שבת אחרת

מאת: אביבה דקל ● 18/12/2019 12:16 ● מה נשמע 631
מתנ"ס בית רובין בשיתוף החברה להגנת הטבע חידש את מסורת הטיולים בשבתות ופתח בסדרה של 4 טיולים ● שלושה מהטיולים כבר נערכו להנאתם של כל המשתתפים, אבל עדיין יש זמן להירשם לטיול האחרון בסדרה שהוא טיול במסלול הגמלים בתאריך 28/12 ● יוצאים בשעה 09:00 מרחבת מתנ"ס בית רובין ומטיילים מנחל שלמה אל נחל צפחות - מסלול יפהפה שנפתח לפני 3 שנים למטיילים רגליים
שבת אחרת
צילום: מיכל עוזיאל

אם גם לכם נמאס להתעורר בכל שבת בבוקר ולשבור את הראש מה לעשות או אם גם אתם חיפשתם מישהו שמכיר את האזור לטובת טיול שבת חורפית מהנה, כדי שתצטרפו לטיול האחרון בסדרה של ארבעת טיולי השבת שמארגנים מתנ"ס בית רובין והחברה להגנת הטבע. אין ספק שאם תצטרפו אליו תיהנו הנאה מרובה  ותהפכו גם אתם לחלק ממסגרת "קהילה מטיילת".

 


את פרויקט "הקהילה המטיילת"  מובילה ליאת שרלו ,רכזת חוגים וקהילה והיא מזמינה את תושבי אילת לצטרף לפרויקט זה המהווה חלק מתפיסת הפעילות התרבותית והחינוכית השוטפת בה עוסק מתנ"ס בית רובין.  מספרת ליאת. "אנו רואים ביצירת קהילה מטיילת העשרת תרבות הפנאי, הזדמנות ליציאה החוצה מההדבקות למסך לטלוויזיה ומהמתחים של חיי היום יום.  אין ספק כלל שהמפגש עם הטבע תורם לגוף לנפש, משפר את מצב הרוח, יוצר חיבורים של המטיילים עם הסביבה הקרובה הגברת תחושת השייכות. מפגש חברתי עם עוד משפחות, ויצירת קשר משפחתי אחר בטבע".
במסגרת המחזור הראשון של הטיולים  סיירו המטיילים  בטיול הראשון  בקניון האדום, בטיול שני יצאו לגשרון העליון, ובשלישי  התקיים  טיול לעמק ססגון וחולות סמר. הטיולים מתואמים עם תיאום טיולים, ההדרכה מקצועית והם מלווים ידי  מע"ר (מגישי עזרה ראשונה) .
הטיולים מותאמים למשפחות, ההדרכה היא חווייתית ומפעילה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש