פסטיבל גיטרה בים האדום

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 25/2/2020 09:36 ● ערב ערב 2955
סופשבוע מדהים של צלילי גיטרה מדהימים בליווי קולות ואולם אחד עמוס מפה לפה עבר על אילת עם פסטיבל אילת לגיטרה מספר 1, שנחל הצלחה רבה, כן כן – המון אילתים באו להנות, עם מחירי כרטיסים שפויים, קהל שמח שפירגן בגדול לכל האמנים, רקד, עמד ומחא כפיים ואף קיבל הזמנה מסינגולדה אחד להגיע לזאפה יחד איתו – כי הוא ממש אוהב את הקהל.. היה אש
פסטיבל גיטרה בים האדום

אז מה היה לנו שם? סופשבוע מוטרף של הופעות חיות, גיטרות, מיתרים, כיתות אמן וג'אמים מסעירים ומרתקים עד השעות הקטנות של הלילה בהיכל ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל אגמים.

כל סופהשבוע סבב סביב הגיטרות למיניהן:  מגיטרת האיבנז המפורסמת של המאסטר סטיב ואי, דרך הגיטרה הקלאסית של אהוד בנאי, ועד סאונד הגיטרה היווני של אריס סאן עם ברי סחרוף, יהודה קיסר, אסתר רדא ועוד, מהבלוז האמריקאי של שליחי הבלוז ועד הבוזוקיטרה הייחודית עם 14 המיתרים שהמציא יוסי סאסי, מהגיטרה העמוקה של מיכה שטרית דרך הפריטה הספרדית של שלמה יידוב, וממנגינת הבס של אולארצ'יק ועד הצליל של להקות הקצב עם רומנו ובודגוב. בנוסף לכל אלו – הופיעו גם כמה מגיבורי הגיטרה הישראלים הגדולים כמו מורדי פרבר, אבי סינגולדה וארז נץ שחשפו בפני הקהל מעט מהאופן שבו הגיטרה השפיעה עליהם.

היה מוצלח ביותר, מקווים שזו תחילתה של מסורת מופלאה, ותודה גדולה למנהל האמנותי: רוני חוס, להפקה: קבוצת הפורום ולהנהלת הפסטיבל: התאגיד העירוני לתיירות אילת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש