השוואת מחירי הובלות קטנות - מעכשיו גם באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/2/2020 09:21 ● ערב ערב 2953
הובלות קטנות מהוות את החלק המרכזי של ענף ההובלה באילת ובישראל בכלל אך כדי לבצע אותן במחירים משתלמים, צריך הצרכן להשקיע אנרגיה במציאת המובילים המתאימים והפנויים ולהשוות הצעות מחיר שההפרש בינן עשוי להגיע למאות שקלים.
השוואת מחירי הובלות קטנות - מעכשיו גם באילת

אתר האינטרנט 'בקטנה' המחבר גולשים עם מובילים זמינים להובלה קטנה, מתגאה בפלטפורמה נוחה להשוואת הצעות מחיר אמיתיות ומציע לתושבי אילת להתחיל ולהיעזר בשירותי האתר על מנת להעביר כמעט כל דבר – החל ממקרר ועד לדירות קטנות במחירים שלעתים זולים יותר ב-40% ממחירי השוק.

 

מהי הובלה קטנה?

 

אם לא שמעתם את המושג 'הובלה קטנה' זה עדיין לא אומר שאינכם מכירים אותה ויותר מכך, סביר להניח שהשתמשתם בשירות לפחות פעם אחת בשנה האחרונה.

הובלה קטנה נחשבת להעברות מגוונת של החל מפריט אחד, דרך מספר פריטים ועד להובלה של דירות קטנות כמו דירות סטודנטים. התיאור אינו מתייחס לגודל הפריט שיכול להיות גדול למדי וכך לדוגמה גם הובלת מקרר נקראת אף היא הובלה קטנה.

 

החשיבות של המחיר בהובלה קטנה

 

כולנו רוצים לשלם את המחיר הזול ביותר (מבלי לפגוע בחוויית השירות כמובן) אך בכל הקשור להובלות קטנות העניין של המחיר הוא ממש כמו להיות או לחדול.

חשבו לרגע על המקרר שרכשתם באתר יד 2 במחיר מציאה או על הסלון שקבלתם במתנה. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להעביר את הפריטים אל ביתכם וליהנות מהם אך מה יקרה אם המחיר של ההעברה יהיה יקר עד כדי כך שכל העסקה תהיה מוטלת בספק?

מדובר באחת הדילמות שכמעט כל מי שמעביר פריט בודד מתמודד איתה ולכן יש חשיבות מאוד גבוהה לביצוע ההובלה במחיר זול ככל שניתן. האם אפשר לעשות את זה ועדיין לשמור על איכות של שירות ומקצועיות?

על פי האתר 'בקטנה' בהחלט כן וכל מה שצריך לעשות כדי להעביר כמעט כל דבר במחיר זול יותר הוא לבחור במובילים המתאימים לשם כך.

ההיגיון שעומד מאחורי ההנחה הזאת מתבסס על ההוצאות שחברת הובלה צריכה להשקיע כדי להעביר דבר מה.

בואו ניקח לדוגמה העברה של מקרר, ההוצאות התפעוליות של מוביל עם טנדר שמבצע הובלות קטנות באילת על בסיס קבוע יהיו שוליות ולכן הוא יוכל להציע לכם את הובלת המקרר במחיר זול ביחס לחברת הובלה שמתמחה בהעברת דירות ומשרדים ושיש לה הוצאות רבות יותר שקשורות ברכבים ובצוות ושתתקשה להציע לכם מחיר דומה.

השירות כמובן אינו צריך להיות מושפע אך הצעת המחיר עשויה לעתים להיות זולה באופן משמעותי. זה לא שהמוביל הבודד אינו מרוויח אלא יש לו פחות הוצאות ולכן שולי הרווח שלו גדולים יותר.

הבחירה במוביל הנכון עשויה לעשות את ההבדל בין הובלה כדאית לבין כזאת שתגרום לכם לוותר על הפריט.

מה שיפה הוא שעם מעט מאמץ ובחירה נבונה של מובילים מתאימים, ניתן להזמין שירותי הובלה קטנה במחירים זולים יותר במאות שקלים.

 

איך אתר 'בקטנה' עוזר להשוות מחירי הובלה קטנה באילת?

 

בכל חיפוש של מוביל או חברת הובלות צריך לתת את הדעת למספר נקודות:

  1. למצוא מובילים שמתאימים למשימה – מי שמתאים להעברת דירה גדולה יכול להיות יקר בהובלה קטנה ומי שמעולה בהעברת ארון, עשוי שלא להתאים להעברת בית פרטי.
  2. זמינות המוביל – כל הצעת מחיר שתקבלו לא תהיה שווה הרבה אם המוביל אינו פנוי בתאריך והשעה שנוחים לכם.
  3. השוואת מובילים באילת – אתם צריכים הצעות מחיר ממובילים באילת ולא ממקום אחר.

האתר 'בקטנה' מספק מענה לכל הנקודות הללו בתוך דקות. עם עשרות מובילים באילת והסביבה שמתמחים בהובלות קטנות ורשומים למערכת, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס ולמלא את הפרטים של הפריט או הפריטים שצריך להוביל, את תאריך הביצוע הרצוי והיעד (אפשר גם מחוץ לאילת) והאתר יחבר אתכם עם 3 מובילים שפנויים בתאריך הנבחר ומעוניינים להתחרות האחד בשני ולהביא לכם את הצעות המחיר הכי זולות שהם יכולים.

באופן הזה כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור בהצעה המנצחת ולהוביל כמעט כל דבר במהירות ובמחיר זול יותר.

רוצים לראות כמה תעלה לכם הובלה קטנה? לחצו להשוואת מחירי הובלות קטנות באילת בחינם ובלי שום התחייבות באתר 'בקטנה'.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת   

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש