ג'אז מהדורת החורף 2020

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/2/2020 16:10 ● ערב ערב 2954
20 – 22 בפברואר, אילת ניהול אמנותי: דובי לנץ, הפקה: פורום פקטור מהרו לרכוש כרטיסים!!!!!!!!!!!!
ג'אז מהדורת החורף 2020
צילום: Reto Andreoli

השמש הנצחית של מפרץ אילת מצטרפת גם השנה אל צלילי הג'אז המשכרים ויחד מעניקים לחובבי המוסיקה באשר הם פסטיבל ג'אז חורפי ומחמם במיוחד שמתקיים בניגוד המושלם שבין שרשרת הרי אילת והים האדום.

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז אילת חוגגת עשור ומציעה סוף שבוע שכולו מוסיקה בשלל שפות חוצות גבולות עם אומנים ישראליים ובינלאומיים, הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל, כיתות אמן ובמת ג'אם- סשן אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

השנה חולקים את הבמות מוזיקאים שמגיעים אלינו מקובה, ברצלונה, שוויץ, ארה"ב, ברזיל, בריטניה וישראל כשכל אחד מהם מביא את הקול והמקצב שלו, אחד לא דומה לשני וגם לא לשלישי. באולמות הפסטיבל יהיה אפשר לשמוע את הצלילים הבינלאומיים הבוקעים מתוך הטרומבון, הסקסופון, חצוצרה, אקורדיון, כליזמר ועוד.

על כל אלו ינגנו וישירו:

Marco Mezquida ✦ DAVID LINX – "Skin in the Game" ✦ JAH WOBBLE & THE INVADERS OF THE HEART ✦ נטע אלקיים – אורח: רביד כחלני ✦ Andreas Schaerer & Hildegard Learns to Fly ✦ אסף אמדורסקי, אורחים: אבישי כהן (חצוצרה) ועמוס הופמן ✦ ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי עם בֵּבֵּה קראמר ודויד פלדמן ✦ שלישיית תום אורן מנגנים ברסאנס, אורחים: קורין אלאל וערן צור ✦ Aubrey Logan ✦ אמיל וסניה קרויטור עם האחים תלמודי והטראנס מולדאביאן אקספרס ✦ Lenny Sendersky & Moon Strings ✦ רביעיית אוריל הרמן, אורח: אילן בר לביא ✦ רביעיית עודד צור ✦ Jorge Luis Pacheco Trio✦ שלומי שבן והפסנתר עם איתמר דוארי (כלי הקשה) | אורחת: מאיה בלזיצמן)

צילום: Shelomo Sadak

דובי לנץ, המנהל האומנותי של הפסטיבל: "מהדורה עשירית לפסטיבל הג׳אז החורפי באילת – איך שהזמן רץ כשנהנים!!! שוב זו אותה בריחה אל הכחול הרוגע של המים והשמיים של מפרץ אילת, אל סוף השבוע המתנתק מהבלי הפוליטיקה והפקקים וממזג האוויר החורפי שבצפון, אל אוקיינוס המוסיקה הקורא לנו לצלול בין צלילי הג'אז המקומי והעולמי, בין גלי המפגשים של הג'אז  עם הפופ והרוק והאתני. סוף שבוע שכל שוחר מוסיקה ימצא בו את טעמו."

מר יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת: "זוהי השנה העשירית בה נחגוג את פסטיבל הג'אז במהדורת החורף שלו וזו חגיגה גדולה והישג מרשים לפסטיבל. אני זוכר איך בתחילת הדרך הייתה זו מהדורה "מצומצמת" יותר לפסטיבל הדגל של העיר המתקיים בקיץ, מהדורה שנולדה עקב בקשות רבות לפסטיבל ג'אז נוסף איכותי אינטימי ובאווירה שונה. אני גאה לראות איך בניהול מוזיקלי נכון לצד הפקה מדהימה, מצא מזמן הפסטיבל את קולו הייחודי והפך לפסטיבל מוביל בעצמו המאפשר חשיפה לסגנונות אחרים של הז'אנר שפחות מתאימים לפסטיבל הקיץ בשל ייחודו האינטימי וסביבתו. העיר אילת מתגאה ושמחה להוביל סצנת תרבות אירועים ופסטיבלים עם 35 פסטיבלים בינלאומיים המתקיימים כולם בעונת החורף החמה בעיר במסגרת winter sun festival  כולי תקווה לראות עוד ועוד אורחים המגלים את העונה היפה הזו שלנו בשנה."

רשת ישרוטל מציעה חבילות אירוח למלון הפסטיבל ולמלונות הרשת – חבילות הכוללות לינה וכרטיסים למופעים השונים.

מלון 'ישרוטל אגמים' שופע האווירה והצ'יל-אאוט נבחר גם השנה לארח את פסטיבל הג'אז חורף 2020 כמלון הרשמי של הפסטיבל. במשך שלושת ימי הפסטיבל יתמלא 'ישרוטל אגמים' בצלילים ובמקצבים המרגשים, וינעים את זמנם של אורחי הפסטיבל בחוויית ג'אז שלמה ומושלמת עם כיתות אמן בבקרי שישי ושבת וג'אמים סוערים עד אור הבוקר.

צילום: מיכאל טיופיול

רכישת כרטיסים במוקד הזמנות "איוונטים"
טלפון – 9066* או 03-5111777

שעות פעילות 
ראשון – חמישי – 09:00-17:00
שישי – 09:00-13:00

רכישה באינטרנט – בכתובת – http://eventim.co.il/jazz

רכישה באילת – מוזיאון "אילת עירי" – רכישה טלפונית באמצעות כרטיס אשראי בטלפון 08-6340754, אין צורך להגיע למוזיאון.

פרטים נוספים: https://redseajazz.co.il/

 


 

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש