להיפטר מקונדילומה בלייזר ביעילות ומהירות במרכזי הטיפול בפריסה ארצית של אתר דוקטור חן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/1/2020 08:31 ● ערב ערב 2951
כל אחד עלול להתעורר באחד הבקרים ולגלות שהוא סובל מקונדילומה. מדובר על יבלות/גידולים קטנים המופיעים באזור איבר המין או פי הטבעת. גידולים אלו נוצרים כתוצאה מווירוס הפפילומה, אשר משנה את ההרכב הגנטי של תאי העור באזור, ובכך גורם להם להתרבות ללא בקרה
להיפטר מקונדילומה בלייזר ביעילות ומהירות במרכזי הטיפול בפריסה ארצית של אתר דוקטור חן

גידולים אלו אינם מכאיבים, אך הם יכולים לגרום לתחושת גרד מעיקה במיוחד. כמו כן, הם נוטים להתרבות במהירות ולהדביק כל מי שבא עימם במגע. ההידבקות עלולה להתרחש כתוצאה ממין אוראלי, וגינלי או אנאלי, לכן חשוב לטפל בהם בהקדם. כדאי לדעת כי הזנחה וחוסר טיפול, עלולים להגביר משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן צוואר הרחם. אחת השיטות היעילות והמומלצות ביותר לטיפול בבעיה, היא באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית. מרכזי אתר דוקטור חן הנמצאים בפריסה ארצית, מציעים 18 סניפים שניתן לגשת אליהם לצורך קבלת טיפול יעיל ומהיר, לצורך מיגור התופעה.

 

מהן השיטות הנפוצות ביותר לטיפול בקונדילומה?

 

ניתן למצוא בשוק שיטות שונות לצורך הטיפול בתופעה, אך אין שום ספק כי שיטת לייזר לקונדילומה נחשבת לשיטה המומלצת ביותר. זוהי השיטה היחידה שהוכחה בצורה מדעית, בתור שיטה יעילה ומהירה שמאפשרת להיפטר מהיבלות אחת ולתמיד. שיטת הלייזר היא היחידה שמסייעת למערכת החיסון של הגוף להתמודד עם הנגיף ולמנוע את חזרתו. כמו כן, היא אינה כואבת, אינה מותירה צלקות או סימנים, אינה מצריכה טיפולים חוזרים ונשנים והיא מתאימה לכל סוגי העור. הטיפול נעשה בהתאמה אישית לסוג היבלת ולמיקום שלה, דבר שמבטיח את התוצאות האופטימליות ביותר, ללא תועפות לוואי.

 

  • צריבה באמצעות חנקן נוזלי- שיטה זו מתאימה רק ליבלות חיצוניות. היבלת נמרחת בחנקן נוזלי, שגורם להרס התאים. יש צורך במספר רב של טיפולים וישנו סיכון גבוה להותרת סימן בהיר על העור.
  • הסרה במחט חשמלית- טיפול זה מאפשר צריבה ישירה של היבלת, אך הוא פחות מדויק מטיפול הלייזר, ולכן ישנו סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי. הטיפול כרוך בהרדמה מקומית.
  • הסרה בשיטה כירורגית- השיטה מחייבת הרדמה מקומית, היות והיא כוללת הסרה של היבלת ותפירת המקום. הסיכון לצלקות בעקבות התפרים גבוה במיוחד.
  • תרופות ומשחות שונות- מתאימות ליבלות קטנות וחיצוניות, ההסרה מתבצעת בצורה הדרגתית בעקבות צריבה כימית של האזור. התהליך איטי ועלול להותיר סימנים על העור.

 

מה כדאי לדעת לגבי טיפול בלייזר בקונדילומה?

 

מדובר כאמור על הטיפול המומלץ ביותר לתופעה לא נדרש מספר ביקורות רב, היות והוא מאפשר את התוצאות האופטימליות ביותר. עוצמת קרן הלייזר מותאמת באופן אישית לכל מטופל, על מנת להבטיח את התוצאות המדויקות והאיכותיות ביותר. יש צורך להתחשב בהיקף ההתפשטות של היבלות, המיקום שלהן והגודל שלהן, דבר שמשפיע על זמן ההחלמה מהטיפול. מומלץ לטפל בתופעה מוקדם ככל האפשר, על מנת להבטיח לעצמכם טיפול מהיר ופשוט יותר. ברוב הפעמים ניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול, אך במידה והיבלות ממוקמות באזורים רגישים במיוחד, המטופל עלול לחוות אי נוחות במשך מספר ימים. חשוב לא להזניח ולא לדחות, היות וההתפשטות של הנגעים מהירה במיוחד.

 

לסיכום, טיפול בלייזר לצורך הסרת קונדילומה נחשב לטיפול היעיל והמומלץ ביותר בשוק. מרכזי אתר דוקטור חן מציעים את הטיפול בכל אחד מ- 18 הסניפים של הרשת, כך שכל אחד מוזמן להגיע לייעוץ חינם וללא התחייבות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש