אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 26/12/2019 08:44 ● ערב ערב 2947
טיפ לילידי השבוע - שבוע מבורך לילידי תחילת המזל בעיקר. בשל צמידות כוכב השפע יופיטר אל השמש במזל שלכם, השבוע תהייה לכם הזדמנות לפתור נושאים שהטרידו את מנוחתכם לאחרונה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

גדי

 

שבוע מאוד סוער ואינטנסיבי צפוי לכם בשל ריבוי כוכבים במזל שלכם. השמש בשמיים נצמדת לכוכב יופיטר המיטיב, עובדה שמדברת על כך שאתם נמצאים בפתחן של התחלות חדשות כפי שציינתי בטיפ. בנוסף, וונוס מלכת הכספים נמצאת בבית הכספים שלכם, ושילוב זה מלמד על יכולת התנהלות חדשות מבחינה כספית ובהחלט ייתכן שזה הזמן להתייעץ עם  אנשים קרובים וחברים שיאשרו לכם שאתם אכן מתארגנים נכון כלכלית.

 

דלי

 

וונוס נכנסה השבוע למזל דלי ותשהה שם במשך כל החודש הקרוב. זהו זמן שבו תרגישו שהחיים מחייכים אליכם יותר ויהיו לכם יותר זמן וסבלנות לאנשים קרובים שלעיתים אתם שוכחים שזקוקים לכם ולזמן איכות איתכם. נושאי הקריירה שלכם תופסים תאוצה ונראה שאתם על הגל הנכון בנושא המקצועי. תחום נוסף בו מומלץ לכם לטפל, הוא לא לתת לפחדים תת הכרתיים להציף אתכם.

 

דגים

 

זוהי תקופה מצוינת לקדם את עצמכם חברתית בתחומי החיים השונים והחשובים לכם. בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים משמעותיים שיכולים לקדם אתכם למקומות אותם תצטרכו לתייג עבור עצמכם כחשובים ומשמעותיים. מומלץ לכם בשלב הזה לא להפיץ את תוכניותיכם ברבים ולא לשתף אחרים בתחושותיכם האישיות והרגשיות, אלא רק לפעול טכנית עבור קידום מטרותיכם.

 

טלה

 

כמעט מחצית מהכוכבים הדומיננטיים שמעצבים את אישיותכם נמצאים הפעם בבית הקריירה שלכם, עובדה שמצביעה על כך שהקריירה שלכם נוסקת בתקופה זו ולמעשה לא רק בשבוע זה, אלא בכל התקופה הקרובה שיכולה להימשך בכל החודשים הקרובים. נצלו במובן החיובי קשרים עם אנשים מעניינים שיכולים לעזור לכם בתוכניותיכם כיצד להמשיך ולמצב את עצמכם במובן המקצועי.

 

שור

 

אתם בתקופת מעבר משמעותי בחייכם עם תחושה שעשיתם שינוי קיצוני שיכול לעזור לכם לשנות את גורלכם. מאחר ואינכם לומדים מטעויות של אחרים אלא רק מהטעויות של עצמכם, הרי שחשוב מאוד שתתחברו לאנשים שיכולים לעזור לכם להבין את הפנימיות שלכם בדרך כזו שתוכלו לטפל בקיבעון שלעיתים מלווה אתכם. נסו להפליג בדמיון למקומות אנרגטיים טובים שיכולים לעזור לכם להשכיח את צרותיכם.

 

תאומים

 

העובדה שאתם נמצאים במחצית השנה לאחר יום הולדתכם לא עוזרת לכם בחוסר הביטחון שאתם נמצאים בו עכשיו. יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם בעבודה, אך נראה שעובדה זו באה אליכם בתוספת תחושה של חוסר סבלנות שכן אין לכם חשק להשקיע באף תחום ואתם נאלצים לפעול בניגוד לרצונכם. לעומת זאת, בשורה טובה לאלה שמחכים לכספים, נראה שהם בדרך אליכם בשנה זו.

 

סרטן

 

זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם ונראה שאתם מופעלים על ידי צרכים של אחרים ולא בהכרח אלה הצרכים שלכם ולכן המתח הפנימי שלכם רב מתמיד. אתם מתקרבים לתקופה של חשבון נפש וההבנה שמוטלת עליכם המון אחריות, לא בדיוק מסבה לכם נחת. אתם מנסים לרצות אחרים על חשבונכם ולכן אתם מרגישים שעכשיו סף הסבלנות שלכם פוחת והולך ועייפות רבה משתלטת עליכם בגלל העומס.

 

אריה

 

כל הקשור לנושאי בית ומשפחה עובר אצלכם טלטלה קטנה כיוון שאתם חשופים ביתר שאת לפגיעות אישית ורגשית ונוחים לכעוס בכל פעם שהדברים לא מסתדרים לטובתכם. נסו להרפות קצת והזמן יעשה את שלו. בנוסף, נראה שאתם מוצפים בנושאי עבודה, אך היא מתנהלת בלחץ משמעותי שבו עליכם לעמוד בציפיות ובסטנדרטים שאינם נהירים לכם עדיין וכנראה שגם לא יהיו מקובלים בעיניכם.

 

בתולה

 

נושאי בית ומשפחה הם במרכז מעייניכם עכשיו כיוון שאתם נמצאים בנקודה שבה אתם מנסים להבהיר את הצד שלכם ואת דרך מחשבותיכם כדי לגרום לקרובים לכם לחשוב כמוכם. הדבר אינו עולה בקנה אחד עם רגשות הקרובים לכם ולכן נוצרים עימותים. חכו פרק זמן עד אשר טענותיכם יוכחו כצודקות מול המציאות ורק אז תוכלו להזיז אנשים שיבואו לכיוון שלכם במטרותיכם האישיות.

 

מאזניים

 

לאחר תקופה ארוכה מאוד נראה שנושאי בית ומשפחה יהיו נוחים עבורכם ואתם יכולים להגיד שעברתם כברת דרך מאוד משמעותית על מנת להוכיח את עצמכם ויכולותיכם, אתם נמצאים בעמדה שאף אחד אינו מערער על סמכויותיכם וכולם יודעים שדרך ההתנהגות וההתנהלות שלכם נכונה. בשבוע הקרוב צפויים לכם בשורות טובות ופינוקים מאנשים קרובים שאוהבים אתכם.

 

עקרב

 

הכוכב מארס שהוא גם הכוכב שלכם יימצא השבוע במזל שלכם ויעניק לכם את הכוח והיוזמה להתחלות חדשות. גם יופיטר הכוכב המיטיב מפעיל אתכם לטובה ולכן אלה מכם שמרשים לעצמכם להירגע יכולים ליהנות מתחושה משחררת של כוכב יופיטר. הסביבה בה אתם חיים מאוד תעסיק אתכם והגיע הזמן שתשפרו את התנאים האישיים שלכם ותשדרגו לעצמכם את צורת החיים.

 

קשת

 

לאחר תקופה קשה וארוכה של קשיים כלכליים, נכנסת השמש השבוע לבית הכספים שלכם ומאירה לכם את הבית בצורה שגם אתם יכולים להרגיש שהנה יש פתרון לנושאים בעייתיים שלקח זמן רב עד שראיתם קרן אור של פתרון. אל תוותרו על הצרכים האישיים שלכם ואל תחששו להילחם על מה שמגיע לכם. עשו זאת בשיקול דעת של רווח מול הפסד ובדרך זו אין סיכוי שתפסידו ותצאו כשידכם על העליונה.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

   


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש