עבודות גובה – מהן?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2020 19:33 ● ערב ערב 2955
ההגדרה של עבודות גובה מיועדת לעבודות גובה אשר הגובה שלהם מתחיל ב2.5 מטר, וכן יכול לעלות לגובה יותר גבוה.
עבודות גובה – מהן?

לעבודה כזו קיימים המון תקנות וכללי בטיחות אשר חלה חובה על כל מי שעובד בגובה לעבוד לפי כל כללי הבטיחות הקיימים על מנת לצמצם סיכון של נפילה מגובה כזה.

על מנת לעבוד בגובה, צריך להיות בעל מקצוע אשר הינו מומחה לעבודות בגובה כזה גבוהה, חשוב כי לבעל המקצוע יהיה את הידע המקצועי על כל הציוד אשר נדרש להשתמש בו כאשר עולים לגובה, חשוב מאוד כי הציוד יהיה הציוד המתקדם ביותר לעבודות גובה על מנת לשמור על הבטיחות שלכם בנוסף, חשוב מאוד כי בעל המקצוע יהיה בעל רישיון אשר מאפשר לו לבצע עבודות כאלו.

כיום, קיימות המון חברות אשר יכולות להציע לכם ביצוע של עבודות גובה, אך חשוב מאוד לבדוק את הידע והרישיון של בעל המקצוע לפני שבוחרים בו על מנת שיבצע עבודה כזו.

 

עבודות גובה – כיצד מבצעים

 

על מנת להצליח לבצע את כל עבודות הגובה הקיימות, קיימים סוגים שונים של במות הרמה או מנופים אשר יכולים להביא אתכם לאותו גובה שאתם נדרשים להגיע אליו, ברוב המקרים כאשר מדובר בגובה כזה גבוה השימוש הנכון יהיה במנוף.

ברוב המנופים אשר מיועדים לעבודה בגובה, יהיו קיימים במות מוגדרות כי עליהם צריך לעמוד בעל המקצוע, כאשר אתם מבצעים עבודות גובה, מנופים או במות הרמה שונות יכולים להיות עבורכם הרבה יותר בטיחותיים מאשר פיגומים שונים אשר אתם יכולים לעבוד עליהם.

בנוסף, במידה ואתם מבצעים עבודות גובה לבניין אשר כבר גרים בו והוא אינו חדש, שימוש במנוף או במת הרמה הינו מומלץ יותר על מנת לשמור על נוחיות ושגרת הדיירים הגרים בבניין, מכיוון שכאשר אתם מניחים פיגומים בבניין מגורים זה יכול מאוד להרוס את השגרה של הדיירים, וכן זה יכול להסתיר את האור היכול להיכנס דרך החלונות.

 

אילו סוגים של עבודות גובה קיימים

 

קיימים המון סוגים אשר יכולים להצריך עבודות בגובה, כמו למשל:

שיקום מבנים גבוהים.

איטום של קירות חיצוניים הקיימים בבניין.

ניקוי חלונות גבוהים.

בנייה של גגות רעפים שונים.

עבודות צבע.

כל אלו הם חלק מהעבודות אשר דורשות עבודה בגובה ולכן, כאשר אתם צריכים לבצע עבודות בגובה רצוי שתשתמשו במכשור המתאים לכך על מנת שתוכלו לשמור על בטיחותכם ככל האפשר.

בנוסף, כאשר אתם עולים לעבוד בגובה חשוב מאוד לשמור על כל כללי הבטיחות הקיימים על מנת שלא לסכן את עצמכם, וכן לצמצם את האפשרות של נפילה מגובה, מכיוון שנפילה מגובה יכולה לגרום לכם לנזק בלתי הפיך ואף למוות.

על מנת להימנע מכל אלו רצוי לעבוד על פי כל כללי הבטיחות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש