באולינג אילת – מקום מהסרטים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 19/2/2020 08:52 ● ערב ערב 2955
אוהבים באולינג, אבל לא רוצים להתפשר ולשחק ב'סתם מקום'? רוצים לשחק במקום כמו שרואים בסרטים - אולם באולינג גדול ומצויד להפליא? • אם אתם באילת לא צריך ללכת רחוק - כל מה שצריך לעשות כדי להגיע למקום כזה הוא להגיע ל'קניון העיר', להיכנס למעלית במגרש החניה, לרדת קומה אחת ולהגיע לבאוליג של דוריס ואלי, באולינג שכמותו קשה מאד למצוא גם בערים הגדולות בארץ, ואנחנו, תושבי אילת, זכינו שדווקא כאן בעירנו הקטנה הוקם באולינג שכמותו רואים רק בסרטים - באולינג שכל חובב באולינג יאהב לשחק בו
באולינג אילת – מקום מהסרטים

בעלי המקום דוריס ואלי הם שחקני באולינג מקצועיים ומכורים למשחק. השניים השקיעו במקום את הידע והמקצועיות שלהם וגם את נשמתם ואהבתם, והתוצאה מדברת בעד עצמה. באולינג אילת הוא מקום מדהים בדיוק כמו שבאולינג מקצועי צריך להיות - אולם ענק, מרווח וממוזג ובמרכזו 12 מסלולים המתאימים לכל הגילים, ובקרוב מאד יהיו עוד שלושה מסלולים. באולינג אילת הוא מקום לבוא אליו כבר בגיל חמש ולפתח תחביב שאפשר ליהנות ממנו כל החיים. מקום מקסים להעביר בו יום או ערב עם המשפחה והחברים, לשחק באולינג או לעבור למתחם הסנוקר בו מחכים לכם ארבעה שולחנות סנוקר ופול מקצועיים.
בין משחק למשחק או אחרי שמתעייפים, אפשר לנוח על הבר או ליד שולחן ולנשנש ולשתות משהו.  הבאולינג מציע מבחר שתיה חמה, קרה, בירה ואלכוהול ואם אתם רעבים, תוכלו לבחור בין פיצות, צ'יפס, חומוס, טחינה, מטוגנים וסלטים - הכל טעים, טרי ומהנה. 
הפעילות במקום רבה ומגוונת. בימי ראשון מתאספים במקום חברי ליגת הבית אותה הקימו דוריס ואלי לפני 16 שנה, וכשעבר הבאולינג למקומו החדש, עברו איתו 40 השחקנים החברים בליגה, והם ממשיכים את המסורת של הפגישות השבועיות. 

 


במקום פעילה גם הליגה למקומות עבודה המונה כ- 50 שחקנים המתאספים בימי שלישי באופן קבוע ומשחקים החל מהשעה 18:00  עד השעה  21:00 - ערב מקסים ומהנה למשתתפים בו.
במקום מתקיימים גם ערבי גיבוש של חברות, עובדי מלונות ועסקים שונים גם מאילת וגם מכל רחבי הארץ – ערבי גיבוש מהנים, מאתגרים ומשעשעים, שונים מהרוטינה של ערבי הגיבוש שעורכים במקומות אחרים. 
הבאולינג באילת הוא גם מקום מקסים לחגוג בו ימי הולדת לילדים בגילי שש עד 12, ואם אתם מתכננים לחגוג יום הולדת כזה ורוצים שלא יהיה סתם עוד אירוע שגרתי, כדאי מאד לחגוג את יום ההולדת באופן שונה, מהנה ומאתגר במתחם  האירועים שבבאולינג -  אולם גדול ומרווח שבו משחקי וידאו באסימונים. בנושא הכיבוד מציע באולינג אילת בחירה - אפשר להזמין במקום פיצות ושתיה ואפשר גם להביא כיבוד מהבית. 
גם בשטח הבילויים המשפחתיים כבש לעצמו הבאולינג מקום של כבוד, ומשפחות רבות כבר עשו להן מנהג להגיע בשבת לבאולינג, להעביר את השבת בכיף במשחקים השונים ולבלות  בבאולינג זמן איכות משפחתי.

מיקום: קניון העיר, טלפון:08-6325858. פתוח שבעה ימים בשבוע החל מהשעה 11:00 ועד השעות הקטנות של הלילה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש