השתלת שיער בטורקיה – קליניק אקספרט הקליניקה המובילה בטורקיה להשתלת שיער DHI

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/1/2020 00:56 ● ערב ערב 2948
גברים רבים בארץ סובלים מתופעה מעיקה של התקרחות. בחלק מהפעמים מדובר על סיבות גנטיות, בפעמים אחרות מדובר על סיבות סביבתיות, אך בכל מקרה, מדובר על תופעה שמטרידה את מנוחתם של לא מעט גברים ישראלים. קרחת עלולה לייצר מראה מבוגר יותר, היא עלולה לפגוע בתחושת הביטחון העצמי ואף לערער את היחסים עם המין השני
השתלת שיער בטורקיה – קליניק אקספרט הקליניקה המובילה בטורקיה להשתלת שיער DHI

לכן הפתרון האידיאלי לבעיה, היא השתלת שיער בשיטה החדשנית והיעילה ביותר. אומנם ניתן לבצע השתלות שיער גם בארץ, אך המחירים גבוהים יותר והטכנולוגיה ישנה יותר. לעומת זאת, השתלת שיער בטורקיה, נחשבת לאופציה המועדפת ביותר. אתר דוקטור חן מציע חבילת VIP מושלמת, שתוכל לאפשר לכל אחד ליהנות משיער מלא ושופע, במחיר משתלם ובנוחות המרבית ביותר. הטיפול מתבצע בקליניק אקספרט, הממוקמת בבית החולים מדיסין, שנחשב לבית החולים המתקדם ביותר בעולם בתחום של השתלות שיער.

 

מדוע כדאי לבצע השתלת שיער בשיטת DHI?

 

שיטת DHI הינה שיטת השתלת שיער מתקדמת ויעילה, המאפשרת השתלת שיער ישירה ללא צורך ביצירת תעלות בקרקפת של המטופל. הטיפול נעשה בהרדמה מלאה, על מנת למנוע תחושת כאב או אי נוחות. הטיפול מאפשר השתלת שיער מדויקת, בזווית ובעומק הרצויים. כתוצאה מכך, ניתן ליהנות מרמת צפיפות שיער גבוהה יותר ומראה טבעי יותר. כמו כן, במהלך הטיפול לא נפגעים זקיקי השיער הבריאים (בשונה משיטות השתלה אחרות), דבר שמבטיח תוצאה איכותית יותר. ניתן להשתיל עד 4,000 זקיקים, מספר גבוה בהרבה מכמות הזקיקים המקסימלית בשיטות אחרות.

 

 

מדוע כדאי לבצע השתלות שיער בטורקיה?

 

טורקיה נחשבת ללא ספק לאחת המעצמות הגדולות ביותר בתחום השתלות השיער. בכל שנה מבוצעות במדינה כ- 100 אלף השתלות שיער, בזכות הרמה הגבוהה והיחס האדיב והמקצועי. טורקיה נמצאת במרחק של שעתיים נסיעה בלבד מהארץ, דבר שמהווה יתרון עצום לכל מי שמעוניין לשלב חופשה ברמה גבוהה עם טיפול השתלת שיער. חשוב כמובן לבחור לעבור את ההשתלה בבית חולים מקצועי שמתמחה בהשתלות שיער. אתר דוקטור חן, מקפיד לשלוח את מטופליו אך ורק לבית החולים המתקדם ביותר במדינה, אשר משתמש בשיטת ההשתלה המשוכללת והיעילה ביותר בתחום. חבילת VIP כוללת לינה במלון 5 כוכבים, הסעות לשדה התעופה ולבית החולים, טיפול בשיטת DHI וכמובן אחריות מלאה לתוצאות הטובות ביותר.

 

מדוע עדיף לעבור השתלת שיער בקליניק אקספרט מאשר בכל מקום אחר?

 

קליניק אקספרט ממוקמת בבית החולים מדיסין, שנחשב לבית החולים המתקדם ביותר בעולם. בית החולים נהנה מ- 12 שנות ניסיון בתחום של השתלות שיער, הוא משתמש בשיטות המתקדמות ביותר ובציוד המקצועי ביותר. בכל חודש מתבצעות במסגרת הקליניקה כ- 350 השתלות שיער למטופלים שמגיעים מכל העולם, על מנת ליהנות מהחדשנות והמקצועיות של הקליניקה. הצוות המקצועי בעל ניסיון רב בתחום, הוא מקפיד על יחס אדיב וליווי אישי במהלך התהליך. הקליניקה מספקת אחריות לכל החיים על טיפולי ההשתלה, כך שבכל בעיה ניתן לחזור לטיפול חוזר. המחיר נחשב למשתלם ביותר בשוק, ביחס לשיטת ההשתלה המתקדמת DHI ולניסיון הרב של הצוות הרפואי במקום. אלפי השתלות שיער ואין סוף השתלמויות וכנסים מקצועיים, הובילו למוניטין המעולה של הקליניקה ול- 51,000 לקוחות מרוצים. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום!


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש