זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● 18/12/2019 09:16 ● מה נשמע 631
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים 19-25/12/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הניחו לעבר והדקו חגורות לקראת המראה בכל התחומים.צעדיכם מונחים מתוך תחושות בטן אשר מובילות לאמת ולמקומות שראוי לכם להיות בהם.תנו בזמן זה לדמיון לקחת אתכם למחוז חפצכם. 

 

שור


ישנו מוטיב של סגירת מעגלים וסולחות, התחום הזוגי והרומנטי בהמראה. אם תבחרו לקחת אחריות על מעשיכם תוכלו לבחון את המשך דרככם המשותפת. יש לשים לב לארנקכם כי תתכן אבדה או גניבה של חפץ יקר ללבכם. גם בזבזנות לא מחושבת תתכן בימים אלה .

 

תאומים


הקלפים מספרים כי בימים אלה אתם תחושו דחף בלתי מוסבר לנסוע ולבקר בני משפחה . צפויים ימים נוסטלגיים בהם אתם שואפים לפגוש חברים מהעבר ולהתרפק על ההישגיות שצברתם.

 

סרטן


תתכן התעסקות מיותרת בנושאים משפחתיים שאינם ניתנים לפתרונות כעת. מוטב להמתין ולחזק את המקומות שיכולים להניב תוצאות בונות ולא להתעקש לחדור היכן שהדלת נעולה.  

 

אריה


הוללות לשמה ופינוקי הגוף והנפש מאפיינים את סופשבוע הקרוב לאחר ימים מתישים בעבודה. ישנה אנרגיה של התאהבות וזרימה. חיזורים ומחמאות. 

 

בתולה


אם תרפו מעט תגלו שנעשית עבודה מאחורי הקלעים לטובתכם ולטובת הקידום המקצועי.ישנה הבטחה לבהירות ולתגמול הולם לקראת שני בערב.

 

מאזניים


 בכל הקשור בענייני עבודה נראה כי אתם מחזיקים רעיון בראש אשר אינו מאפשר לכם מנוחה עד אשר תמצאו דרך ליישמו.הכיוון הנכון כבר בדרכו אליכם ויתכן שבזמן הקרוב ייחתם הסכם. ישנו תדר חדש לקראת השינוי.

 

עקרב


אתם חווים את תשלומי העבר וכעת אתם פורעים את השטרות שצברתם. זהו זמן לחשבון נפש ולהסרת מסיכות. התחום הרומנטי יכאיב במיוחד ותתכן אכזבה. אין להתעכב ולדשדש במקום שלא מתגמל אתכם כראוי.

 

קשת


תחושת חג והוללות. נראה כי אתם מבלים בחברת אהובכם ומוותרים על נסיעה לשם שינוי. פינוקים והפתעות. המתנות המשמעותיות יבואו מכיוון זוגי מפתיע. 

 

גדי


 התחום הזוגי מקבל פרופורציה שהייתה כה חסרה אצלכם לאחרונה. כמה עוצמה וכוח אתם חשים מתוך היכולת המדהימה שלכם לדלג על וכחנות כוחנית. השליטה על הנעשה מתוך מחשבה עתידית. 

 

דלי


הכף תוטה לטובתכם בכל הקשור לנושאים משפטיים. אור הזרקורים יופנה אליכם ואתם הופכים קערות על פיהן. הכל לטובתכם.  מוטב לעצור בתחנה זו ולהתבונן בנעשה.

 

דגים


דבר מה שיקרה ישמח אתכם ואתם ותרגישו נקמה סודית ומתוקה. דבש ניגר מפיכם , היכולת הוורבלית שלכם בשיאה. כל הדלתות פתוחות והאנרגיה בזרימה .


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש