טיפולים אסתטיים - להראות ולהרגיש טוב יותר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/3/2020 09:14 ● ערב ערב 2956
כשאת משקיעה במוצר קוסמטי חדש או בטיפול יופי, את רוצה לראות תוצאות תוך חודש. אבל במציאות, באיזו תדירות זה אכן קורה בפועל? אין דבר מתסכל יותר מאשר מוצר המבטיח להפחית קמטוטים וקמטים, ובכול זאת, חודש לאחר מכן את כמעט לא רואה שום סימנים לשיפור. כדי להבטיח שלעולם לא תהיי מאוכזבת, הנה כמה טיפולי יופי שיספקו לך שינוי מובהק.
טיפולים אסתטיים - להראות ולהרגיש טוב יותר

 

החלפת שתלי חזה קיימים

 

אם עברת הגדלת חזה בעבר, והיום, מסיבות שונות את לא מרגישה טוב עם החזה הגדול ומעדיפה לעבור החלפת שתלים, כדי ליהנות מחזה קטן יותר, מדובר בניתוח שהוא יחסית פשוט.

מכיוון שהשתלים הקטנים דורשים פחות רקמת שד לכיסוי, ייתכן שתידרש גם הרמה כדי לספק את גודל השתלים הקטנים יותר. הליך זה עובד באופן דומה להליך הרמת חזה רגיל.

כלומר, אם את כבר לא מרוצה מהגדלת השדיים, זה לא אומר שאת חייבת לחזור לאותו גודל שדיים כשאת עוברת ניתוח החלפת שתלים. תשמחי לגלות כי שתל בגודל קטן יותר, הוא אפשרות טובה יותר.

 

הרמת גבות עם בוטוקס

 

טיפול זה ממש מרים את רקמת העור מעל ומסביב לגבות, כך שקשת הגבות הטבעית מתרוממת בכמה מילימטרים. איפור קבוע הוא אפשרות נהדרת למצב זה.

תהליך ההזדקנות גורם לאובדן נפח בפנים והחלל הריק יוצר שקעים משני צדי העיניים. ניתן לשפר את הבעת הפנים שלך על ידי מילוי שקעים אלה באמצעות הליך אסתטי קל, הכרוך בהזרקת חומרי מילוי מתאימים.

 

טיפול בקמטוטי העיניים

 

הקמטים הדקיקים מסביב לעיניים נגרמים בדרך כלל מחשיפה לשמש, כאשר העישון עלול לגרום להחמרת המצב.

הקמטים הדקיקים מסביב לעיניים נגרמים בדרך כלל מחשיפה לשמש, כאשר העישון עלול לגרום להחמרת המצב. בוטוקוס, שמוזרק לשרירים הנכונים מסוגל להרגיע את הקמטוטים הללו.

 

טיפול בקמטי ההבעה משני צדי הפה

 

קמטי ההבעה העמוקים, אלה שיורדים משתי זוויות הפה, מעניקים לך מראה עצוב משהו. קמטים אלה יכולים להיות אחד הסימנים הראשונים להזדקנות הפנים. טיפול בעזרת חומרי מילוי מסוגל לחדש את נפח הנעורים, ולעורר את הגוף לייצר קולגן באזורים אלה, ובכך לצמצם את הופעתם של הקמטים הללו.

 

עיניים שקועות ושקיות מתחת לעיניים

 

עיניים שקועות, עיגולים כהים מסביב ושקיות מתחתיהן – יגרמו גם לאדם בריא וצעיר להיראות עייף, חולני ומבוגר. האזור בין העיניים לאף נראה שקוע וחלול בגלל אובדן נפח ולחות. מצב זה גורם לעור הפנים להיראות יגע וכבד. בעזרת חומר מילוי רך, ניתן למלא את האזור ולהפוך את מראה הפנים לרענן וצעיר יותר.

 

תפוחי הלחיים

 

תהליך ההזדקנות ניכר במיוחד באזור הלחיים. יותר מכול הליך קוסמטי אחר, החזרת הנפח לאזור הלחיים תוכל לגרום לך להיראות צעירה יותר.

את עדיין יכולה להצליח להשיג זוג לחיים עגולות ויפות, ללא הכאב הכרוך בניתוחים ושתלי לחיים. זאת, באמצעות חומר מילוי המאופיין ברמת צפיפות גבוה. כאשר המטפל ירים את עור הלחיים בעזרת חומר המילוי, הוא יגרום גם להרמת קווי הצחוק, ובכך יעניק למראה הפנים שלך הבעה פחות חמורת סבר ורצינית.

 

טיפול אף לא ניתוחי

 

כל מי שיש לו דלקת קלה עד בינונית באף, או אי סדירות כלשהי במבנה האף, אבל לא רוצה לשנות את גודל האף, עשוי להיות מועמד מתאים לזריקות אף (Injection Rhinoplasty). אפשרות זו נהדרת גם לאנשים עם גשר אף שטוח או רחב, עם קצה אף לא מושך ועוד.

 

תיקון החיוך

 

מספר זריקות בוטוקוס, המוזרקות למקום האסטרטגי הנכון, יוכלו למנוע מהשפה העליונה שלך לעלות גבוה מדי כאשר החיוך שלך חושף יותר מדי מרקמת החניכיים שלך. טיפול זה ישפר את החיוך שלך מידית.

 

שפתיים

 

ניתן למלא את השפתיים בכול גיל. אבל, מלבד היכולת לשפר ולמלא את השפתיים הטבעיות שלך, חומרי המילוי העדכניים יכולים גם לתקן:

  • שפתיים דקות
  • שפתיים מכווצות
  • שפתיים מהופכות

חומרי המילוי לשפתיים הם פולשניים במידה מינימלית בלבד, והם מיועדים להחזיר נפח אבוד באופן טבעי, מבלי להעניק להם מראה ׳ברווזי׳ מדי. הטיפול גם מרים את זוויות הפה ובכך ממלא את הקמטים וממזער אותם. ואם לא תהיי מרוצה מהתוצאות, תוכלי לבטל אותן די בקלות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש