רב קט - איתכם ועם ילדיכם לאורך כל הדרך

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 8/1/2020 20:43 ● מה נשמע 634
ילדים זו שמחה, הם גדלים ומשתנים ובכל שלב צריך לערוך התאמה לצרכיהם המשתנים ● בגדים, אביזרים, רהיטים והמון פריטים אחרים ● וזה מאוד פשוט אם אתם לקוחות של 'רב קט'!
רב קט - איתכם ועם ילדיכם לאורך כל הדרך

מדוע 'רב קט'? משום שהצוות 'ברב קט' נותן לכם מענה מיידי ומקצועי כשאתם מגיעים לקנות עגלה לתינוק או כסא בטיחות, לרהט ולאבזר חדר, לרכוש בגדים, מצעים וכל הצריך לילדיכם בין אם הם תינוקות, או בני נוער! במשך יותר מ- 20 שנות קיומה של 'רב קט', מגיעים לחנות לקוחות שכתינוקות נהנו ממה שהוריהם רכשו בשבילם, והיום הם מגיעים כדי לרכוש כל מה שהם זקוקים לו למען ילדיהם. החנות מתחדשת כל הזמן וממשיכה להיות ערה לשינויים ולחידושים שבשוק. הדבר בא לידי ביטוי בשרות הבלתי מתפשר, האדיבות והמקצועיות והמחירים המנצחים תמיד. ב'רב קט' נשאר אותו צוות אמין ומקצועי הקשוב לרצון הלקוחות ועומד לרשותם בכל עת על מנת לתת מענה לכל שאלה ולייעץ בכל בעיה. כנסו לרשתות החברתיות, תקראו את הביקורות ותבינו!

 

מוצרים ושירות ללא פשרות


החנות מתמחה במגוון מוצרים רחב ביותר: החל מבגדי תינוקות באיכות גבוהה, דרך בקבוקים, מוצצים, מיטות ועריסות לתינוקות ועד חדרי נוער קומפלט בהדמיה ממוחשבת. בעולם העגלות וכסאות הבטיחות יתאימו אנשי השירות ב'רב קט' לכל לקוח את הנכון לו מבחינת גודל, משקל, מראה, תפעול וכו' בזכות שנים של ניסיון.
הספקים איתם עובדים ב'רב קט' הם מהמובילים בשוק בארץ ובעולם וכל המוצרים נבחרים ונבדקים באופן קפדני ומלווים במידת הצורך באישור מכון התקנים.

 

 

מה בחנות?

 

  • במחלקת הרהיטים - רהיטי תינוק מבית 'סגל', ספק הרהיטים המוביל בשוק התינוקות מזה 70 שנה, ריהוט נוער של חברות המתמחות בייצור רהיטים בהדמיה אישית, מיטות תינוק ברמה הגבוהה ביותר המיובאות מאיטליה ושידות החתלה המיוצרות במפעל מתקדם וחדש. על כל הרהיטים מקבלים ב'רב קט' אחריות ארוכת טווח.
  • במחלקת הטקסטיל - מוצרים של היצרנים המובילים בארץ בתחום: 'מיננה', מינימי וכו'.
  • במחלקת מוצרי הבטיחות לתינוק - מוצרים של החברות המובילות בארץ ובעולם: סלקל לרכב וכסא בטיחות מבית סייבקס, החברה הגרמנית המובילה בעולם בתחום מוצרי הבטיחות לתינוקות, כמו כן מבחר גדול של מוצרים של החברות 'צ'יקו', 'גרקו', ברייטקס, איוונפלו החברה האמריקאית בעלת תו התקן המחמיר ביותר.
  • במחלקת העגלות - עגלות מהמובילות בעולם: 'בוגבו', סייבקס מיוס,'מימה', 'פג פרגו', 'סטוקי' ו'מאמאס אנד פאפאס'ועוד.
  • במחלקת עזרי טיפול והאכלה - מגוון ענק של מוצרים ממיטב החברות: 'פיליפס אוונט', החברה הבריטית המובילה בעולם, המשתמשת בכלל מוצריה בטכנולוגיה חדישה בייצור מוצרי פלסטיק ללא ביספינולA -  החומר הרעיל בפלסטיק, כמו בקבוקים, פטמות לבקבוק, מייבשי בקבוקים, סטרילייזר, שומר חום/קור, משאבת חלב, מחלק מנות ועוד, סוביניקס, טומי טיפי,מאם, לנסינו ועוד.
  • במחלקת מוצרי הטיפול והטיפוח - מוצרים של החברות המובילות: 'ד"ר פישר' ומוצרים של 'כימיפל', חברת התמרוקים מספר 1 בארץ, מאמי קאר, מדלה,לנסינו ועוד.
  • במחלקת הצעצועים - צעצועים לתינוקות ולילדים עד גיל חמש מתוצרת 'פישר פרייס', 'טומי', 'רוס', 'דיסני', 'פלייגרו', טייני לאב,פיט טויס,באלי טוי,וטק, 'טף טויס' ועוד.
  • ליולדת - פתרונות לימים שלאחר הלידה ולתקופת ההנקה. לדוגמה: תחתוני רשת, פדים להנקה, משחה ומגנים לפטמה, חזיות הנקה ועוד.

 

ואם לא די בכל אלו הרי שניתן להזמין במקום סל מוצרים לפני הלידה, והם יגיעו לבית הלקוח בזמן הרצוי על ידי הנהג של רב קט'. סל המוצרים הרחב והמגוון נבחר ונבדק על ידי צוות החנות באופן קפדני ומותאם לכל צרכי הלקוחה ותקציבה. תנאי התשלום נוחים, עם התחייבות למחיר האטרקטיבי ביותר.


מיקום: מרכז חופית.
טלפון: 08-6326011
ימים ושעות פתיחה: 
א'-ה' 9:00-20:30, שישי וערבי חג 9:00-14:00
חניה בשפע - יש. גישה לנכים יש.
ניתן להזמין באתר com.ravkat.www 
או באמצעות הטלפון 08-6326011


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש