אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/2/2020 09:36 ● ערב ערב 2954
טיפ לילידי השבוע- כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי יבצע את נסיגתו מהשבוע בבית הכספים שלכם למשך כל החודש הקרוב. היו זהירים בהוצאותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים טובות ונעימות נמצא במזל שלכם כך שבחודש הקרוב יהיו לכם רגעים וימים טובים ומקדמים בכל מה שקשור ביחסי אנוש. לעומת זאת, כוכב התקשורת מרקורי יימצא בנסיגה בבית תת המודע שלכם ויגרום לכם להיות מכונסים בתוך עצמכם בכל מה שקשור לחשיפת הרגשות האישיים שלכם.

 

 שור

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא בבית תת ההכרה שלכם. זהו מקום שבו אתם מרגישים צורך להיות בתוך עצמכם ועם המשפחה הפרטית שלכם אך מבלי לשתף אחרים במחשבותיכם ובנושאי מערכות היחסים הפרטיות שלכם. כוכב התקשורת יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית המעמד החברתי שלכם ויגרום לכך שנושא זה גם יעלה על הפרק.

 

 תאומים

 

הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על התקשורת יהיה בנסיגה בבית הקריירה שלכם למשך כל החודש הקרוב ולכן מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב לכם ובעיקר בתחום המקצועי. ייתכן ותרגישו נסערים במידה רבה בגלל שתרגישו שנעשה איתכם חוסר צדק . מומלץ לכם לבדוק לעומק לגבי מה שאומרים לכם.  

 

סרטן

 

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב וונוס שמביא איתו הנאה והקלה במערכות יחסים, בבית הקריירה שלכם ולכן תהייה זו תקופה של בנייה ועשייה עם כל הקרובים לכם בתחום המקצועי , אך לא בהכרח כפי שהייתם מצפים עם בני המשפחה שלכם. זה הזמן לוודא שכל התוכניות והמטרות שלכם מובנות לזולת כפי שאתם מעוניינים.   

 

אריה

 

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה רגישה במיוחד לגבי התהייה הפנימית שלכם על מי אתם ומה אתם מוכנים לעשות למען קידום עצמכם. נושאי עבודה מאוד משמעותיים עבורכם, אך אל תשכחו שגם לקרובים לכם ובעיקר צעירים מכם, יש השפעה עליכם ועל חייכם ואתם חייבים להתנהל איתם ביושר ובהגינות מרבית.

 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה בבית המקושר עם מערכות היחסים המשותפות שלכם עם קרובים וחברים שהם השותפים לכם בחיים וכמובן גם עם כל הנושא הזוגי שבחייכם. זה הזמן לבדוק האם הציפיות שלכם תואמות את הצד שכנגד, כיוון שבמידה ולא - צפויים לכם קשיים משמעותיים בתחום. יש לכם חודש לנסות ולתקן את הדרוש תיקון.

 

מאזניים

 

במהלך החודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת מרקורי בבית העבודה שלכם וייתכן לכם את ההבנה המקצועית כיצד יהיה נכון לשווק את עצמכם בצורה טובה ויעילה על מנת להגיע להישגים. ייתכן ולא כולם יהיו מוכנים להקשיב לכם , אך אתם כשלעצמכם תצטרכו לדעת שאתם עושים את המקסימום על מנת לנסות ולחזק תחום זה בחייכם.

 

עקרב

 

בשבוע הקרוב עדיין יימצא הכוכב מארס בבית הכספים שלכם ונראה שנושא זה נמצא על הפרק אצלכם ויש לכם יכולת לדעת כיצד ואיך להתנהל כלכלית אפילו בדרך מעניינת ויצירתית. זוהי תקופה טובה עבורכם לחזק את מערכות היחסים שלכם עם אנשים שיכולים לעזור לכם להחצין את החלק היצירתי והמוכשר הנמצא בתוככם ועדיין לא מומש במלואו.

 

קשת

 

גבולות הוא שם המשחק בחייכם לטוב ולרע. מאחר וחשוב לכם תמיד להיות בסדר עם האחרים נראה שאתם מוותרים פעמים רבות ונותנים לאחרים בכך שליטה עליכם עד כדי כך שנראה לחלק מהקרובים לכם שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים ביחס אליכם. ככל שתחזיקו מעמד ולא תוותרו, הצד שכנגד יבינו שהם חצו גבולות ביחס אליכם ויבואו לקראתכם.

 

גדי

 

הכוכב מארס שמביא עשייה עדיין נמצא בבית תת ההכרה שלכם ולכן תהליך שכזה לא פשוט עבורכם. עשייה היא חלק מכם אך איכשהו עכשיו יש תחושה שהדברים לא מתממשים ואינכם יכולים לבצע את תוכניותיכם כפי שאתם באמת הייתם רוצים. מומלץ לכם להבין שזה הזמן שכדאי לעצור ולחכות, כיוון שאולי יזדמנו דברים חדשים בהמשך.

 

דלי

 

במידה רבה אתם מרגישים חסומים למרות הציפיות שלכם להשתחרר מכל מה שכובל אתכם. בחודש הקרוב יהיה כוכב התקשורת בנסיגה בבית הכספים שלכם כך שייתכן ותוכניות רבות שאתם בונים עליהם לא יתקיימו או לא יתבצעו לפי הבנתכם. זה הזמן הנכון לבנות את עצמכם במובן החברתי כיוון ששם יש לכם יכולת להשפיע ובהמשך גם להצליח דרך השפעה זו.

 

דגים

 

כוכב התקשורת נמצא הפעם במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ויעיר את כל אותם נושאים שניסיתם לדחוק אותם ולהגיד שאינם מתאימים לכם יותר וזאת כדי שתטפלו בכל התחומים לעומק, מבלי להשאיר עקבות. נקודת החוזק שלכם תהייה לקחת אחריות ולהתמודד מול כל אותם תחומים שבהם לא רציתם לעשות זאת ועד היום התחמקתם מכך. 

 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  •  התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש