אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 4/12/2019 19:06 ● מה נשמע 629
טיפ לילידי השבוע - בעוד כשבוע ייכנס מרקורי המזוהה עם תקשורת למזל שלכם וזו תהייה ההזדמנות שלכם להביע את תחושותיכם האמיתיות בנוגע לנושאים ששתקתם עליהם עד כה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

זהו שבוע טוב לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים והממונים עליכם במסגרת העבודה, כיוון שהתרחקתם מהם בתקופה האחרונה. זה גם הזמן שלכם לבקר אנשים שגרים במקומות רחוקים על מנת לחדש יחסים. המשיכו לחזק את הקשרים העסקיים שלכם על מנת למנף את עצמכם למקומות שלדעתכם באמת מגיע לכם להיות שם והשתמשו לשם כך בכל היכולות הורבליות שלכם.

 

שור

הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם נותן לכם תחושות מאוד לא פשוטות בכל הנוגע למימוש עצמכם והבנתכם את האני הפנמי שלכם. אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לא מתכוונים לחכות עד שיהיה לכם טוב יותר, אלא יוזמים עצמאות ויודעים שאתם צריכים לקחת אחריות על עצמכם על מנת להזיז את חייכם למקום שאתם רוצים לשהות בו. גייסו חברים קרובים, שיעזרו לכם בתוכניותיכם.

 

תאומים

אתם נהנים מסגנון חיים חדש בעקבות העובדה שיופיטר כוכב השפע ישב בבית הזוגיות שלכם וגרם לכם להרגיש שאתם מסופקים בכל הנוגע לתוכניות שהיו לכם בשנים האחרונות. במידה ותמשיכו להתנהל נכון מבחינה אישית ומקצועית , הרי שתצליחו לצבור לעצמכם כוח, וגם כספים שאתם מחכים להם מזה זמן רב, יגיעו בשנה הקרובה כך שתוכלו למנף את עצמכם למקום אליו אתם שואפים להגיע.

 

סרטן

הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע נכנס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם, כך שיש לכם אפשרות לנהל חיים חדשים ועצמאיים ואפילו ליהנות מהפירות שתקבלו עבור השקעתכם בעבר. זה הזמן להגיע להידברות עם השותפים לכם בחיים ולהחליט כיצד אתם רוצים להמשיך את חייכם במובן האישי והמקצועי. שמרו על עצמכם מבחינה בריאותית ורגשית, כיוון שהדבר כרוך אחד בשני.

 

אריה

נושאי עבודה מאוד מטרידים אתכם , כיון שכרגע ההוצאות גבוהות מההכנסות ונראה שאתם לא תמיד בשליטה על הנעשה. אתם חייבים לבדוק את המאזן הכספי שלכם ולוודא שאתם פועלים בצורה נכונה. כל מה שקשור לבית ולמשפחה הקרובה יעלה עכשיו למבחן בחייכם וחשוב שתפעלו באיזון ולא תתנו למצבי רוח להשתלט לכם על החשיבה. חשוב שתהיו בשלום עם עצמכם ועם הסובבים לכם.

 

בתולה

בחודש האחרון נהניתם מביקורו של הכוכב מארס שהביא עשייה בעיקר בבית הכספים , כך שעובדה זו נתנה לכם כוח ויכולת להתמודד ולהוציא לפועל תוכניות משמעותיות עבורכם ולהמשיך לדחוף למען המטרה שבה אתם מעוניינים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כל מה שמתרחש בסביבת חייכם הקרובה ועובדה זו גורמת לכם להיכנס לעיתים לעימותים, עליכם להבין שלא כולם חושבים כמוכם.

 

מאזניים

החודש נמצא בבית הכספים שלכם הכוכב מארס שמביא איתו עשייה והוא זה אשר ייתן לכם את הכוח להגיע להחלטה בנושאים ובתחומים שבהם אתם בטוחים שהגיע הזמן להתחיל. זה הזמן לחזק את הקשר עם הסביבה הקרובה שלכם ולדחוף למען מטרה חשובה שעליה כדאי לכם להחליט במשותף. מבחינה כלכלית זה עדיין לא הזמן להוציא כספים, אך נראה שזה בהחלט הזמן לתכנן מטרות.  

 

עקרב

אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל יכולים להתנחם בעובדה שהכוכב סטורן שישב עליכם במשך השנה וחצי האחרונות לא יחזור אליכם והשינויים שנדרשתם לעשות בחייכם הינם סופיים ולא תצטרכו להתמודד עם קשיים כבעבר. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, הרי שהשינויים עדיין מחכים לכם וזה בדיוק הזמן לקחת אחריות על חייכם ולתכנן את עתידכם.

 

קשת

אין ספק שילידי יום ההולדת מרגישים את התקופה הזאת באופן מאוד לא קל בגלל העובדה שהכוכב סטורן שנמצא בבית הכספים שלכם מעמת אתכם עם דברים שבהחלט קשים לכם לעיכול. המציאות מראה שאין לכם ברירה ואתם חייבים להתמודד עם הקיים. עובדה זו רק תחזק אתכם ובהמשך תוציא אתכם מחושלים מול אתגרים נוספים. עובדה ברורה היא שאתם צריכים ללמד עצמכם גבולות בכל התחומים.

 

גדי

במהלך השבוע הקרוב עדיין ימצא הכוכב וונוס במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לממש את היכולות שלכם ובעיקר את הצורך לקדם את יחסי הצבור האישיים שלכם. השבוע ייפתח כשהרגישות שלכם גבוהה מתמיד ולכן אתם צריכים ללמוד לקחת הכול בפרופורציה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להקשיב לאינטואיציה הפנימית ולפעול בהתאם למה שתחושו כנכון. במידה ותעשו זאת , הסבירות היא שגם תצליחו.

 

דלי

הכוכב מארס שמביא עשייה אבל גם מלחמה נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה אתם חייבים לקחת אחריות על חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט ולעשות מהלך כלשהו, לאחר בחינה כיצד ואיך אתם מציבים גבולות לאחרים ומהי הדרך הנכונה עבורכם לפעולה. ייתכן ואתם עוברים מהפך פנימי שיכול להוביל אתכם לשינויים נוספים ולא רק בכל מה שקשור לעבודה.

 

דגים

אתם בולטים מאוד בתקופה הזו בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח מול האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים שלכם ולהראות לקרובים לכם מה היכולות האישיות  שלכם. מומלץ לכם בשלב זה לא להחצין את רגשותיכם לגמרי, אלא לשמור אותם לעצמכם . ייתכן ויהיו עימותים קטנים ביניכם לבין הסובבים אתכם, בגלל הצורך שלכם להגיד את דעתכם .

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש