מועדון בוטיק במחירים של מועדון גדול

מאת: אביבה דקל ● 29/1/2020 12:10 ● ערב ערב 2952
כשתגיעו למועדון הצלילה 'פלמה', תרגישו מיד בהבדל שבינו לבין המועדונים האחרים, שכן מה שמייחד את המועדון של רפי פרשט ואיגור ליבוביץ' הוא היחס האישי והטיפול בכל לקוח כבלקוח V.I.P , והוא מיועד ללקוחות המעדיפים בנוסף לאיכות ולרמה מקצועית גם יחס אישי צמוד. רפי ואיגור הם מדריכי צלילה בים האדום למעלה מעשור, והם כמו גם הצוות המצוין שלהם מכירים כל פינה בים האדום ואיתם מובטח לכם שתגיעו בצלילה לאתרי הצלילה היפים ביותר ● במועדון הצלילה 'פלמה', הלקוחות הופכים כבר בצלילה הראשונה לחברים ולחלק ממשפחה – מה שהופך את הצלילה לחוויה בלתי נשכחת
מועדון בוטיק במחירים של מועדון גדול

לאיגור, לרפי ולמדריכים שלהם ניסיון רב בעבודה עם אנשים שהם צוללים מתחילים וגם עם צוללים שמאחוריהם שנות צלילה רבות. כל צולל  - ותיק או מתחיל - מקבל ב'פלמה' ציוד חדש ברמה גבוהה של החברות המובילות בתחום. 
ב'פלמה' תוכלו ליהנות מצלילות היכרות וגם מקורסי צלילה ברמת כוכב אחד ורמת כוכב שני, ואת כל הקורסים מעביר צוות של מדריכים מנוסים שברזומה שלהם שנות צלילה והדרכה רבות. 
אם זו לכם צלילת היכרות, תקבלו בסופה צילומים איכותיים של החווייה הראשונה הזו שלכם, אותם מצלם איגור באמצעות ציוד צילום חדיש ביותר לצילום מתחת למים.
"יש לנו מאגר לקוחות חוזרים גדול מאד, גם אילתים, גם ישראלים ממרכז ומצפון הארץ וגם תיירים -  כאלה שהתחילו אצלנו בצלילה הראשונה שלהם ולא יצללו עם שום מדריך אחר - גם בשל הקשר האישי שנוצר החל מהפגישה הראשונה, קשר שלעתים הופך ליחסי חברות של ממש, וגם בשל המקצועיות והציוד המעולה שבו משתמשים אצלנו במועדון", מספרים רפי ואיגור, "אצלנו לא מסתכלים כל הזמן על השעון ובצלילות היכרות למשל מקבלים הרבה יותר זמן ממה שכתוב בספר, שכן אנו רוצים שצולל שעובר חוויה כזו בפעם הראשונה לא ישכח אותה, ואולי גם יהפוך אותה לדרך חיים. אנחנו משתדלים במועדון לבחור מתוך הפונים אלינו את הלקוחות שאנו מרגישים כבר בשיחת טלפון ראשונה איתם שהם אנשים עימם אנו יכולים ליצור קשר טוב ושהצלילות יהיו מהנות וחווייתיות גם למדריך וגם ללקוח".

 

צילום: רפי פרשט

 

המחירים במועדון הצלילה 'פלמה' הם נוחים ביותר.
צוללים המבקשים בנוסף לקורסי צלילה גם מקום נוח ללון בעת שהותם באילת, יכולים להזמין מקום לינה באחת משתי הווילות – האחת ברחוב טופז 1, והשניה ברחוב האלה 30 בה שוכן משרד המועדון.   הווילות נמצאות בסביבה שקטה, החדרים נעימים והמחירים בחדר משותף ובחדרים פרטיים נעים בין 80 ל- 400 ₪. 

ליצירת קשר עם פלמה: 08-6341221 , נייד 058-6341221 או 050-4888058 בין השעות 08:00-18:00.
 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש