אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/3/2020 08:21 ● ערב ערב 2957
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב יימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס בבית החברים והחברה שלכם ולכן זהו זמן מצוין לחזק ולשפר את מעמדכם החברתי בדרכים יצירתיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

זוהי תקופה לא פשוטה עבורכם כיוון שהשמש בשמים נמצאת אצלכם במקום  המקושר עם תת ההכרה שלכם ומאירה תחום זה . זהו שבוע שמנוגד במידה מסוימת לאני הפנימי שלכם כיוון שרבים מכם לא מקושרים למקום המיסטי של חייכם ונבירה בתוככי תת המודע שלכם, לא תמיד עושה לכם טוב וייתכן וחלקכם הגדול יעדיפו לא להיכנס לתחום זה כלל וכלל.

 

שור

 

עברתם חודש מאוד משמעותי בכך שרציתם להשביע את רצונם של אנשים שקרובים לכם מבחינה אישית וחברתית ונראה שאתם עדיין שלמים עם עצמכם ביחס לכך. נראה שצורך זה לווה בהתפרצויות בכל פעם שהדברים לא הסתדרו לטובתכם. נסו לקחת פסק זמן מקשיי היום יום ולצאת קצת יותר בין אנשים חדשים שלאו דווקא מכירים אתכם כדי לא להתחייב באינטראקציה אישית.

 

תאומים

 

החודש הקרוב עשוי להיות טעון עבורכם בגלל העובדה שכוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי ואף מקושר עם המזל שלכם,  היה בנסיגה עד לאחרונה בבית הקריירה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד בפרק זמן זה ולכן חשוב שתלמדו לספור עד עשר בכל הנוגע לקשרים ושיחות. ייתכנו תסכולים על רקע אישי והעובדה שאנשים קרובים לא תמיד מבינים אתכם.

 

סרטן

 

זוהי תקופה מצוינת לקביעת סדרי עדיפויות וללמוד לשים את עצמכם במרכז החיים.  נראה שאתם קשורים לאנשים נוספים ועובדה זו מגבילה את יכולותיכם להיות עצמאיים בחשיבה ובעשייה. ולמרות קשיים אלה , חשוב מאוד שתעזרו לעצמכם ותמצאו זמן להתרענן ולצבור כוחות חדשים. חפשו מקומות המרוחקים ממקום המגורים שלכם על מנת להתרענן.

 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה משמעותית ואינטנסיבית שבה המציאות טופחת על פניכם שוב ושוב. למעשה אתם משלמים מחירים על מעשים ותוצאות של אנשים אחרים ובעיקר ביחסים בין אישיים. בעבר בחרתם בנוחיות אך עתה אתם מגויסים למען מטרה משמעותית שבה אתם יודעים שאתם חייבים לתת מעצמכם למען המשפחה שלכם. זה הזמן להמשיך באותו הקו עד אשר ישתחררו הקשיים.

 

בתולה

 

למרות ההבטחות שלכם לאחרים ואף לעצמכם להשתנות, הרי כשהמציאות מגיעה אתם חוזרים להיות מה שאתם במהות ועובדה זו גורמת לתסכול אצל הקרובים לכם שלא משלימים עם המציאות החדשה ואף לא מבינים אתכם. אתם מתקרבים למחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה של חשבונות נפש. מומלץ לכם להשקיע  בקשרים שלאחרונה מאוד זנחתם.

 

מאזניים

 

נושאים אישיים במשפחה הקרובה שלכם היו מאוד דומיננטיים לאחרונה ולכן כאשר מבקשים מכם עכשיו יותר משמעת עצמית ואף לחסוך בהוצאות, קשה לכם לעשות זאת. יש לכם נתינה גדולה לאנשים שאתם אוהבים ולעיתים אף ללא גבולות. ייתכן ובתקופה הקרובה אנשים שקרובים לכם יבקשו שתבלו איתם יותר זמן ושתחזירו לתקנם יחסים שלאחרונה התרופפו.

 

עקרב

 

בשבוע הקרוב תמשיכו להיות עסוקים בצורך שלכם לשדרג את עצמכם ולשים את הצרכים האישיים שלכם בקדמת חייכם לפני שאתם משקיעים באנשים אחרים שקרובים לכם, אך גוזלים מזמנכם. חשוב מאוד שתקפידו לשמור על גישה חיובית כיוון שרק היא תעזור לכם להתמודד עם הקשיים ועם העובדה שהחיים מבקשים מכם עכשיו לקחת אחריות חדשה על חייכם.

 

קשת

 

כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס נמצא בבית הכספים שלכם וישהה שם במשך כל החודש הקרוב ולכן סביר שתקופה זו תהייה עמוסה מבחינה כלכלית ותאלצו לערוך  מחדש חישובים כספיים. יתכנו עיכובים לגבי כספים שהייתם בטוחים שתקבלו ונראה שבפרק זמן זה של חייכם אתם נאלצים להיעזר באחרים. הגיע הזמן שתמצאו עוד אפשרות שתעזור לכם לבנות לעצמכם עתיד כלכלי.

 

גדי

 

ושוב אתם עסוקים בנושאים אישיים וזוגיים ומחפשים מוצא ופתרון לנושאים שמאוד  משמעותיים עבורכם  בתקופה זו. למרות שאתם עובדים קשה ומנסים למצוא פתרונות, עדיין אינכם יכולים להיות מסופקים מהתנהלות הדברים כיוון שהדרך להגיע לכל אותם מקומות ששאפתם להגיע אליהם, רחוקים מהישג ידכם. ההקלה תגיע לאחר זמן ועבודה פנימית לאתר את מה שמעכב אתכם.

 

דלי

 

יש לכם תחושה שהנה אתם נמצאים בהתחלה חדשה והתוכניות שלכם סוף סוף נושאות פרי. ואולם הנושאים הכספיים עדיין מאוד מטרידים אתכם וגם כוכב התקשורת מרקורי שביצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם גרם לשינויים רבים שלא תמיד הייתם בטוחים שיצאו אל הפועל. מאחר ופעלתם ועדיין פועלים בצורה חכמה, הכול יתארגן בדיוק בדרך ובצורה שאתם רוצים.

 

דגים

 

מאחר ואינכם אומרים את האמת אף לעצמכם לעיתים קרובות מדי ביחס לרגשותיכם, הרי שאתם עוברים תקופה מאוד לא קלה שבה אתם מתעמתים עם עצמכם בעקבות העובדה שכוכב התקשורת הפעם ביצע את נסיגתו במזל שלכם. זה הזמן לנסות ולחדש קשרים שסיימתם אותם בגלל לחץ שהופעל עליכם ולהגיד לקרובים לכם את מה שאתם חושבים עליהם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש