אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 19/2/2020 08:56 ● ערב ערב 2955
טיפ לילידי השבוע - השבוע השמש בשמיים עוברת למזל דגים שנחשב לזקן השבט בכל גלגל המזלות ולכן גם המנוסה ביותר. נסו לייעץ מהניסיון שלכם גם לאחרים .
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כבר מזה שבוע ימים וגורם לכם לרצות לצאת ולבלות וליהנות מהחיים. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת ולחזק גם את מערכות היחסים שלכם עם אנשים קרובים . לפנק ולהתפנק. את דעותיכם ורגשותיכם האישיים שמרו עבור עצמכם, זה לא הזמן לשתף בכך את האחרים. למדו לשלוט בעצמכם.

 

שור

 

נראה שאתם בתקופה מאוד טובה מבחינה חברתית ומבלים ויוצאים כפי שלא עשיתם זאת אף פעם וגם מעשירים את המעגל החברתי שלכם. זהו זמן מעולה לכך ולחידוש יחסים, למרות שנראה שבמישור האישי יותר כדאי לכם לשמור את רגשותיכם לעצמכם ולא לערב בכך אף אחד שאינכם ממש סומכים עליו. תנו לאינטואיציה להנחות אתכם.

 

תאומים

 

כוכבים רבים בבית הקריירה שלכם גורמים לכך שאתם מאוד מעוניינים לחזק את מעמדכם בתחום זה ולא מוכנים לוותר על כלום עד אשר תגיעו למטרה אשר הצבתם לעצמכם. מאחר והכוכב שלכם מרקורי נמצא כעת בנסיגה בבית הקריירה, נראה שנושא זה מעסיק אתכם מאוד ואתם מרגישים חסרי סבלנות כשהדברים לא פועלים לטובתכם.

 

סרטן

 

נושא השותפות בחייכם לסוגיה השונים צפים ועולים מחדש בכל פעם שאתם מתלבטים מתי, כיצד ועם מי לפעול. נראה שאתם בתקופה מאוד אינטנסיבית ולכן חווים קשיים מסוגים שונים ובעיקר כאלה שמעמידים את הנאמנות שלכם במבחן כשכל פעם אתם צריכים להוכיח מחדש שאתם נאמנים הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי.

 

אריה

 

נושאי העבודה מאוד משמעותיים ותופסים חלק נכבד בתקופה זו של חייכם. האחריות שאתם מוכנים לקחת על עצמכם מאוד משמחת את הממונים עליכם וגורמת לכך שהם מוכנים להעניק לכם עוד ועוד סמכויות על  מנת שתוכיחו את עצמכם, אך גם כדי להקל על עצמם. עליכם להפחית במידת האפשר את הרצון שלכם להיות בשליטה על כל אירוע.

 

בתולה

 

העובדה שאתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת הינה תקופה מאוד משמעותית כיוון שהיא מהווה חשבון נפש לימים שהיו ורצון להגיע למסקנות לחיים שיהיו. נראה שהנושא המרכזי בפרק זמן זה הוא הצורך שלכם להגיע לאיזון בכל הנוגע ליחסים האישיים שלכם, במערכות היחסים הקרובות במעגל הראשון של חייכם.

 

מאזניים

 

כוכב השפע של חייכם נמצא במעגל הראשון אצלכם כך שאחד התחומים בהם אתם יכולים להצליח הוא בחיזוק הקשרים והיחסים הבין אישיים בתוך המשפחה. אתם מזל שההיגיון שולט בכם כך שלא תתנו לדרמות רגשיות לנהל אתכם. גם נושאי עבודה מאוד משמעותיים, כיוון שאתם צריכים למצוא לעצמכם כיוונים חדשים להתקדמות.

 

עקרב

 

זוהי תקופה מאוד טובה ליצירתיות כיוון שבית האומנות שלכם עמוס בכוכבים . נסו להיות קצת יותר פתוחים עם אנשים שמחפשים את קרבתכם ולא להעמיס עליהם את בעיותיכם האישיות כבר בפגישות הראשונות. למדו ליהנות בסביבה שבה אתם נמצאים עד אשר תצאו מהבלבול שאפף אתכם לאחרונה כשנראה שנסיגת כוכב התקשורת לא מקילה עליכם בכך. 

 

קשת

 

אתם עוברים תקופה שהיא מאוד עמוסה ומעייפת מבחינה כספית ואישית. כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם כך שאתם מאוד מודאגים שמא אינכם פועלים כראוי ואולי לא דואגים מספיק לעתיד. יש לכם יכולות לעשיית רווחים באם תרשו לעצמכם ללמוד ולהיכנס לתחום עסקי חדש עם מעט סיכונים , שיביא לכם רווחים.

 

גדי

 

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא במזל שלכם ומתאים מאוד לאופייכם. מעשיים וענייניים . זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לבצע ולממש כל דבר שתחליטו שיהיה טוב לכם לקידום עצמכם ואף לאנשים הקרובים לכם. עברתם ואתם עדיין עוברים שינויים גדולים ומשמעותיים בחייכם, ולכן יש לכם את האומץ הדרוש לביצוע החלטות ושינויים.

 

דלי

 

כוכב התקשורת מבצע הפעם את נסיגתו בבית הכספים והיכולת הכלכלית שלכם ולכן נראה שאתם נבלמים במקצת. עובדה זו מלחיצה אתכם במקצת כיוון שבדמיונכם הפלגתם כבר למחוזות חדשים אך במציאות אתם עובדים מאוד קשה להשיג את מטרותיכם ולעיתים התחושה שאתם עובדים לריק . תהיו מוכרחים לחכות לסיום הנסיגה .

 

דגים

 

היכולת האישית שלכם גבוהה יותר מהרגיל ונראה שאנשים מחפשים אתכם ומאוד שמחים לשמוע מה יש לכם להשמיע. מבחינה כלכלית זוהי תקופה טובה יותר כיוון שכוכב וונוס האחראי על כספים נמצא אצלכם במקום שיש לכם יכולת לקבל בשורות טובות בתחום הכספי. דווקא נסיגת כוכב התקשורת במזל שלכם מגבירה אצלכם את החוש המיסטי. תיהנו !

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

   


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש