המומחים של אמצ שמש מסבירים: קריטריונים חשובים לבחירת קבלן עפר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/1/2020 08:28 ● ערב ערב 2950
עבודות עפר מהוות את הבסיס לכל פרוייקט הקשור אל בנייה ואיש המקצוע המרכז את כל הקשור לעבודות אלו וזה שאחראי שהפעולות השונות תתבצענה בהתאם ללוח זמנים מתוכנן ובאיכות גבוהה הינו הקבלן. במאמר זה נספק לכם את הקריטריונים החשובים לבחירתו של קבלן עפר.
המומחים של אמצ שמש מסבירים: קריטריונים חשובים לבחירת קבלן עפר

 

המומחים של חברת אמצ שמש מייעצים

 

לביצוע המשימה (הסבר לגבי הקריטריונים החשובים), בחרנו עבורכם את המומחים של אחת החברות המוכרות בתחום בתחום עבודות העפר – חברת אמצ שמש. כאן מדובר על חברה אשר הוקמה בשנת 1990 ומספקת שירות למגזר הפרטי ולסקטור העסקי והממשלתי. חברה זו רשומה בפנקס הקבלנים בתחומי בנייה, כבישים ופיתוח, גשרים, ביוב וניקוז. בנוסף, היא מעסיקה מעל לתשעים עובדים, בעלת רישיון קבלן לעבודות ממשלתיות ובעלת ניסיון בפרוייקטים רבים הקשורים גם לתשתיות ועבודות עפר.

 

מתי זקוקים לקבלן עפר?

 

בכל פרוייקט המערב עבודות עפר. אם אתם מעוניינים ליישר שטח על פי תכנון הנדסי תצטרכו להיעזר בשירותיו של קבלן עפר, אם מתוכננת חפירת תעלות למטרת יצירת תשתית לצנרת תזדקקו לקבלן עפר ועוד. קבלן עפר הוא זה שאחראי על כל הקשור בעבודות עפר. איש מקצוע זה תמיד חייב להיות בעל ראייה היקפית ומספיק ניסיון על מנת להפעיל את הכלים ואת הצוות וזאת על מנת להגיע לתוצאה הרצויה במינימום זמן.

 

פרופיל קבלן עפר – חשוב לדעת

 

טרם אתם מחליטים לשכור את שירותיה של חברת אמצ שמש 1990 בע"מ או כל חברה אחרת למטרת עבודות עפר, חשוב שתדעו דבר או שניים אודות בחירתו של קבלן עפר.

  • התמחות מתאימה – חשוב לבחור קבלן עפר המתאים לסוג הפרוייקט בו מעוניינים. ישנם קבלנים שבאמתחתם רקורד מרשים של פרוייקטים גדולים, כמו למשל בניית חניונים, כבישים וקניונים וישנם קבלני עפר שעיקר המומחיות שלהם היא בעבודות בנייה למגורים ועבודות נוספות למגזר הפרטי. תמיד חשוב לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום הפרוייקט שלכם.
  • רישום בפנקס הקבלנים – חשוב לוודא שאותו קבלן עפר בו אתם מעוניינים רשום בפנקס הקבלנים. כלומר, קבלן הפועל על פי חוק, משתייך אל איגוד המרכז את כל הקשור אל הקבלנים בישראל ושמדובר על קבלן עפר מנוסה ומורשה.
  • מקצועיות – חשוב לבחור בקבלן בעל מוניטין מוצלח משום המקצועיות והאמינות שלו בפרוייקטים של בנייה מורכבת, כמו הפרוייקטים שלוקחת על עצמה חברת אמצ שמש.
  • גב כלכלי – ההמלצה היא תמיד לבחור בחברה אשר איתנה כלכלית וזאת על מנת להיות בטוחים שצוות העובדים, קבלן העפר והחומרים המתאימים יעמדו לרשותכם לכל אורך הפרוייקט עד סיומו ולא יהיה מצב בו יופסק תהליך הבנייה וזאת בעקבות תקלות שונות ומשאבים שאזלו.

נכון להיום, רוב האנשים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה קבלנית בעלת גב כלכלי איתן המומחית בתחום וזו שיכולה להבטיח ללקוחותיה ציוד מכני כבד לביצוע העבודה, חומרים איכותיים וקבלן עפר מקצועי אשר יבטיח להם עמידה בלוח הזמנים. בהצלחה!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש