אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/1/2020 15:21 ● ערב ערב 2951
טיפ לילידי השבוע - כוכב מרקורי המייצג תקשורת נכנס השבוע למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב וייתן לכם אפשרות לבטא את עצמכם במישורים רבים
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

בית הקריירה שלכם מופעל על ידי הכוכב יופיטר שמביא איתו הזדמנויות, כך שכל העיכובים והשינויים שחשתם לאחרונה יכולים רק לשרת אתכם בניסיון חיים מוצק יותר בבואכם עכשיו להחליט החלטות ולבצע שינויים שיכולים להיות מרחיקי לכת עבורכם. מבחינה חברתית יש לכם יכולת בתקופה הקרובה לחזק ולמתג את עצמכם בדרך שרציתם.

 

שור

 

אתם חשים בלחץ בגלל העובדה שאתם נדרשים לעבוד בקצב שונה ממה שהורגלתם עד עכשיו. עובדה זו יכולה לגרום לכם להיות יותר אסרטיביים עד אגרסיביים בהתנהלות האישית שלכם כלפי אנשים קרובים שמרגישים כי הם מאוכזבים מכם, לאחר שהם כל כך משקיעים בכם ואילו אתם מגיבים בחומרה על כל דבר קטן שלא מוצא חן בעיניכם.

 

תאומים 

 

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ופעולה נמצא כרגע במזל קשת הוא בית השותפויות והזוגיות שלכם ועל כן, תחום זה מופעל עכשיו במלוא עוצמתו ואתם חשים בכך, אך לא לחיוב כפי שהייתם רוצים. אתם פועלים תחת לחץ של אחרים ולא כפי שהייתם רוצים באמת ועובדה זו גורמת לכם לתסכול יתר שיכול לצאת בצורה יותר אגרסיבית ממה שהייתם רוצים.

 

סרטן

 

כספים שאתם אמורים לקבל מאחרים לא מתקבלים כפי שאתם רוצים וגם כל מי שהבטיח לכם שיפעל עבורכם לא בהכרח עומד בדיבורו. זה בדיוק הזמן להפעיל את יכולת הדיבור הטובה שלכם ולהגיע להסדר בדרך שהייתם רוצים וללא הרמת קול. יש לכם יכולת לקבל עזרה מאנשים קרובים ולכן חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה ככל הניתן.

 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה די סוערת עבורכם כיוון שהיא מביאה איתה את חשבונות הנפש של תקופת חצי השנה שלאחר יום ההולדת. אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם צריכים להתנהג ומה עוד עליכם לעשות על מנת להצליח בחיים לפי הציפיות שלכם. חשוב שלא תהיו עצבניים ואת דרככם תפלסו בשקט ובתבונה. אל תתנו לרעשי רקע לעכב אתכם מהחלטתכם .

 

בתולה

 

הכוכב וונוס שמביא הקלה במערכות יחסים נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון ביותר עבורכם להשקיע שעות איכות עם אנשים קרובים לכם ולנסות לבלות איתם במקומות שמהנים את שני הצדדים. קחו פסק זמן בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם כיוון שבאופן טבעי אתם עובדים קשה ולעיתים קרובות יתר על המידה.

 

מאזניים

 

הסביבה בה אתם חיים מאוד מעסיקה אתכם ואתם חושבים כל הזמן כיצד לשדרג את תנאי חייכם באופן שיהיה לכם נוח יותר לתפקד. גם המשפחה הקרובה מפרגנת לכם וסומכת עליכם עם כל החלטה שאתם עושים. בהחלט ייתכן שאלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל נאלצים להתמודד עם אחריות חדשה, אך אין ספק שתעמדו בציפיות.

 

עקרב

 

נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בשבוע הקרוב ואתם צריכים להחליט כיצד אתם משדרגים את תנאי חייכם ומייצרים לעצמכם פרנסה טובה יותר ממה שהייתה לכם עד כה. הצורך שלכם לשנות את סביבת המחייה הטבעית שלכם לא מרפה מכם, אך נראה שבשלב זה עדיין אין לכם את היכולת לשנות את חייכם ולכן השתדלו להוריד פרופיל ופחות להגיע לעימותים.

 

קשת

 

זהו חודש טוב מאוד עבורכם כיוון שהוא נמצא כבר לאחר יום ההולדת שלכם וגם יש לכם יכולת לבנות את עתידכם בצורה טובה יותר שתהייה מועילה לכם. כוכב השפע יופיטר שנמצא בבית הכספים שלכם מביא לכם אפשרויות חדשות להרוויח כסף ולהיות הרבה יותר יעילים בכל תחום שאתם רוצים. זה הזמן לחשוב על דרכים חדשות לייצור פרנסה.

 

גדי

 

יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם בכל הקשור לתחום הכספי ולהתרענן בצורה בולטת בכל הנוגע לתחושת הביטחון בחייכם. זוהי שנה מצוינת שבה כל האנשים שאתם בונים עליהם יגיעו אתכם להסדר שיהיה נוח ונעים על דעת כל הנוגעים בדבר. מבחינה כלכלית בגלל ביקור כוכב השפע במזל שלכם אחת ל-12 שנים, יהיו לכם הרבה אופציות לשינוי.

 

דלי

 

אתם מתחילים מחזוריות חדשה בחיים שתמיד תתרחש סביב יום ההולדת שלכם ותגיע לשיאה כחודש לאחר מכן. ימים רבים אתם מחפשים תשובות כדי לדעת כיצד לצאת מהקשיים בתחום האישי והמקצועי ועכשיו לאט לאט תתחילו להרגיש שיותר קל לכם ושאתם מצליחים לנווט את עצמכם בדרך שתהיה נוחה ומקובלת עבורכם.

 

דגים

 

אתם עסוקים מאוד בדחיפה ושינוי ארגוני בכל הקשור לנושא הקריירה שלכם. גם אם אינכם עצמאיים , זה הזמן לעשות שינוי בנושא המקצועי שלכם. ימים רבים עוברים עליכם בחיפוש דרך למסגרת שתהייה מתאימה לכם והנה עכשיו עם מעבר כוכב היחסים וונוס למזל שלכם, נראה שתצליחו לארגן לעצמכם בדיוק את הדברים הנכונים לכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לקבל תחזית אישית , מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש