ביג בן - החנות של האילתים כבר עשור רביעי

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 18:45 ● מה נשמע 635
בכל עת שתגיעו ל'ביג בן' שבחזית הקניון האדום, תגלו שהחנות הומה מאנשים ● 'ביג בן' היא חנות התכשיטים הוותיקה באילת שעודנה פעילה, כך שאין פלא שהשם 'ביג בן' הוא הראשון העולה בראשם של האילתים בכל פעם שהם מחפשים תכשיט או שעון חדש, או לחילופין להחליף או לתקן משהו וכך זה מתחילת שנות השמונים אז נפתחה החנות
ביג בן - החנות של האילתים כבר עשור רביעי

'ביג בן' היא עסק משפחתי. ראובן, אשתו טניה והבן אופק עובדים בעסק כשלצידם ריטה ולנה, נציגות המכירה, יורי השען, ואנדרי הצורף, שהפכו עם השנים אף הם לחלק מהמשפחה, והם מקבלים כל לקוח כמו  שמקבלים בן משפחה ומעניקים לכל אחד יחס אישי חם ומקצועי ביותר.  

 


החנות המעוצבת בעיצוב מודרני ומרהיב שוכנת בשדרות התמרים בחזית 'הקניון האדום'. השם 'ביג בן' אולי מביא אתכם לחשוב שתמצאו בחנות רק שעונים, אבל טעות בידכם: ב 'ביג בן' מתמחים בתכשיטים מכל הסוגים - תליונים, שרשרות, צמידים ועגילים בעיצובים מרהיבים בזהב, ביהלומים ובאבנים טובות. כאן תמצאו תכשיטים רבים פרי יצירותיהם של מעצבים ידועים וגם תכשיטים בעיצוב אישי אותם מייצרים בדיוק כמו שאתם רוצים.
במחלקת השירות של התכשיטים עומד לרשותכם  אנדרי, צורף מומחה, שיבצע עבורכם הזמנות לתכשיטים מיוחדים כמו צמידים מרוקאים, תליונים עם שמות, יתקן שרשרות, ישבץ יהלומים, ינקה ויחדש תכשיטים ועוד.
במחלקת השעונים הגדולה והמגוונת, תמצאו דגמים עדכניים וחדישים של שעונים של החברות המובילות בתחום, ושירות התיקונים של מחלקת השעונים הוא מעל ומעבר שכן ב'ביג בן' עובד  יורי, שהוא שען מומחה וכל הסיכויים שיצליח לתקן גם שעונים שבמקומות אחרים אמרו לכם שאי אפשר לתקן.

 


אז בין אם אתם מחפשים תכשיט או שעון לעצמכם, או למישהו  אחר, מהאוסף הגדול שבחנות, ובין אם אתם רוצים  לרכוש שרשראות, עגילים, טבעות או כל תכשיט אחר מהמגוון הרחב שבחנות, או לעצב בעצמכם את התכשיט שלכם, או לתקן שעון או תכשיט שנפגע - 'ביג בן' הוא המקום בשבילכם. 

ואם הגעתם ל'ביג בן' שימו לב למבצעים המוצעים לכם בימים אלה ועד סוף ינואר:
 40% הנחה על מבחר תכשיטי יהלומים המשתתפים במבצע, ו- 70% הנחה על שעונים המשתתפים במבצע.  40% הנחה על מבחר תכשיטי זהב המשתתפים במבצע.


המחירים ב'ביג בן' אטרקטיביים, תנאי התשלום נוחים ומקבלים כאן את כל אמצעי התשלום - ניתן לשלם בצ'קים ובכל כרטיסי האשראי, ואפשר גם פריסה לתשלומים נוחים.

 

מיקום: שד' התמרים בחזית 'הקניון האדום'. 
טל: 08-6372438. 
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:30.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש