בקרוב: סרטי אימה שיגיעו לקולנוע

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 9/3/2020 08:25 ● ערב ערב 2957
אוהבים סרטי אימה משובחים ומפחידים? אם כן, כדאי לכם להמתין לסרטים החדשים בז'אנר האימה העתידים לצאת לאקרנים בקרוב. בין סרטי האימה שכדאי לכם לראות ניתן למצוא את "קנדימן" "מקום שקט 2", "הילד 2" וסרטים נוספים.
בקרוב: סרטי אימה שיגיעו לקולנוע

ז'אנר סרטי האימה נחשב לאחד המובילים בתעשיית הקולנוע, מעריצים רבים ממתינים בקוצר רוח לצאתם של סרטים חדשים או סרטי המשך, ואם מפספסים את הסרט בקולנוע, תמיד אפשר לצפות בו בשלב מאוחר יותר בשירותי הטלוויזיה המתקדמים.

 

קנדימן

 

סרט האימה האמריקאי מהווה המשך ישיר לסרט באותו שם משנת 1992, הסרט החדש בוים על ידי ניה דקוסטה שגם סייעה בכתיבת התסריט. הסרט מבוסס על הסיפור הקצר "קנדימן" של הסופר קלייב בארקר, העלילה של הסרט החדש עוסקת באמן נואש המגלה אגדה אורבנית על דמותו של הקנדימן, הוא משתמש בדמות כמקור השראה לציוריו אך במקביל הוא מתחיל לאבד את שפיותו ועליו להתמודד עם גורלו רווי האלימות והאומללות.

 

הילד 2

 

סרט אימה משובח המהווה המשך למותחן האימה שובר הקופות הנקרא "הילד". הסרט החדש עתיד לצאת לאקרנים במרץ 2020. העלילה עוסקת במשפחה שעוברת לגור באחוזה עתיקה. הבן מוצא חבר חדש בשם ברהמס אך לאחר מספר אסונות ותופעות על טבעיות מוזרות שפוקדות את האחוזה ודייריה, הבן מבין שחברו החדש הוא לא ילד רגיל. בסרט משתתפים שחקנים מוכרים כמו קייטי הולמס וכריסטופר קונברי.

 

מקום שקט 2

 

"מקום שקט 2" הוא סרט המשך לסרט האימה המצליח "מקום שקט" משנת 2018, הסרט הקודם גרף מאות מיליוני דולרים וזכה להצלחה עצומה. סרט האימה החדש מתחיל בנקודת הזמן שלאחר האירועים הקטלניים בבית משפחת אבוט שנאלצו לברוח מאימת החייזרים. כעת, בני המשפחה נאלצים להתמודד עם הזוועות הממתינות להם מחוץ לביתם כאשר עליהם להמשיך לחיות בדממה על מנת לשרוד, וכאשר בני המשפחה יוצאים לדרך הם מגלים שהחייזרים הקטלניים מהווים רק חלק מהסכנות בחוץ.

 

אנטבלום

 

סרט האימה "אנטבלום" צפוי להגיע לישראל באפריל 2020. העלילה עוסקת בסופרת מתח מצליחה בשם ורוניקה, כאשר היא מוצאת את עצמה כלואה במציאות קשה ומאיימת, לכן היא נאלצת להיאבק כדי למצוא דרך מפלט על מנת לשרוד. אנטבלום הוא מושג המתאר את התקופה שלפני מלחמת האזרחים באמריקה.

 

Spiral: From the Book of Saw

 

חובבי ז'אנר סרטי האימה לבטח מכירים את סדרת סרטי "המסור", לכן כדאי לדעת כי ממש בקרוב יגיע לאקרנים הסרט התשיעי בסדרה המשובחת, הפעם בכיכובם של השחקנים סמואל ג'קסון וכריס רוק. סרט האימה החדש חוזר למקורות של הסדרה, יש בו קטעים מפחידים ומלחיצים כפי שהיו בסרטים הראשונים בסדרה, אך היוצרים מקפידים על עמימות ולא משחררים יותר מידי פרטים על העלילה כדי להבטיח לנו חוויה מרגשת וייחודית כמו בסרט הראשון שיצא בסדרת האימה האיכותית. הסרט יגיע לקולנוע במאי 2020.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת