חופשת פסח באתונה וסלוניקי: היעדים המומלצים לחופשה חגיגית באביב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/12/2019 22:31 ● ערב ערב 2946
מחפשים יעד אטרקטיבי לחופשת פסח במרחק קצר מהבית? חופשת פסח הולכת ומתקרב בצעדי ענק, לכן כדאי לכם למהר ולהזמין דילים ליעד תיירותי אטרקטיבי. בין אם אתם מחפשים יעד המתאים לחופשה משפחתית עם הילדים ובין אם אתם מחפשים יעד נפלא לחופשה רומנטית - חופשת פסח באתונה או בסלוניקי מתאימה בדיוק עבורכם.
חופשת פסח באתונה וסלוניקי: היעדים המומלצים לחופשה חגיגית באביב

 

בשיתוף סאן דור הולידייס

 

מחפשים יעד אטרקטיבי לחופשת פסח במרחק קצר מהבית? חופשת פסח הולכת ומתקרב בצעדי ענק, לכן כדאי לכם למהר ולהזמין דילים ליעד תיירותי אטרקטיבי. בין אם אתם מחפשים יעד המתאים לחופשה משפחתית עם הילדים ובין אם אתם מחפשים יעד נפלא לחופשה רומנטית - חופשת פסח באתונה או בסלוניקי מתאימה בדיוק עבורכם.

עליכם לזכור כי מחירי הטיסות והלינה הולכים ומתייקרים ככול שמתקרבים לחופשת פסח, זו הסיבה מדוע עליכם לבחור כבר עכשיו טיסות זולות לאתונה וסלוניקי או לרכוש דיל משתלם הכולל טיסות ישירות, העברות למלון ולינה במלון מרכזי.

 

חופשת פסח באתונה

 

אתונה, בירת יוון, היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בעולם. ישראלים רבים מבקרים בעיר הבירה היפה מספר פעמים, ותמיד אפשר לחזור לחופשה נוספת כדי לגלות מקומות מעניינים נוספים, לספוג תרבות עשירה, ליהנות משופינג בשווקים ובקניונים וכמובן אין לשכוח את חיי הלילה התוססים בעיר ואת האוכל היווני שכולם אוהבים, במיוחד הילדים.

חופשה באתונה מתאימה למשפחות עם ילדים, יש בעיר אטרקציות רבות לכל הגילים, מזג האוויר נוח ואפשר לטייל ברגל ולצאת לטיולים גם בשמורות טבע קרובות, וגם הטיסה קצרה יחסית לכן הילדים לא סובלים. עונת האביב באתונה מבטיחה לכם מראות נפלאים, כל האזור מתכסה בפרחים צבעוניים וריחניים, הנהרות זורמים חזק בגלל הפשרת השלגים, יש פרפרים יפים בכל מקום ואפשר גם ליהנות מרפטינג בנהרות קרובים לעיר.

 

 

בירת יוון מציעה שפע אטרקציות לתיירים, במהלך החופשה בפסח הקרוב תוכלו לקחת את הילדים לאתרי חובה כמו האקרופוליס, מקדש הפרתנון, מתחם האגורה, שוק הפשפשים, רובע הפלאקה הציורי עם האווירה הקסומה הייחודית ועוד. יש מוזיאונים חשובים ומעניינים באתונה, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית כדאי לבקר במוזיאון הארכאולוגי הלאומי המציע פעילויות לילדים.

במהלך החופשה באתונה מומלץ לבלות גם בטברנות המקומיות הידועות, כך תיהנו עם הילדים מחוויה קולינרית נפלאה ומרגשת, ממוסיקה יוונית מקפיצה וממנות משובחות מהמטבח המקומי העשיר והמגוון. אנו ממליצים לכם להזמין דיל לאתונה בפסח של 5 לילות לפחות, הדיל כולל טיסות הלוך וחזור, העברות למלון ובחזרה ממנו, ומלון מרכזי ואיכותי על בסיס לינה וארוחת בוקר. אפשר לשדרג את הדיל עם חצי פנסיון, חדרי משפחה, רכב שכור ועוד. במהלך החופשה באתונה כדאי לטייל גם בסביבה וליהנות מפריחה אביבית מדהימה ומנופים עוצרי נשימה, וכמובן כדאי לעצור בכפרים קטנים ציוריים, במנזרים, בכנסיות יפות וכדומה.

 

חופשת פסח בסלוניקי

 

סלוניקי נחשבת לאחד היעדים החמים לחופשת הפסח הקרובה, בגלל הטיסות הזולות והקצרות, האטרקציות הרבות, מזג אוויר נוח, מחירים משתלמים ואוכל יווני משובח. סלוניקי היא העיר השנייה בגודלה ביוון, זו עיר נמל חשובה ומרשימה ביופייה, היא מכונה גם בשם בירת מקדוניה.

חופשה משפחתית בפסח הקרוב מבטיחה לכם שלל חוויות נפלאות, לכם ולילדים. העיר מתאימה גם לזוגות הרומנטיים, לצעירים ולבני גיל הזהב. במהלך החופשה בפסח תוכלו לבקר באתרי חובה מעניינים ומרשימים כדוגמת המגדל הלבן, הרוטונדה, קשת גלריוס, כנסיית האגיוס דמטריוס, כנסיית האגיה סופיה וכמובן בנמל העתיק.

סלוניקי היא עיר מודרנית ותוססת חיים, יש בה חיי לילה סוערים במיוחד, טיילת יפה עם אטרקציות שונות, מסעדות מעולות, טברנות המציעות שפע מנות מהמטבח היווני וכמובן שווקים דינמיים ומרכזי קניות מודרניים עם חנויות מותגים.

הזמינו עכשיו באתר סאן דור הולידייס חופשת פסח הכוללת מלון וטיסה לסלוניקי וחבילת נופש באתונה ותיהנו מחופשה קרובה לבית במחיר משתלם, מחוויה קולינרית נפלאה ומשופינג משתלם בשווקים ובקניונים.     


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש