זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● 11/3/2020 17:13 ● מה נשמע 643
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה - 12-18.03.20
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


מסתמנת התפייסות, הסכמה והשלמה מוחלטת בין הסובבים ובכלל זה בינכם לבין עצמכם. חילוקי דעות ומאבקים באים לידי סוף טוב. מצב זה מהווה עבורכם מצע נפלא לחידוש כוחות לקחת אויר ולשעוט קדימה בכל המרץ לקראת לא פחות מאשר מקום ראשון בעבודה בעיקר.

 

שור


התחום הכספי מפנק ואכן זורם אליכם שפע ואפילו זכייה אפשרית. גם אם לצד כל זה אתם מתמודדים עם דברים לא פשוטים אך בתוך כל המשברים יש לכם הרגשה של "הגנה עליונה- שומרים עליכם מלמעלה". אתם מרגישים שקיים כוח שמוביל בסופו של דבר לטובתכם השבוע הקלפים מבטיחים סיומת מנצחת לרוב הנושאים המכבידים.

 

תאומים


אכזבה מגיעה דווקא מבני הזוג. אתם מתמודדים עם החלטות רציניות בתחושה של לבד. הפחד מקלקל לכם את כל ההנאה. הבריאות נחלשת  האזהרה נכונה גם בסכסוכי עבודה. ישנה המלצה מפורשת למנוחה וטעינה מחודשת של כוחות. 

 

סרטן


נראה כי הנכם חווים את תשלומי העבר וכעת אתם פורעים את השטרות שצברתם. זהו זמן לחשבון נפש ולהסרת מסיכות. התחום הרומנטי יכאיב במיוחד ותתכן הפסקה. אם תבחרו לקחת אחריות על מעשיכם תוכלו לבחון את המשך דרככם . הנחמה בימים אלה באה ממתן מענק כספי מפתיע.

 

אריה


התחום הרגשי מבטיח השנה מיסוד וחיבור. מובטחת לכם הזמנה לחיות את חייכם מתוך השלמה. אתם נפלאים תמיד ובעיקר כאשר אתם מאוהבים ומחוזרים. זה בערך מה שמרביתכם עתידים לחוות בימים אלה. הפינוק והמתנות של לתת ולקבל לוקח אתכם תמיד לגבהים של נחת.

 

בתולה


ענייני כסף עלול  ליצור מתח מיותר. ישנה אזהרה מפני מתח בעורף או גב תפוס.(מחלת הארנק המתרוקן).קיים תדר של חרטה בנוגע להסכם שנחתם אם בכתב ואם בעל פה מול נושאים מסוימים. האזהרה כי התמונה לא כפי שצפיתם עמדה לנגד עינכם החדה. יש להרפות ולהירפא.

 

מאזניים


מומלץ להשאיר את התוכניות שלכם בלב ולא להעלותם על דל שפתכם. ברגע שאתם פותחים פה התוכניות מתבטלות. גם אם מדובר בצרוף מקרים הקשיבו לרחשים. קיימת דריכות למול משאלת לב שלכם נראה שאתם ממתינים לאישור או הסכם שבושש מלהגיע יש לפעול למען השגת מטרותיכם ללא היסוס.

 

עקרב


האנרגיה בשיאה. העקרבות זוהרות וההצלחה עומדת על הפרק. נוף חייכם מתגלה בתקופה זו וכל תכנית שלכם כעת הינה ברת מימוש. התפקיד שדימיתם לקבל בדרכו אלכם. זכיות מהימורים הצלחה במבחנים ימים נהדרים. 

 

קשת


מהלכים שביצעתם לאחרונה מתבררים לכם כשגויים זהו דבר שיכול לערער את שלוותכם הרגשית והפנימית כך שאינכם בוטחים עוד ברצונכם. ההרגשה הזו מלווה אתכם זה מכבר. ישנה נטייה לחזור על טעויות ולהישען על אותם דפוסים. קחו מרחק ותבינו. אתם חייבים לשנות זווית.

 

גדי


צעד קדימה וארבע לאחור. ישנה הזדמנות שאתם מחמיצים מרוב התלבטות. אין שחור לבן ולעיתים יש להמר. השנה החדשה מבטיחה התברגות מדויקת בשני תחומים חשובים אהבה ועבודה. נראה כי עד לחודש פברואר המגמה שלכם בעליה והתהליכים מניבים פירות.

 

דלי


הפתעות מרגשות ומפנקות מצפות לדליות בימים אלה. אנשים שלא חשבתם לפגוש שוב מופיעים לפתע במשנה כוח לתת ולפנק אתכן. אלו שיש להם ילדים, אתם תיהנו בגאוות יתר ממחמאות שילדכם יגרפו. צפויים  נחת וגאווה מהמגרש המשפחתי.

 

דגים

 

בימים אלה אתם תרגישו שאתם שבים למסלול המוכר והידוע בכל התחומים כיוון שזה בדיוק מה שנחוץ לכם בשבועיים הקרובים. בעיה קשה אצל חברים קרובים תשאב מכם את כל הכוח מוטב לשמור על תיחום ולהימנע מערבוב יתר כך למעשה תוכלו לעזור וגם לשמור את הכוח. שימו לב לרגישות שלכם מול ביקורת מילולית.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש