המחבוא של אדי – 'המאפיה’

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 19:34 ● ערב ערב 2950
ב'מחבוא של אדי' מחכה לכם הפתעה – עוגות הדגל של המחבוא למכירה
המחבוא של אדי – 'המאפיה’

בית מאפה קטן ומיוחד הוקם, בו תוכלו להזמין בטלפון את עוגות הדגל של 'המחבוא של אדי', אותן למדתם לאהוב במשך השנים – 'ניו יורק צ'יז קייק' ו'פאי פקאן'.
מי שאופה לכם את העוגות המיוחדות האלה הוא לאנס, בנם של אדי חץ ז"ל ואשתו בתיה.

“אמי לימדה אותי להכין את העוגות המיוחדות שלה, אותן מגישים מזה שנים במסעדה, והן בדיוק כמו שאמא מכינה אותן, כמו שאני אוהב אותן, וכמו שאוהבים אותן הלקוחות המגיעים למסעדה", אומר לאנס, "בהמשך יוצעו ללקוחות עוד עוגות וסוגי פאי שונים כמו פאי לימון, פאי תפוחים ועוד, ואם תרצו משהו אחר - תוכלו לקבל זאת בהזמנה אישית מראש".
 המחירים לא בשמיים. העוגה גדולה, ויכולים ליהנות ממנה עשרה סועדים. מחיר פאי או עוגה - 195 ₪ כולל משלוח עד הבית. תושבי אילת נהנים מהנחה של 10%, ואם תגיעו לאסוף את העוגה או הפאי בעצמכם, ינוכו מהמחיר -15 ₪ נוספים דמי המשלוח.

 


 בית המאפה הוא חידוש נוסף להרבה חידושים ושידרוגים שעברה המסעדה הוותיקה מיום בו הוקמה בשנת 1979. מאז נפתחה, עברה המסעדה גלגולים רבים כולל שינויים רבים בתפריט. מנות שונות ורבות נוספו, אבל עדיין אפשר למצוא שם גם את המנות הוותיקות והאהובות. כמו כן, מנהלי המסעדה הם הבנים, שדאגים ששמה יצא לפניה. לפני כארבע שנים, עברה המסעדה למיקומה החדש ברחוב המסגר 2, וגם עיצובה היום שונה ביותר מעיצוב המסעדה הוותיקה.

בימים אלה נוסף לה גם בית המאפה, בו מכין לאנס את העוגות ואת סוגי הפאי השונים שלו, וכולם מוזמנים להגיע ולקחת עוגה או פאי הביתה או להזמין בטלפון, והעוגות או הפאי יגיעו באמצעות שליח עד פתח ביתכם.

 מיקום: המסגר 2.
טלפון  להזמנות 0529055265  או  08-6371137.
ובפייסבוק “המחבוא של אדי המאפיה /"THE BAKERY


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש