אלופי תיכון 'רבין'

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/12/2019 12:07 ● מה נשמע 631
העיר אילת מצמיחה אלופים ומצטיינים במגוון תחומים ● ריכוז משובח של אלופים ומצטיינים מגיע הפעם מבית ספר התיכון ע"ש "רבין" ● השבוע נפגש ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי עם מרביתם ושמע מההורים עד כמה התמיכה של בית הספר תורמת להצלחת ילדיהם
אלופי תיכון 'רבין'

לצד האלופים, אדיר טוויל - סגן אלוף העולם בשייט מפרשיות, תלמיד כיתה י' במגמת ימאות וספנות וליאל מידני - אלופת הארץ בשחייה לשנתון 2004, גם היא תלמידת כיתה י' בבית הספר, הגיעו להישגים מרשימים במיוחד, הראל מזרחי - מקום 8 בעולם בשייט מפרשיות, תלמיד כיתה ט', אוראל בוהדנה - מקום שני בהחלקה על הקרח באליפות העולם, תלמיד כיתה ז', בן אנגליק - מקום ראשון באליפות עולם בלטביה בהחלקה על הקרח, תלמיד כיתה י'. כולם כאמור תלמידים בבית ספר התיכון ע"ש "רבין". 

כהרגלו וכחלק מעידוד למצוינות מזמן ראש העירייה, כל תושב הזוכה להערכה והצטיינות כדי לברך על כך ולהאיר את ההצטיינות בזרקור מקומי. בזכות עידוד ערך המצוינות, זוכה העיר אילת להצמיח אלופים ומצטיינים במגוון תחומים, ביניהם ענפי ספורט כשהמוביל בהם ענף השייט, מוסיקה, אומנות, צבא, חינוך ועוד. 
בשבוע שעבר, נפגש ראש העירייה עם האלופים והמצטיינים של בית ספר התיכון ע"ש "רבין" ושמע מכל אחד מהתלמידים על סדר יומם, על שעות הפעילות, ועל השאיפות שלהם. "אנחנו עיר ששטופה בשמש של הצטיינות ואתם הזרקורים" אמר ראש העירייה לאחר ששיבח את האלופים והמצטיינים וברך את המאמנים, המשפחות ואת בית הספר על התמיכה. 

רינה לובלינר – מנהלת בית ספר התיכון ע"ש "רבין" שהגיעה עם התלמידים למפגש, אמרה בהתרגשות: "אני חשה גאווה עצומה על כך שכל האוצרות הללו לומדים בבית ספרנו. הכבוד שהם מנחילים לעיר, לבית הספר ולמשפחות הוא לא בכדי. בפניה אישית לתלמידים אמרה: "נמשיך לעמוד לצדכם ונתמוך בכם בכל דרך". גם המשפחות שליוו את המצטיינים במפגש, הודו בשם ילדיהם למאמנים ופרגנו לבית הספר על התמיכה והודו על הגמישות, על שעות פרטניות ועוד.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש