טיפול טבעי בכאבי ברכיים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/1/2020 08:59 ● ערב ערב 2950
כאבי ברכיים הופכים למעמסה עבור רבים. מטופלים הסובלים מכאב בברך אחת או בשתיים מדווחים לא אחת שהם מתקשים לעשות פעולות יום יומיות כמו עליה וירידה במדרגות או נהיגה ברכב. כמו כן, בגלל הכאבים הבלתי פוסקים, הם נמנעים מלבצע את הפעילות הגופנית האהובה עליהם דוגמת הליכה, ריצה, אימון בחדר כושר או קיר טיפוס.
טיפול טבעי בכאבי ברכיים

אך גם כשהברכיים כואבות, יש מה לעשות. טיפולים חדשניים וטבעיים נועדו להחזיר למטופלים את האמון בברכיים שלהם.

 

טיפול טבעי בכאבי ברכיים – היתרונות שכל מטופל חייב להכיר

 

כאבי ברכיים גורמים לעגמת נפש רבה, אך זה לא אומר שהכאבים צריכים ללוות את הסובל מהם כל חייו. בעזרת טיפול טבעי, הכולל אימון ותנועה, ניתן להתגבר על הכאבים ולקבל בחזרה ברכיים חדשות וטובות. אז מדוע הטיפול הטבעי יכול להיות מכריע כל כך? הנה כמה סיבות:

  • אינו מערב תרופות כימיות – ישנם אנשים הנרתעים מלקחת תרופות כימיות, בטענה שהן עלולות לגרום לנזק לאיברים שונים בגוף כמו כליות או קיבה. עבור אנשים אלה חשוב לנהל אורח חיים טבעי, לאכול מזונות מן הטבע ולשמור על פעילות גופנית תקינה. מסיבה זו, הם מתחברים לטיפול טבעי בכאבי ברכיים.
  • בלתי חודרני – הטיפול הטבעי בכאבי ברכיים אינו מצריך הכנות לפעולות רפואיות ממושכות, ניתוחים, הרדמות או בדיקות פולשניות שונות, שכן מדובר בסופו של דבר במכשיר עזר ובביצוע תרגילים.
  • כי הוא עובד – מטופלים הסובלים מכאבי ברכיים נכונים להעיד שחשו בהקלה רבה לאחר הטיפול הטבעי שהם קיבלו. כי כאשר הגוף מתרגל לתנועה מסוימת ולומד אותה, הוא יכול להוריד את העומס מהברך ולהפחית את תחושת הכאב.

 

כך תשמרו על הברכיים שלכם

 

כאבי ברכיים ומיחושים באזור הברך כבר מאחוריכם? נהדר, כעת אתם יכולים לחזור לפעילויות השגרתיות שנהגתם לבצע לפני שכל הכאב התחיל. אבל לפני הכול, חשוב לזכור לשמור על הברכיים שלכם. דבר ראשון, כעת, כשחזרתם לכושר מלא, כדאי לשמור על משקל תקין. עודף משקל מעמיס על הגוף, ובייחוד על הברכיים. ולכן, כדאי להישאר רזים. דבר שני, לצד הפעילויות השונות שאתם מבצעים לצורך חיזוק שרירים, מומלץ לבצע תרגילים לחיזוק הברכיים. שלישית, אם אתם מבצעים פעילות ספורטיבית אינטנסיבית כמו רכיבה ממושכת על אופניים או משחק כדורגל, כדאי ללבוש מגני ברכיים, על מנת להגן על הברך מפני זעזועים.

ממשיכים לסבול מכאבי ברכיים פה ושם? התחילו לבצע פעילויות בהדרגה. אם אינכם יכולים לוותר על פעילות גופנית, שחייה היא פעילות מבורכת שיכולה להקל על כאבי הברכיים שלכם ולהפחית מהעומס.  


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש