כשהשוק מגיע לשכונה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: חיים דוד ● 15/1/2020 18:31 ● מה נשמע 635
דמיינו לעצמכם שוק מקורה במרחק כמה צעדים מהבית ● ירקות טריים, פירות מרהיבים, שייקים המוכנים במקום לקחת לדרך, בליל ריחות של תבלינים, פיצוחים שנקלים טריים במקום, קונפיטורות בוטיק, גבינות בוטיק ממשקים בצפון, ובעצם מה עוד צריך כדי להעלות חיוך על הפנים? ● ועכשיו תפסיקו לדמיין ותנו קפיצה ל'שוק בשכונה'- הבן החדש של קבוצת ממן שיודעים איך פוגעים בול במטרה
כשהשוק מגיע לשכונה
חו"ל זה כאן. שוק בשכונה

תגידו מזל טוב לקבוצת ממן, שהולידה לאוויר העולם, חמש שנים אחרי האח הגדול 'ממניס', ששמו הולך לפניו, את האח החדש והשונה- 'שוק בשכונה'. וכשחברת ממן מאחורי היוזמה, אין ספק שגם הפעם זה בול קליעה ולגמרי חשיבה מחוץ לקופסה. ומה יכול להיות מוצלח יותר מאשר להביא עד לשכונת השחמון, לנקודה בה כמעט ונגמרת העיר אילת מדרום, שוק מקורה, שלא רק מציע מגוון פריטים אטרקטיביים אלא שיקצר לכם את הדרך אל מרכז העיר וישאיר אתכם לקניות של כל מה שאתם צריכים בקרבת הבית.

 

זהירות ממכר


במקומות כאלו אין ספק שמראה העיניים עושה את שלו. די בכנסה ל'שוק בשכונה' החדש כדי לרצות לקנות וכמה שיותר. זה המרחב (180 ממ"ר), הסדר, הירקות היפים המסודרים טיפ טופ וכאילו מחייכים אליכם, הפירות המבריקים שקוראים לכם- 'אכלו אותנו' ועדיין לא דיברנו על ריחות התבלינים המטריפים המתערבבים עם הפיצוחים הטריים שנקלים במקום. מול כל אלו קשה להישאר אדישים, וזו בדיוק המטרה. אם אתם חובבי בריאות, תוכלו ליהנות כאן ממיצים טבעיים שיוכנו עבורכם ספיישל בדוכן חיצוני לממכר מיצים טבעיים, שייקים, משקאות יוגורט, אסאי או אולי תעדיפו לנשנש סושי פירות או כוס עם פירות קלופים? 

 

הבן החדש של קבוצת ממן


רוצים לקחת הביתה? בתוך 'השוק' תמצאו מגוון פירות וירקות איכותיים במחירים הוגנים ולא רק. על המדפים תמצאו מגוון קונפיטורות מיוחדות בוטיק, דבשים מיוחדים, שמני זית איכותיים ועוד שלל הפתעות. מחלקת התבלינים במקום מסודרת, צבעונית וריחנית, תפתה אתכם להצטייד בכל מה שאתם רוצים וגם בדברים עליהם לא חשבתם. לצידה מחלקת הפיצוחים מעוררת התיאבון שרק מריחות הקלייה שלהם והעובדה שהם מוכנים כאן טריים טריים בכל יום, לא תוכלו לעמוד בפיתוי. עוד תמצאו כאן מגוון פירות יבשים ואפילו את הגלידות האיכותיות שאתם כל כך אוהבים למצוא ב'ממניס', תמצאו כאן קרוב לבית עם אותם מבצעים ומחירים מפתים.
בימי שישי לא תוכלו להישאר אדישים לריחות המאפים שממלאים את המקום: שלל חלות לשבת ומגוון מאפים לסוף שבוע איכותי וטעים במיוחד.
ואם אין לכם כוח לצאת מהבית, די בשיחת טלפון אחת, כדי שיעשו לכם משלוח עד הבית של משהו טעים ובריאותי לשתות או משלוח של מגוון המצרכים שבמקום.
בשבוע שעבר נערכה כאן הפתיחה הרשמתי והחגיגית ואין ספק ש'שוק בשכונה' יהפוך לדבר החם של החורף הזה ובכלל. אז תנו קפיצה, תקנו מכל הטוב ותבינו שחו"ל זה באילת.


'שוק בשכונה' - קבוצת ממן אילת בע"מ, חברת שיווק המזון הוותיקה והמובילה בעיר


מיקום: רחוב ששת הימים 320 שכונת שחמון.
ימים ושעות פתיחה: א'- ד' 7:30-21:00, יום ה' - 7:30-22:00,
יום שישי - 7:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
טלפון למשלוחים - 08-6152200.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש