בניית אתרי אינטרנט באילת - למה חשוב לעבוד עם עסק מקומי?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2019 16:29 ● ערב ערב 2945
אז מה הדבר הראשון שעושה תייר ממוצע כאשר הוא מגיע לאילת? לוקח מונית למלון שלו כדי להתארגן, לנוח ולסדר את כל הדברים, או אולי הולך למסעדה טעימה באזור כדי להשביע את הרעב. או שהוא מחליט לבלות באחת מבין האטרקציות האיכותיות יותר בעיר הדרומית ביותר בארץ. לא משנה מה יבחר לעשות ברגע נתון, התייר עובר מעסק לעסק כדי לקבל שירות. איך הוא מוצא את העסק הזה? ובכן, בעידן הטכנולוגי שלנו די לפתוח את המכשיר הנייד ולהקליד כמה מילים כדי למצוא את אתר העסק המבוקש. וכל עסק שרוצה שימצאו את האתר שלו צריך למצוא מקדם אתרים טוב ואיכותי.
בניית אתרי אינטרנט באילת - למה חשוב לעבוד עם עסק מקומי?

 

מדוע חשוב כל כך לבחור חברה אילתית לעסק מקומי?

 

לכאורה, בניית אתרים באילת יכולה להתבצע מכל מקום. כל מה שצריך בשביל זה הוא חיבור לאינטרנט וכמה תוכנות שעוזרות לבצע מחקרים ונתונים. אך היתרון המשמעותי בבחירת חברה אילתית לקידום אתרים הוא שרק אילתי אמיתי מכיר את הלך העניינים באילת: את עונות התיירות השונות, האטרקציות, בתי המלון ואפילו טיפוסי האנשים באזור. אחרי הכול, אילת היא עיר מרוחקת יחסית, ולא כולם מגיעים אליה לעתים קרובות כל כך. מסיבה זו, כדי להכיר את אילת לעומק ולקדם בה עסקים מקומיים באינטרנט, צריך לגור בה.

 

חברה לבניית אתרים – מכירים אתכם מקרוב

 

אחד הדברים הראשונים שעושה חברה העוסקת בתחום בניית אתרי אינטרנט באילת הוא להכיר את העסק שלכם מקרוב – מי אתם? מה אתם עושים? מהי הייחודיות שלכם? מעבר לכך, כל קידום אתרים טוב מתחיל בהכרת המתחרים שלכם. וכאשר מדובר בחברה שהצוות שלה הוא אילתי במקור, הסיכויים שיכירו את המתחרים שלכם הוא גבוה. הדבר השני שעושים הוא לבחור את הפלטפורמה המתאימה עבורכם לצורך בניית האתר.

 

אילו אלמנטים כלולים בכל הנושא הרחב של בניית אתרים?

 

בניית אתר באילת כולל מכלול מגוון של פעולות שיש לבצע כדי להקים את האתר של העסק המקומי:

  • קידום אתרים - נוהגים להתייחס לבניית אתרים וקידום אתרים כמקשה אחת. קידום אתרים מתייחס יותר לפעולות שיש לבצע כדי להביא את האתר לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. פעולות קידום שונות יכולות לתרום לקידומו של האתר: חקר מילות מפתח למציאת מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורכם, יצירת דפי נחיתה, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, בניית היררכיה טובה באתר ועוד.
  • ניהול עמודים ברשתות חברתיות – אם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות, חשוב לפרסם את העסק ברשת חברתית. פייסבוק היא אחת הרשתות המומלצות לכך. לא זו בלבד שמדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, אלא שהיא מציעה לכם לבצע פעולות שונות כמו פילוח קהל יעד והתאמת המודעות שלכם לגילם של הגולשים. וזאת עוד מבלי שדיברנו על כך שבזכות הפלטפורמה הזו ניתן לקדם את העסק המקומי בקלות רבה יותר.
  • כתיבת תכנים – אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים להיות באתר שלכם הוא תכנים איכותים שמעניקים לגולש את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם ואף יותר מכך. התכנים מועילים למנוע החיפוש בכך שניתן לשתול בהם את מילות המפתח (וכדאי להשתדל לעשות זאת באופן טבעי עד כמה שניתן). אך זה עוד לא הכול. בשנים האחרונות גוגל מקדמת אתרים המעניקים תוכן אמין ואיכותי לגולשים שלה. כך שבנוסף למידע על החברה באתר, כדאי למקם בו גם מאמרים מעניינים ואף כמה טיפים שימושיים לגולש. לדוגמה, אם אתם רוצים לקדם בית מלון באילת, העלו לאתר שלו טיפים שיעזרו לגולשים שלכם לארוז את המזוודה לקראת החופשה הגדולה.
  • עיצוב אתרים – הגולשים אוהבים לשוטט באתרים המעוצבים בטוב טעם. נוסף לאמצעים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים שאתם ממקמים באתר, חשוב להדגיש את הלוגו ולבחור צבעים מתאימים לאתר, אשר יכולים להיות הצבעים של הלוגו וגם צבעים אחרים. על כל פנים, לא מומלץ לשלב יותר משלושה צבעים באתר.
  • פיתוח תוכנה – כאשר אתם בונים אתר, חשוב לעבוד עם מפתחים מקצועיים שיעבדו על הצד הטכני שלו: היררכיה באתר, מעבר בין עמודים, ביצוע תשלום באופן מאובטח ועוד. כמו כן, יש צורך להתאים את האתר גם למסך הקטן של הטלפון הנייד, ואף לבנות אפליקציה שבאמצעותה יוכלו הגולשים ליצור קשר עם העסק בקלות רבה.
  • בדיקת מהירות טעינת האתר – נושא משמעותי נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא מהירות טעינת האתר. הגולשים אינם אוהבים לחכות, והם יעדיפו לנטוש אתר שלוקח לו זמן רב להיטען (זמן רב זה אומר יותר מ-3 שניות). כך שגם אם יש לכם שפע של תמונות וסרטונים, כדאי להשתמש בתוספים שמציעה לכם הפלטפורמה לבניית אתרים כדי לחסוך במקום ולהגביר את מהירות הטעינה באתר.

 

קידום אתרים – הגיע הזמן לשבור כמה מיתוסים

 

ראינו כי קידום אתר באילת הוא מלאכת מחשבת של ממש. יש צורך בעזרתה של חברת אתרים אילתית טובה שמכירה את האזור, את עונות התיירות ואת השירותים הניתנים באילת על מנת לקדם את העסק המקומי. מכיוון שתחום כמו קידום אתרי נרחב כל כך, נוצרו סביבו כמה מיתוסים ואי דיוקים לאורך השנים שהגיע הזמן להפריך.

מיתוס 1: כדי לקדם את האתר, יש צורך להפנות אליו כמה שיותר קישורים.

קישורים פנימיים וחיצוניים חשובים לקידום האתר, זה נכון. אך לא הכמות משפיעה על הקידום, אלא האיכות. הקישורים צריכים להתמזג עם אתר ועם מנוע החיפוש של גוגל באופן טבעי. ברגע שגוגל מבחינה ביותר מדיי קישורים, היא עלולה להעניש את האתר.

מיתוס 2: הגענו לעמוד הראשון! מפסיקים לעבוד עם חברת הקידום.

זה כמו להפסיק את הדיאטה ולהתחיל לאכול המבורגר וצ'יפס כי הצלחתם להוריד 3 קילו. האתר הוא כמו גוף האדם, אם לא מתחזקים אותו, הוא מאבד את כוחו. אם אתם ראשונים בתוצאות החיפוש, שאפו! אבל זה אומר שלא נחים על זרי הדפנה וצריך להמשיך לעבוד קשה כדי להישאר שם.

מיתוס 3: כדאי לעבוד עם מקדם שמבטיח תוצאות מהירות.

ההיפך הוא הנכון, מומלץ להיזהר ממקדם שמבטיח לכם תוצאות כבר בשבועיים הראשונים, כי קידום אורגני הוא עבודה סיזיפית והדרגתית שלוקחת חודש ואף יותר. צריך לזכור שגוגל היא חברה בפני עצמה שמוציאה עדכונים ושכלולים חדשות לבקרים. כך שאף מקדם לא יכול להבטיח תוצאות מידיות.

מיתוס 4: יש לבחור רק בסוג קידום אחד: אורגני או ממומן.

הקידום הממומן אינו משפיע על הקידום האורגני וההיפך. אם, למשל, החלטת להפסיק את הקמפיין הממומן מסיבה כלשהי, הקידום האורגני שלכם לא ייפגע.

מיתוס 5: אנחנו לא עוקבים אחר הקידום, זה תפקידו של המקדם.

אמת, חברה מקצועית לקידום אתרים מתחייבת לעשות כל שביכולתה כדי שהאתר שלכם יגיע לתוצאות החיפוש הרצויות. אך אין זה אומר שאינכם צריכים לעקוב אחר העניינים ולהעיר אם יש צורך. חברת קידום אתרים הפועלת בשקיפות מלאה, מספקת לכם דוח מדי תקופה כדי שתוכלו לראות ולהתעדכן.

מיתוס 6: אני לא מעלה תכנים חדשים לאתר כי גם המתחרים שלי לא עושים זאת.

וזו בדיוק הסיבה להעלות תכנים חדשים לאתר. דבר ראשון, כי אם יום אחד המתחרים שלכם יחליטו להעלות תכנים, אתם תישארו מאחור. ודבר שני, אם תקפידו להעלות שניים-שלושה תכנים לאתר מדי שבוע, תוכלו לשמור על מיקומכם ומכאן רק לעלות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש