ש.ר.פ - והרופא מגיע עד אלייך לבית

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 8/1/2020 20:51 ● מה נשמע 634
מה יותר נורא לגלות רגע לפני שיצאתם מהבית לבית הספר שהילד העלה חום? להבין שעכשיו אתם צריכים להגיע לקופת החולים והתור, אוי התור, ומי בכלל מבטיח לכם שתצליחו להגיע לרופא? ● מה עושים? מתקשרים לש.ר.פ. המוקד לשירותי רפואה פרטית בעיר ותוך שעה לכל היותר הרופא יגיע עד אליכם הביתה ● תמורת 60 ₪ בסך הכל למשפחה לחודש (ללא הגבלת כמות הילדים) אתם יותר ממסודרים ● ולא, אל תחפשו כאן את הקאץ' כי אין כזה
ש.ר.פ - והרופא מגיע עד אלייך לבית

אין משהו יותר מעצבן בימים אלו של שפעות, צינונים ושלל התקררויות לגלות שהילד שלכם העלה חום דווקא כשהמרפאה סגורה. ומה קורה כשבדיוק עמדתם לצאת לבית הספר ופתאום האפצ'י הדליק נורה אדומה? ומה קורה כשזה מגיע אליכם. איך תצאו עכשיו מהבית במצב סמרטוטיות מתקדמת? על זה בדיוק חשב שי נמימי, הבעלים של ש.ר.פ באילת כשהוליד בין השאר את שירות הרופא עד הבית ולא, אתם לא צריכים לחכות שקופת החולים תיסגר כדי להזמין רופא פרטי הביתה, שכן השירות פועל החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 01:00 בלילה ומבטיח שרופא מוסמך יגיע אליכם תוך שעה לכל היותר ולא רק יתן לכם הערכת מצב וטיפול מיידי להקלת הכאבים אלא יצייד אתכם גם במרשם לימים הבאים ולמעשה כיסוי רפואי עד לסיום המחלה.


ומה אם הרופא הגיע ומצא שיש צורך בהמשך בדיקות?
"או אז הוא יפנה אתכם להמשך טיפול אצל רופא המשפחה שלכם", מסביר שי נמימי, "ובכל זאת בינתיים הוא יעניק לכם את העזרה הראשונה שנחוצה לכם כל כך, טיפול תרופתי ראשוני נגד כאבים, אנטיביוטיקה ואפילו מתן זריקה על פי הצורך".


מה בעצם היתרונות של רופא עד הבית?
"נתחיל מהעבודה הפשוטה שאת או הילד שלך מטופלים בסביבתכם הטבעית מבלי להיחשף לחיידקים ומחלות נוספות. יש קשת רחבה של מקרים בהם יש לנו אפשרות לתת מענה אופטימלי לפתרון הבעייה לרבות גב תפוס, דלקת אוזניים, דלקת עיניים, דלקת בדרכי השתן, מגרנות ועוד. יתרון נוסף הוא שאתה לא צריך לגרור את עצמך כשאתה חולה וחלש להמתנות ארוכות במרפאות השונות, אם בכלל יימצא לך מקום בתור. יתרון נוסף הוא שאתה לא פוגע בסדר היום שלך ".


למה לא רופא און ליין?
"כי אני באופן אישי לא מאמין בתחום הזה. אני מאמין שהקשר הישיר עם החולה הוא מאוד חשוב. המבט בעיניים, לחוות את ההתנהגות של החולה, לחוש את הזיעה, אלו כלים שמאוד חשובים ברפואה".


וכמה עולה התענוג?
"ביקור רופא פרטי יחיד עולה 280 ₪ אבל אנחנו מציעים מנוי מאוד משתלם לשירות רופא עד הבית במחיר של 60 ₪ בלבד לחודש לכל המשפחה ( ילדים מתחת לגיל 18, ללא הגבלה של כמות הילדים). למנוי ביקור רופא עולה 30 ₪ בלבד השתתפות עצמית, כשאם התארחתם אצל משפחה או בכל מקום אחר מחוץ לאילת, בהזמנת רופא אני שולח אליכם רופא פרטי לכל מקום בו תהיו. המנוי תקף לכל חברי קופות החולים ללא התחייבות למשך תקופה כזו או אחרת".

 

הדבר הנכון בזמן הנכון


בשנת 2008 הקים שי נמימי באילת את ש.ר.פ- שירותי הרפואה הפרטית בעיר מתוך אמונה שזה בדיוק מה שחסר בעיר. האמין וגם צדק. מאז במשך השנים, לאחר שהתחיל עם שירות רופא עד הבית, חתום נמימי על מהפכה בשירותי הרפואה הפרטית הניתנים כיום בעיר כשהוא החכים במשך השנים להוריד רופאים מומחים לאילת בתחומים שונים והפך למרכז רפואי שמעניק שורה של טיפולים בלעדיים בעיר: בשנת 2014 לאחר שמשרד הבריאות ביטל את המרפאות הניידות לבדיקות ספורט, הקים שי בש.ר.פ את התחנה לרפואת ספורט שמציעה לספורטאים בדיקות בזמינות גבוהה ועם המכשור הטוב שיש. שנה אחר כך הוריד לאילת את המכשיר היחיד בעיר לבדיקת שדה ראייה כשהוא מקים מכון עיניים יחד עם מכשיר ה – OCT צילום עצבי הראייה והקרנית של העין. עוד הוריד לאילת בדיקות סקר, מכשיר צילום אולטרא סאונד על כל סוגי הצילומים, צילום דופלר- אולטרא סאונד של כלי הדם ועוד. אם תשאלו את שי נמימי הרי שכל אלו הם עדיין לא המילה האחרונה בש.ר.פ. כי הוא תמיד עם יד על הדופק, לומד, בוחן ויודע מה חסר בעיר בתחום הרפואה ומוריד לעיר את הדבר הנכון בזמן הנכון. כך שתסמכו עליו שהוא כבר 'מבשל' את הדבר הבא. 

להזמנת רופא עד הבית 
או לרכישת מנוי לשירות: 
08-6332265 שלוחה 1.
מתי? במשך כל שעות הפעילות
 בין 7:00-01:00


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש