הערים הגדולות בסין על קצה המזלג

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/1/2020 00:44 ● ערב ערב 2948
סין היא ארץ המתאפיינת בתרבות ייחודית, הנוצרה בה כתוצאה מאלפי שנות ציוויליזציה. בסין מגוון של נופים מרהיבים ומנוגדים, ובכלל זה יערות עד, כפרי איכרים, שדות אורז, הרים והרי געש, לצד חופים וערים מתועשות המכילות מגדלי רבי קומות, תנועה סואנת, קניונים הומי אדם ועוד
הערים הגדולות בסין על קצה המזלג

מסיבה זו, סין מהווה ארץ נפלאה למגוון רחב של סוגי טיולים, ומתאימה לחובבי טרקים, משפחות, חובבי טבע, אנשים החובבים סביבה עירונית ולמעשה – לכולם. על אף שבסין אינספור מקומות יפים וייחודיים שכדאי לטייל בהם, קצרה היריעה מלהרחיב על כולם. מסיבה זו, ריכזנו עבורכם את שלושת הערים הגדולות בסין והאטרקציות המרכזיות בהן.

 

שנגחאי

 

שנגחאי היא עיר הממוקמת על נהר היאנגצה ונחשבת לאחת הערים הגדולות בעולם. למעשה, מדובר בעיר השנייה בגודלה בסין. שנגחאי נחשבת לאחת הערים המפותחות ביותר בסין, וככזאת, היא מתאפיינת בדינמיות ובאינספור אטרקציות לתיירים. בעיר קיימים מקדשים ומוזיאונים, לצד גנים יפהפיים, גורדי שחקים, חיי לילה סוערים וסמטאות מרתקות. מדובר בעיר מגוונת ומיוחדת במינה, בה כל תייר יוכל למצוא תעסוקה ופעילויות בקלות.

 

בייג'ין

 

בייג'ין היא בירתה של סין. בעיר קיימים אתרים היסטוריים מרשימים, לצד שווקים, פארקים ואגמים. מדובר בעיר ענקית, צבעונית ומרתקת, המלאה באטרקציות, פעילויות ואתרים שפשוט אסור לפספס בעת ביקור במקום. להלן שניים מהעיקריים שבהם:

  • החומה הסינית – החומה הסינית היא אחת משבעת פלאי תבל. מדובר בחומה ענקית ומרשימה, אשר נבנתה במשך למעלה מ-2000 שנים ואורכה 6600 קילומטרים. החומה חוצה רמות, מדבריות והרים, ואף נטען כי ניתן לראותה מהירח. מטיילים רבים מנסים את כוחם בטיפוס על החומה. מטיבי הלכת ברגל, בעלייה תלולה, ואחרים דרך רכבל פתוח המגיע הן לחלק הנמוך בחומה (ממנו ניתן להמשיך ולטפס רגלית) והן לחלק הגבוה בחומה (ממנו ניתן לרדת רגלית מטה).
  • העיר האסורה – העיר האסורה היא עיר בה התגוררה שושלת הקיסרים ששלטה בסין עד לשנת 1967. העיר, אשר משתרעת על שטח של 7200 דונם, מוקפת בחומות גבוהות, ובתוכה חצרות, גנים מטופחים ואולמות מרהיבים המלאים בכלי ברונזה, כסף וזהב.

 

הונג קונג

 

הונג קונג היא למעשה לא עיר, אלא אחד משני האזורים המנהליים המיוחדים בסין. היא מורכבת מהאי הונג קונג, הטריטוריות החדשות וקאולון, וכוללת בסך הכל 236 איים קטנים. השילוב של הטכנולוגיה המתקדמת, יחד עם המסורת הסינית וההיסטוריה הקולוניאלית שלה, הופך את אופייה של הונג קונג לייחודי ומרתק. מסיבה זו, מעט קשה לתאר אותה בקצרה. בגדול, ניתן לומר כי הונג קונג היא צירוף של ניגודים: תרבות מודרנית מערבית אל מול מסורת עתיקה, ישן אל מול חדש. בהונג קונג נוכל לבקר במקדשים עתיקים ומוזיאונים היסטוריים, אך יחד עם זאת גם במרכזי קניות גדולים, בשווקים מלאי צבע ובגנים עוצרי נשימה. אם אתם מתכננים קניות בסין, הונג קונג היא יעד מצוין לצפות לו.

 

המידע באדיבות אקו טיולי שטח המתמחה בטיולים מאורגנים לסין


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש