מוצרי פארם? קונים רק באיזי פארם

מאת: או-מד מדיקל ● 15/1/2020 20:23 ● מה נשמע 635
ומה אם נספר לכם שמהיום אתם כבר לא צריכים לשלם ביוקר עבור מוצרי פארם? ● ב'איזי פארם', הפארם החברתי הראשון באילת, תוכלו למצוא מגוון מוצרים של החברות המובילות ביותר בשוק במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס
מוצרי פארם? קונים רק באיזי פארם
צוות מנצח מימין לשמאל: ענבל (מנהלת), לימור (בעלים) ומאיה (אחמ”שית)

"'איזי פארם' קמה כרשת פארם חברתית, ומתוך אידיאולוגיה וחזון ליצור משהו חברתי אמיתי. אם כל אחד לרגע יעצור ויצור את השינוי בחברה בה אנו חיים כיום נוכל כולנו להגשים איזה סוג של חלום ולחולל שינוי משמעותי עבורנו ועבור ילדינו ובכך להוריד את עושק המחיה בו אנו חיים. אז אנחנו פה בשבילכם ואנחנו נלחמים עבורכם על מנת להביא אל הצרכן בסופו של תהליך את סל הקנייה המשתלם ביותר. אנחנו חיים בחברה תובענית ולמרות זאת כולנו צריכים להשיג את השינוי הזה ובו בזמן ליצור אותו יחד", מסבירה לימור, בעלת המקום את הקונספט הייחודי של 'איזי פארם'.

 

צוות מנצח מימין לשמאל: ענבל (מנהלת), לימור (בעלים) ומאיה (אחמ”שית)


  
שנתיים עברו מאז נפתחה החנות 'איזי פארם' במרכז חופית מתוך מטרה ברורה להביא למהפכה חברתית בעולם המחירים, להוריד את יוקר המחיה ולמכור מוצרים רבים ככל האפשר במחירים אטרקטיביים לתושבי אילת ולתיירים השוהים בה, "וגם לקחת בחשבון שהשינוי שאנחנו יוצרים, משפיע על כלל הרשתות ויוצר שינוי גלובלי שבסופו של דבר מתווסף כרווח שהולך לכיסו של הצרכן בכך שהוא משלם על מוצר מחיר הוגן", מוסיפה לימור. מי שיזם את הרעיון של 'איזי פארם' והמהפכה החברתית היה ירון בן עמי ז"ל, אחיה של לימור, שנפטר בנסיבות טרגיות חודשיים בלבד לאחר פתיחת המקום, ולימור החליטה להגשים את חזונם המשותף. 

 

ממשיכים לצמוח ולהתפתח 


די בסיבוב קצר ב'איזי פארם', החנות הגדולה והמרווחת המלאה בשפע של מוצרים, כדי לתהות איך אפשר גם אחרת. איך יתכן שעד היום שילמנו על אותם מוצרים כל כך יקר, כשכאן נמכרים אותם מוצרים, של אותן חברות, במחירים נמוכים בהרבה. כך למשל תגלו על המדפים שורה ארוכה של מוצרים במחיר של 10 ₪ בלבד. אותו גודל, אותה איכות, אותה חברה, שבמקום אחר תשלמו עבורם הרבה יותר. 

 


"הראייה שלי היא מהמקום של הצרכן בארץ שנתקל במחירים היקרים שעולים מיום ליום", אומרת לימור ומדגישה: "הדברים שמשמחים אותי וגורמים לי להרגיש שאני מצליחה במשימה שהעמדתי לעצמי זה השינוי החברתי האמיתי שזה יוצר, שברגע שאתה יוצר שינוי במחירים  זה כמו אפקט הדומינו שמשפיע וגורם לרשתות ולחנויות אחרות להוריד מחירים. זו מבחינתי ההוכחה לכך שכולנו יחד, אם נתאחד למאמץ משותף נוכל לגרום לשינוי משמעותי עבור כולנו מתוך הבנה שאפשר לנהל עסק מרוויח גם בנתח רווחים נמוך יותר, ולהביא יותר רשתות וחנויות להוריד מחירים".
ב'איזי פארם' הולכים וגדלים משבוע לשבוע ומרחיבים את כלל המוצרים שתוכלו למצוא במקום. החל ממגוון רחב של מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה, בישום יוקרתי, מוצרי תינוקות, אופטיקה, תרופות ללא מרשם, תוספי תזונה והכול במחיר הנמוך ביותר.
אז למה אתם מחכים? בואו ל'איזי פארם', השוו מחירים ורכשו את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים והגיוניים, בתקווה שעוד ועוד רשתות וחנויות יורידו גם הן מחירים בדרך למהפכה משתלמת במשק.


 

"הראייה שלי היא מהמקום של הצרכן בארץ שנתקל במחירים היקרים שעולים מיום ליום", אומרת לימור ומדגישה: "הדברים שמשמחים אותי וגורמים לי להרגיש שאני מצליחה במשימה שהעמדתי לעצמי זה השינוי החברתי האמיתי שזה יוצר, שברגע שאתה יוצר שינוי במחירים  זה כמו אפקט הדומינו שמשפיע וגורם לרשתות ולחנויות אחרות להוריד מחירים. זו מבחינתי ההוכחה לכך שכולנו יחד, אם נתאחד למאמץ משותף נוכל לגרום לשינוי משמעותי עבור כולנו מתוך הבנה שאפשר לנהל עסק מרוויח גם בנתח רווחים נמוך יותר, ולהביא יותר רשתות וחנויות להוריד מחירים".

 

אז מה חדש אצלנו?

 

  • בישום יוקרתי – מתחייבים למחיר הנמוך ביותר.
  • איכות- מגוון מוצרים  איכותיים מהחברות המובילות.
  • מחירים 10- עשרות מוצרים ב -10 ₪  
  • צוות - מקצועי שירותי וחייכןJ
  • חניה
  •  חפשו אותנו בדף הפייסבוק של איזי פארם אילת

 

מיקום: מרכז חופית (צמוד לרב קט), רחוב גן בנימין 9 אילת.

ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 08:00-21:00, שישי וערבי חג 08:00-15:00

טלפון: 08-6670455


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש