פורים - חוגגים עם כפר השעשועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/2/2020 15:21 ● מה נשמע 639
את הצוות של 'כפר השעשועים' ב'ביג 'אילת כמעט ואין צורך להציג בפני הלקוחות • זהו צוות ותיק ומנוסה, שמכיר את הלקוחות ויודע להתאים לכל לקוח מה שמתאים לו ומה שהוא רוצה • הלקוחות מכירים את הצוות ויודעים שיש על מי לסמוך • וכשזה מגיע לפורים ולתחפושות- מי צריך יותר?
פורים - חוגגים עם כפר השעשועים

המגוון ב'כפר השעשועים' גדול, מתאים לכל הגילאים מגיל אפס ועד גיל סבא וסבתא – ועכשיו בנוסף לכל מה שיש בחנות תמיד, תוכלו למצוא כאן את כל מה שאתם מדמיינים ורוצים לעצמכם לפורים, הכל מתוצרת החברות האיכותיות ביותר: 'רוביס' העולמית ו'שושי זוהר' הישראלית  - שכן ב'כפר השעשועים' לא מתפשרים על איכות.

 

מחכים לכם ב’כפר השעשועים’

 

תחפושות לכל גיל


בין התחפושות לילדות ונערות מככבות השנה תחפושות של נועה קירל ואלזה מהסרט החדש, תחפושות של דמויות מהפסטיגל ולצידן, כמו תמיד, התחפושות הוותיקות כמו: ברבי, נסיכות, מלאכים, יסמין ועוד.... 
אצל הבנים שולטים כל גיבורי העל ולצדם דמויות ממשחק המחשב 'סטאר ברול', אלדין ועוד. ויש תחפושות לקטנטנים מגיל 3 חודשים ומעלה: נסיך, סימבה ועוד, ויש גם תחפושות למבוגרים ותחפושות לזוגות.
כל מי שרוצה להתחפש, בלי הבדלי גיל ומידות – ימצא כאן משהו שיתאים לו. וחידוש נוסף השנה -  תחפושות במידות שהן קצת גדולות ממידות הנוער וקצת פחות מהמידות של המבוגרים -  מתאגרף/ת, נערת ההרמון, כל הדמויות המפחידות ועוד.
ואם אתם רוצים לאלתר ולא לרכוש תחפושת מוכנה שלמה, ב'כפר השעשועים' תוכלו לרכוש שלל אביזרים: מסכות, פאות, שפמים, משקפיים, חצאיות טוטו, תכשיטים למיניהם או כובעים ואיפור מיוחד לפורים (גם איפור ללא גלוטן) וספריי לשיער ולהרכיב לעצמכם תחפושת.
כשאתם יוצאים לחגוג באירועים, כדאי לכם להצטייד בספריי חוטים וקצף ב'כפר השעשועים' שכן המחירים זולים בהרבה מאשר במסיבות  - שם המחיר קופץ. ואם אתם המארגנים את המסיבה, ב'כפר השעשועים' תמצאו מגוון תפאורות, קישוטים, כלים וגם קופסאות ושקיות להכנת משלוחי מנות.

 

ועוד לקראת פורים בכפר השעשועים: 

 

 

  • תורמים תחפושות משמחים משפחות - מביאים לתרומה תחפושת ישנה ומקבלים 20 ש"ח הנחה בקניית תחפושת חדשה!!
  • בכל קניית תחפושת מהעונה החדשה 2020 ( מעל 100 ש"ח ) מקבלים תחפושת מעונה קודמת בעשרה ₪ בלבד.
  • כמובן כמו תמיד, אנחנו באים לקראת האילתיים, ולכן יש כפל מבצעים:

בקניית תחפושת חדשה יש עשרה אחוז הנחה לאילתיים (ואם הביאו תרומה גם עשרים ש"ח הנחה נוספת), וגם מקבלים תחפושת מהעונה הקודמת ב-10 ש"ח.

 

חדש בכפר השעשועים ולאו דווקא לפורים:

 

  •  שעון חכם שבעזרתו יכולים ההורים לדעת בדיוק איפה הילד שלהם נמצא ולהגדיר את המקום בו מותר לו להיות. כאן תמצאו גם את הדגם ללא מצלמה או שמע שמשרד החינוך מאשר לילדים להיות אתו בבית הספר.
  •  אקדח "מציאות מדומה" המאפשר לילדים לשחק ביריות באמצעות הנייד על ידי הורדת אפליקציה שיש בה 4-5 משחקים
  •  משחקים לזמן משפחה ולגיבוש משפחתי המומלצים על ידי מכון 'אדלר'.
  •  משחקים לגנים ולמשפחתונים

כמו תמיד על המדפים ב'כפר השעשועים' תמצאו מגוון גדול של משחקי חשיבה, פאזלים לכל הגילאים, משחקי חברה, בובות מכל הסוגים, דמויות של גיבורי על, מכשירי כתיבה, כל מה שצריך לימי הולדת ועוד.....
ואם למרות המגוון הגדול לא מצאתם בחנות את מה שחיפשתם, ניתן לעשות הזמנה ו'כפר השעשועים' יזמינו בשבילכם בדיוק מה שאתם רוצים.


אם אתם עדיין לא חברים בדף הפייסבוק של כפר השעשועים "כפר השעשועים אילת",  זה הזמן להצטרף ולהתעדכן בכל החידושים ולקבל תשובות לכל השאלות.

’כפר השעשועים’
מיקום: מרכז הביג אילת
ימים ושעות פתיחה: ימים א'-ה'  09:30-21:00, 
שישי 09:00-15:00, מוצ"ש 18:30-22:30.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש