פיצה טיים - הפיצרייה

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 18:19 ● מה נשמע 635
המקום הכי טוב באילת ליהנות בו מפיצה מעולה, קלצונה ושאר מאכלים איטלקיים מקוריים, הוא 'פיצה טיים' במרכז איזידור ● 'פיצה טיים' היא פיצריה קטנה וצעירה שמשך פחות משנת קיומה כבר עשתה לעצמה שם גדול, עד כדי כך שכל מי שאכל בה ממליץ עליה לחברים ומשפחה, וגם במלונות ממליצים לתיירים לקפוץ ל'פיצה טיים' ולטעום את הפיצות המופלאות, שכן השילוב של הריחות באוויר והטעמים המופלאים, יגרמו לכם לשוב ל'פיצה טיים' בכל עת שתרגישו צורך לטעום משהו איטלקי
פיצה טיים - הפיצרייה

 

איך מגיעים לטעמים כאלה? 


"אין קיצורי דרך", אמרה שרה פאני, המנהלת את המקום עם בנימין אחיה. "חיפשנו את הגבינות הכי טובות,  שכן לא כל גבינה, כמה שהיא טעימה, מתאימה לפיצה. צריך לדעת בדיוק איזה גבינות להוסיף לפיצה".

 

והרוטב?


"הרוטב שהוא מרכיב חשוב ביותר בפיצה שלנו, הוא מתכון סודי שאנחנו לא חולקים אותו עם אף אחד".

 

והבצק? מה מיוחד בבצק שהוא פשוט מושלם?


"גם בקשר לבצק אין אצלנו קיצורי דרך. הבצק שלנו נח בהתאם, בין 30 ל- 40 שעות, רק לאחר מכן הוא הוא נכנס לתנור ויוצאת ממנו פיצה מושלמת". ואכן הפיצה מושלמת כמו גם כל המאכלים האחרים. החמימות, הפריכות והטעמים הם חוויה מעולם אחר והמגוון של הפיצות גדול במיוחד. תוכלו לבחור בין הפיצה המסורתית הקלאסית לבין כמה מנות מיוחדות בעיצובים מגניבים ובטעמים המיוחדים רק ל'פיצה טיים'. הטעמים הם ממש איטליה, אבל  עם טוויסט מיוחד ומענג שלא תפגשו כמותו במקומות אחרים. 

 

 

ותוספות? 


"אתם קובעים את סוג התוספות וכמה מהן אתם בוחרים. בנוסף לתוספות שיש בכל מקום, תמצאו כאן גם תוספות מיוחדות כמו: סלמון, ברוקולי, לבבות דקל ועוד. ויש גם פיצה בריאות מקמח מלא או מקמח כוסמין, טבעוני ויש פיצות ללא גלוטן. ב'פיצה טיים' יש אזור סטרילי הכולל מקרר מיוחד ומגשים מיוחדים שעוטפים אותם כדי שלא ייגעו בשום דבר שיש בו גלוטן. ויש גם פיצות בוטיק מיוחדות כמו למשל פיצה לבנה עם רוטב אלפרדו, 'פוגצטה' שהיא פיצה עם בצלים מתובלים וגבינה, פיצה 'וולקנו' ופיצה 'תותחים', קלצונה איטלקי ולחם שום העשוי עם הרבה שום אמיתי והוא לא דומה לשום לחם שום שטעמתם לפני".

 

 

ואיך המחירים? "המחירים מצויינים: 


פיצה משפחתית ב- 25 ₪, פיצה XL ב- 35 ₪, והפיצה היקרה ביותר בין המיוחדות לא עוברת את מחיר ה- 70 ₪. ב'פיצה טיים' אין מכירה של משולשים, כי הכל טרי ונאפה במקום. אבל יש פיצה אישית במחיר של 15 ₪ בלבד, שמתאימה בדיוק למנה אחת ועוד קצת". (תדמית) 

  המקום כשר למהדרין. 
  מיקום: רחוב סיני 683, מרכז איזידור
  לפרטים והזמנות: 08-6340707. 
  אפשר גם להכנס לעמוד הפייסבוק 
  שלנו - "פיצה טיים".


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש