קפה קפה בקניון אייסמול - הכי מקום בעיר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 8/1/2020 20:40 ● מה נשמע 634
מחפשים מקום לבלות בו זמן איכות לבד או עם הילדים ועל הדרך ליהנות מקפה מצוין ומאוכל טוב, ואולי גם לעשות קצת קניות? ● מה טוב יותר מלבלות ב 'קפה קפה' בלב קניון ה'אייס מול' של אילת?
קפה קפה בקניון אייסמול - הכי מקום בעיר

בואו לבלות זמן איכות ב'קפה קפה' שבקניון 'אייס מול', לשקוע בספות הנוחות או לשבת בכיסאות המפוזרים בשטח הקפה, הכי קרוב שאפשר למשטח ההחלקה. מכאן תוכלו לראות את ילדיכם מחליקים על הקרח תוך כדי שתיית קפה טעים ו/או טעימה מאחת המנות המצוינות. שוטטתם בחנויות? שבו ב'קפה קפה' ותנו מרגוע לרגליכם העייפות במקום שהוא אחד המקומות הכי כייפים בעיר הדרומית.  
לרשת 'קפה קפה' כ- 160 סניפים ברחבי הארץ. כמו בכל הסניפים של 'קפה קפה', שהיא היום רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, מקפידים גם ב'קפה קפה' ב'אייס מול' על ניקיון וסדר, על שירות מצוין ועל מנות טעימות ביותר העשויות בקפידה ממיטב מוצרי המזון שבשוק. הבעלים והמנהל של 'קפה קפה' ב'אייס מול' הוא יניב לוק - בעל ניסיון עשיר בענף המסעדות ובמלונאות. ואם בעל המקום הוא גם זה שמנהל אותו והוא גם בעל מקצוע וותיק, מובטח לכם שכל דקה שתשהו ב'קפה קפה' ב'אייס מול' תהיה מהנה ביותר בין אם באתם לבד, עם המשפחה או עם חברים.

 

בר משקאות עשיר, צוות אדיב ומיומן וחוויה של טעמים

 

תפריט עשיר, מגוון וטעים


בתפריט של 'קפה קפה' תמצאו מנות שהן הנאה צרופה. ביניהן: 
מנות ראשונות מעולות כמו: כנפה גבינות על מצא של גספצ'יו עגבניות / ווק פטריות שעועית וקרם ארטישוק /סלט קפרזה ועוד המון מנות ראשונות מצוינות. מנות עיקריות  שלא היו מביישות כל מסעדת שף ברמה הכי גבוהה: דגי לוקוס ודניס טריים אפויים עם עשבי תיבול, קרפאצ'יו סלמון -  פילה דניס ולברק על מצע רביולי, תרד וקרם ארטישוק וגם פסטות, סלטים, פיצות ומאפים טריים  ומבחר גדול של מנות טבעוניות. וכמובן - תפריט קינוחים מיוחדים שמיוצרים במיוחד לרשת 'קפה קפה'. 
ולא רק אוכל טוב יש כאן – ב'קפה קפה' ב'אייס מול' בר משקאות עשיר, מיצים טריים שייסחטו בשבילכם במקום וקפה  הכי טוב שאפשר, שכן הקפה של הרשת אותו יגישו לכם כאן הוא קפה אורגני הנטחן מחמישה סוגי פולי קפה וייחודי לרשת 'קפה קפה'. 
שדרוג נוסף ל'קפה קפה' ב'אייס מול' הוא הבר החיצוני החדש שתוכלו לשבת סביבו או לקחת אתכם לדרך ממגוון במנות שבתפריט והכל במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.


לתושבי אילת המצטרפים למועדון MOOD של רשת 'קפה קפה' תינתן הנחה קבועה של 15% בסניף 'אייס מול' וכ- 10% בכל סניפי הרשת בארץ.


ניתן לערוך במקום אירועים: ימי הולדת, ימי גיבוש, ישיבות צוות ועוד וצוות 'קפה קפה' ידאג לכם ויפנק אתכם בכל רגע של האירוע שלכם.


סניף 'קפה קפה' ב'אייס מול' הוא כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ בית יוסף.
מיקום: קניון 'אייס מול' מפלס תחתון. 
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-23:00, יום שישי 09:00- שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש - שעה אחרי צאת השבת עד 23:00.
טלפון למשלוחים: 08-6525255. אתר www.cafecafe-eilat.co.il.  ובפייסבוק: קפה קפה אייסמול אילת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש