יהדות - פרשת בא

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/1/2020 12:38 ● מה נשמע 637
"תוכנית המאה" של נשיא ארצות הברית נחשפה וזה מדהים לראות איך אנשים מתמוגגים מנחת מהתוכנית ההרסנית, הטיפשית והמסוכנת הזאת. הסתכלתי במפה של התוכנית ובה אנו נחשפים למין טירוף מוחלט של מסירת למעלה מ-80 אחוז מיהודה והשומרון לידי הרוצחים המתועבים של הרשעות הפלסטינית על מנת שהם יקימו בלב ארץ ישראל מדינת טרור וכולם עומדים ומוחאים כפיים לטראמפ על התוכנית המדהימה שלו
יהדות - פרשת בא

 

פרשת בא 


"תוכנית המאה" של נשיא ארצות הברית נחשפה וזה מדהים לראות איך אנשים מתמוגגים מנחת מהתוכנית ההרסנית, הטיפשית והמסוכנת הזאת. הסתכלתי במפה של התוכנית ובה אנו נחשפים למין טירוף מוחלט של מסירת למעלה מ-80 אחוז מיהודה והשומרון לידי הרוצחים המתועבים של הרשעות הפלסטינית על מנת שהם יקימו בלב ארץ ישראל מדינת טרור וכולם עומדים ומוחאים כפיים לטראמפ על התוכנית המדהימה שלו. תגידו לי מה כולכם התחרפנתם? הגמרא שואלת מדוע בפורים לא אומרים הלל על הנס הגדול שה' עשה כשהציל את כל עם ישראל מתוכנית ההשמדה של המן הרשע? עונה הגמרא – אנחנו עדיין העבדים של אחשוורוש, עדיין לא השתחררנו מאחיזתו של המלך הגוי ומשליטתו עלינו. הגמרא נכתבה 600 שנה אחרי שאחשוורוש מת ובכל זאת, הידיעה שאנחנו צריכים לנהל את חיינו וחירותנו על פי שגעונו של איזהו שליט גוי מונעת מאיתנו את האפשרות לומר הלל בפורים. גם כיום אנחנו עדיין פוחדים מאחשוורוש, צריכים את הסכמת השליט הגוי כדי שנכריז שבקעת הירדן שלנו, שחברון שלנו, שירושלים שלנו, אולי נבקש את רשותו של המלך הגוי לחיות? לנשום? אם טראמפ אמר שזאת התוכנית הכי טובה בעבורנו, אז כולנו קופצים לדום, מצדיעים ואומרים אמן !?! ארץ ישראל כולה, מנהר מצרים ועד לנהר פרת שייכת אך ורק לעם ישראל. אנחנו היהודים חיים כאן אך ורק מכח ההבטחה שהבטיח הקדוש ברוך הוא לאבותינו הקדושים אברהם, יצחק ויעקב, שהוא נתן להם ולנו את הארץ. בהבטחתו של הקב"ה לאבותינו אין קו ירוק ואין שטחים כבושים, דין חברון ושכם, כדין ירושלים ותל אביב. ארץ ישראל שלנו. כולה שלנו, ואך ורק שלנו, ואין לאף מנהיג רשות או סמכות למסור אפילו סנטימטר אחד מארץ ישראל לידי אף אומה, כל שכן שלא לידי המחבלים, הרוצחים המטונפים של הרשעות הפלישתית. הרמב"ן, רבי משה בן נחמן, פרשן התורה הדגול, מנה את מצוות התורה ופירט אותן ( יש בתורה 613 מצוות ) וכך כותב הרמב"ן: "מצווה רביעית נצטווינו לכבוש את הארץ ולא נניח אותה ביד אף אומה מהאומות, והיא נוהגת בכל הדורות מתחייב כל יחיד בה אפילו בזמן הגלות".  גם בימינו – אסור להפקיר את שטחי ארץ ישראל לידי הגויים !!!
השבת נקרא בתורה על מכת בכורות. משה רבנו מזהיר את פרעה – דע לך שהלילה בחצות, הקב"ה יהרוג את כל הבכורות בארץ מצרים והוא יתחיל קודם כל עם הבן הבכור שלך פרעה, עם יורש העצר. לא יהיה בית במצרים שינצל מהמכה, בכל בתי מצרים ימותו הבכורות ותהיה צעקה כל כך גדולה במצרים אשר כמותה לא הייתה מעולם ולא תהיה יותר לעולם. ואכן בחצות הלילה בדיוק מתו כל הבכורות במצרים ופרעה קם ומתרוצץ לחפש את משה ואהרון על מנת לגרש את כל היהודים ממצרים. בפסוק נאמר "ויקם פרעה לילה" רש"י כותב בפירושו מילה אחת בלבד, אבל המילה הזאת עושה את כל ההבדל: "ויקם פרעה – ממיטתו". פרעה הרשע שומע את אזהרתו של משה על כך שהלילה ימות לו בנו בכורו, ולמרות שמשה כבר הוכיח את עצמו בתשעת המכות הקודמות, פרעה הולך לישון ורק צרחות האימים בחצות הלילה מעוררות אותו ומקימות אותו ממיטתו. האם פרעה הוא מפגר שלא מבין את מה שמשה אמר לו או שמא הוא העדיף לטמון את ראשו בכרית? האמת היא שפרעה היה רשע ותו לא. אנחנו צריכים ללמוד מפרעה איך לא להתנהג. בואו לא נתעלם מהסכנה שמצפה לנו מתוכנית המאה ושכל אחד ישתדל בכל כוחו לקום לפעול ולמנוע את קיומה של התוכנית השטנית . להתעורר עכשיו לפני שיתחילו הזעקות של משפחות הנרצחים חלילה. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת