טיפול PRP – טיפול חדשני לשיער ללא תופעות לוואי במרכזי דוקטור חן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/1/2020 14:51 ● ערב ערב 2948
אתם סובלים מצמיחת שיער דלילה? הייתם מעוניינים בפתרון מושלם ללא תופעות לוואי וללא צורך בתחזוקה שוטפת?
טיפול PRP – טיפול חדשני לשיער ללא תופעות לוואי במרכזי דוקטור חן

כדאי שתכירו את מרכזי דוקטור חן המבצעים טיפול PRP לשיער, שמהווה את הפתרון האידיאלי עבור כל מי שסובל מנשירת שיער מוגברת, צמיחת שיער דלילה ותחילת תהליך של התקרחות. הטיפול נקרא גם "טיפול ערפד" או במינוח מקצועי יותר- "פלסמה לשיער". הטיפול ניתן בכל אחד מסניפי מרכזי דוקטור חן, הפזורים בכל רחבי הארץ. ניתן ליהנות מייעוץ והדרכה ללא תשלום וללא התחייבות, על מנת לקבל מידע מפורט לגבי התהליך החדשני שיוכל לשים קץ לבעיית נשירה של השיער עבור כל אחד ואחת. מדובר על טיפול מתקדם ומוכח מבחינה מדעית, בתור טיפול שמסוגל לחזק את שורשי השיער, לעודד צמיחת שיער ולאפשר לכל אחד ליהנות משיער צפוף ועבה יותר.

 

מהם היתרונות של טיפול PRP?

 

  • מדובר על טיפול שאינו מצריך תחזוקה שוטפת, לאחר הטיפול שורשי השיער מתחזקים וצמיחת השיער מתגברת. אין צורך בטיפולים חוזרים ונשנים, אלא ניתן להסתפק במספר טיפולים בודדים בלבד.
  • הטיפול מוכח מדעית בתור טיפול שמסוגל לחזק את שורשי השיער ולעודד צמיחת שיער באזורים בעלי צמיחה דלילה או התקרחות (בתנאי שקיימים במקום זקיקי שיער, במידה והזקיקים כבר אינם קיימים, יהיה צורך לבצע השתלת שיער).
  • הטיפול אינו מצריך ניתוח, אשפוז או זמן החלמה ארוך. רמת הפולשנות של הטיפול נמוכה והתוצאות מובטחות.
  • הטיפול אינו כולל שום סוג של תופעות לוואי, היות ונעשה שימוש בדמו של המטופל. מסיבה זו בדיוק, אין שום חשש מזיהומים או תגובות אלרגיות. הטיפול בטוח לחלוטין ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר.
  • ברוב הפעמים מספיקים 1 – 3 טיפולים בלבד, על מנת לראות תוצאות משמעותיות של צמיחת שיער צפופה ועבה יותר.
  • לאחר כחודשיים מתחילת הטיפול ניתן לראות תוצאות- השיער הופך לבריא יותר, עבה יותר, צפוף יותר וכמובן גם מבריק ונעים יותר למגע.
  • הטיפול אורך בין 40 – 60 דקות בלבד, ולאחריו ניתן לחזור מיד לשגרה, ללא צורך בזמן החלמה או מנוחה.
  • מדובר על טיפול אפקטיבי בעל 90% הצלחה בקרב המטופלים. הטיפול טבעי לחלוטין ואינו כולל שימוש בשום חומרים אחרים, מלבד דמו של המטופל.

 

כיצד מתבצע טיפול PRP?

 

הטיפול כולל שאיבה של 50 – 150 מ"ל דם מהמטופל והעברתו לצנטריפוגה לצורך הפרדה לשכבות שונות. לאחר מכן, מפרדים את טסיות הדם העשירות בפלסמה מהתערובת, ומזריקים אותן ישירות לתוך אזורי ההתקרחות בקרקפת של המטופל. טסיות דם אלו עשירות בחלבונים, מינרליים, ויטמינים, מלחים ואנזימים שונים, אשר מעודדים צמיחת שיער חדש, מחזקים את שורשי השיער הקיים ומזרזים את חילוף החומרים ברקמה. מומלץ לבצע את הטיפול אחת לחודש במשך 3 או 4 חודשים, ולאחר מכך להקפיד על טיפולי שימור אחת לשנה, במידה ויש בכך צורך.

לסיכום, מרכזי דוקטור חן מציעים את הטיפול החדשני לשיער בכל אחד מ- 18 הסניפים שלהם. צוות מקצועי ומיומן יכול לספק לכל אחד את התוצאות האיכותיות ביותר, באמצעות טיפול PRP חדשני במחיר חסר תקדים של 1,200 – 1,500 ₪ בלבד לטיפול. במסגרת של סדרת טיפולים, המחיר פר טיפול בודד ירד בצורה משמעותית. לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, צרו קשר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש