חדש חדיש הכי חדיש

מאת: ● צילום: ● 29/1/2020 09:23 ● ערב ערב 2953
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכם בחנויות ● למעוניינים להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש

 

עידן 2000

 

חדש בחנות - מזוודת בייבלייד מטורפת

מכירים את זה שהבליידים מפוזרים בכל הבית?

אז זהו נגמר.. 

חדש ב'עידן 2000' -  מארז שווה ביותר הכולל מזוודה עם 12 בליידים במגוון דוגמאות ומשגר.

אז אם ילדיכם עוד לא הצטרפו לטירוף הבייבלייד, ואם אין לכם מושג מה זה 'משגר' או 'זירה', ואתם ממש לא רוצים שהילד יישאר בצד בשעה שכל החברים שלו משחקים, עכשיו זה הזמן להפתיע אותו.

להשיג בעידן 2000 – רחוב עין החתול 3. הקניון האדום. טלפון : 08-660-0557.


 

אילת דיפו

 

סט סכינים של 7 חלקים כולל 6 סכינים ומעמד מסדרת מאיר אדוני מבית היוצר של Arcosteel יצרנית כלי מטבח בינלאומית כבר למעלה מ- 30 שנה

מעמד בעיצוב מודרני ומיוחד לאחסון 6 סכיני 'ארקוסטיל אדוני' בעל בסיס יציב עם תחתית מונעת החלקה. קל ונוח לנשיאה  ואחיזה במידת הצורך.

הסט כולל: סכין קילוף 9 ס"מ. סכין ירקות 11 ס"מ, סכין שירות 13 ס"מ, סכין 'סנטוקו' 15 ס"מ, סכין שף 20 ס"מ וסכין לחם 22 ס"מ.

להשיג באילת דיפו – רחוב האומן 10. אזור התעשייה. טלפון: 08-6301513.


 

מתחם ביתילי אילת

 

דברים גדולים נעשים על ידי סדרה של דברים קטנים המצטרפים יחדיו

רק אתם תבחרו איך להתחיל את השנה שלכם! והדרך הטובה ביותר לפתוח את שנת 2020 היא לבקר במתחם 'ביתילי' - מתחם עיצוב הבית הגדול בעיר וליהנות ממגוון ענק של אקססוריז משגעים לבית המתאימים לכל פינה וריהוט עם סטייל.

מתחם ביתילי אילת: רחוב האורגים 4 אזור התעשייה. טלפון: 08-8690444.


 

יאכטות אילת

 

אם אתה מנהל במקום עבודה שעובדיו חשובים לו, אתה לבטח אמור לדעת שעובד טוב זה עובד שטוב לו. אחד מהדברים שכל מקום עבודה צריך לעשות כדי להשיג מטרה זו זה ימי גיבוש לעובדים

כאן נכנסת לתמונה חברת 'יאכטות אילת' שמציעה פעילות גיבוש לעובדים על יאכטה שיכולה להיות חוויה בלתי נשכחת! הפלגה ביום הגיבוש היא שוברת שגרה, מעלה אנרגיות ותורמת בצורה יוצאת מן הכלל להעלאת המורל ולגיבוש החברתי. 

'יאכטות אילת' מציעים לכם מגוון ספינות לשיט מגבש במפרץ אילת עם כל הפינוקים האפשריים, פעילויות ספורט, מוזיקה וצילומים.

לבירורים והזמנות התקשרו: 08-6316661.


 

קופת חולים הכללית

 

טיפול שונישין - דיקור ללא מחטים

'כללית רפואה משלימה' משיקה טיפול ייעודי לקטנטנים שנותן מענה למי שלא מעוניין בדיקור סיני אך עדיין רוצה ליהנות מיתרונותיו, טיפול שונישין  דיקור ללא מחטים, על ידי כלים קטנים שאינם פולשניים ואינם גורמים לרתיעה בקרב הקטנטנים. בעזרת הכלים הללו, מגרים במגע קל וטפיחות את המרידיאנים, וכאשר יש חסימה או מחסור באנרגיה, נראה זאת בא לידי ביטוי בדרכים שונות – מתחושות לא נעימות ועד התפתחות מחלות.

על כן, הילדים משתפים פעולה באופן מלא, מה שמסייע להגיע לתוצאה מיטבית. הטיפול יכול לסייע למגוון מצבים בריאותיים ובעיות כרוניות, למשל: מחלות החורף, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, בעיות התפתחות וגדילה, אלרגיה, בעיות קשב וריכוז, היפראקטיביות ועוד.


 

הבורסה לתכשיטים

 

חורף 2020 – חזרתה של המדוזה! 

רשת 'הבורסה לתכשיטים' גאה להציג את קולקציית השעוניםPALAZZO EMPIRE GRECA  של מותג היוקרה העולמי 'ורסאצ'ה'. השעונים בקולקצייה החדשה מגיעים במבחר צבעים מרהיב כאדום שני, כחול רויאל וזהב ובהם מוצבת המדוזה במרכז בית המחוגים, כשכל השעון מעוטר בסגנון העיטורים היוונים (GRECA) היוצרים מראה מתוחכם, השומר על ערכי המותג הקלאסיים. מחיר השעון 4,990 ₪. ניתן להשיג בסניף רשת 'הבורסה לתכשיטים' בקניון 'מול הים' אילת, ובשאר סניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ. או באתר הרשת www.thebursa.co.il.


 

שוק האיכרים של כפות תמרים

 

פותחים את העשור החדש בשוק האיכרים בקיבוץ אילות

חדש בשוק האיכרים - צוות 'יאמי יאמי' עם קינוחים משגעים שיוכנו במקום: וופל בלגי על מקל, קרפ (דאגו גם לטבעוני), פנקייקים, שוקו מרשמלו וקפה איכותי! מרק חם בלחם בדוכן של 'כפות תמרים', ענבי חורף של קיבוץ אילות - 7 ש"ח למארז, ליקר תמרים וליקר מרולה תוצרת הערבה בדוכן של אליפז. כמובן גם תוצרת חקלאית טרייה איכותית ומגוונת של משק שפירא מפארן, משק פרידמן מעידן, קיבוץ אליפז וקיבוץ אילות. בנוסף, מגוון פירות המגיעים אל המקום מרחבי הארץ. בנוסף: תוצרת אורגנית של קיבוץ נאות סמדר - שמן זית, זיתים, גבינות, משקאות, יין ועוד...'בירצינות'- בירת בוטיק בטעמים ממבשלת בירה בקיבוץ קטורה. פוד טראק קיורטוש מפארן. עוגות ועוגיות ללא גלוטן של דנה מקיבוץ אליפז. דוכן מיצים טבעיים הנסחטים במקום + פופקורן. עציצי נוי ותבלין תוצרת קיבוץ אילות. סנדוויץ' של שישי/סביח ב- 15 ש"ח.  וכמובן יריד אוכל מוכן לשישבת של כפות תמרים- למעלה מ-120 מנות של אוכל ביתי אמיתי ועוד .

בסמוך לשוק בגד סטוק ועוד-יד שנייה במחירים אטרקטיביים במיוחד.מומלץ להצטייד ב שקיות רב פעמיות. ניתן יהיה לרכוש בדוכן של קיבוץ אילות במחיר 3 ש"ח לשקית. במתחם השוק פינות ישיבה על הדשא באווירה קיבוצית פסטורלית ופלייליסט ישראלי .

כל שישי 8:00-14:00 רחבת כפות תמרים קיבוץ אילות (ממש בכניסה לעיר).


 

ג'ק קובה

 

גרביונים - הטרנד שיסחוף אתכן החורף

ברשימת פריטי החובה לחורף, מככב הפריט שמשדרג כל לוק כבר כמה עשורים טובים – הגרביון.  בחורף הזה הוא מביא בשורה חדשה למלתחה של אוהבות האופנה, עם ניחוח נועז ומרגש בעיצובים שיגרמו לך לחפש סיבות לצאת מהבית. הפתרון האולטימטיבי הוא לוק מהיר וקליל הבנוי משלושה מרכיבים עיקריים: טופ או שמלה, נעליים נכונות וגרביון. גרבוני התחרה הקלאסיים מגיעים הפעם, עם טקסטורות ופרינטים לאורך כל הרגל ומעניקים טאץ' אופנתי לכל לוק שתרכיבי. מה שבטוח לא תפסיקי לקבל מחמאות.

להשיג בג'ק קובה. סניפים: טיילת 'נפטון', קניון ה'אייסמול', שדה התעופה 'רמון'.


 

קאסה דיזיין

 

תחנת חובה בדרך לעיצוב הבית

אם גם אתם מהמכורים לאקססוריז מרהיבים לבית, 'קאסה דיזיין' היא החנות בה אתם חייבים לבקר ובהקדם. במקום מגוון ענק של פריטים המתאימים לכל בית, לכל עיצוב שתבחרו ובכל צבע.

במקום: ריהוט ואקססוריז במגוון סגנונות הכולל קונסולות, שידות איפור, מראות, שעוני קיר, מבחר גדול של ספות, מזנונים, שולחנות לסלון, עציצים מרהיבים בשלל גדלים ועוד.

רחוב הסתת 7 אזור התעשייה. , טלפון:  072-394-2195


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש