היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/12/2019 19:04 ● ערב ערב 2944
כל אירועי התרבות לתאריכים 5-11.12
היכל התרבות

 

הרצאה - צונאמי באילת

 

צונאמי באילת – מה שידוע ומה שאינו, והאם לבטל את ההזמנות לחנוכה. מרצה: ד"ר בברלי גודמן צ'רנוב, הפקולטה למדעי הטבע, אוניברסיטת חיפה.

יום חמישי, 5 דצמבר, בשעה 18:15, חדר ההרצאות של המכון, חוף אלמוג. התכנסות בשעה 18:00, הכניסה חופשית.


 

מופעי חינם בטיילת

 

מופע קרקס קומי: "און / אוף"

מופע אמנותי לכל המשפחה - On/Off מופע המשלב שני אמני קרקס בינלאומיים המביאים חוויה מפתיעה, להטוטנות אלתורים וליצנות מקורית.

יום שבת, 7.12.19, בשעה 12:00, באמפי הרודס.

קרדיט לתמונה: יונתן רוסק.


 

קולולם

 

חותמים את חגיגות ה- 70 באירוע 'קולולם' בו כולם שרים

'קולולם' הינו מיזם חברתי-מוסיקלי ששם לעצמו למטרה לחזק את החברה על ידי חיזוק הקשרים שבין האנשים המרכיבים אותה. 'קולולם' מזמין אליו אנשים ממגוון הקשת החברתית בכדי לעשות דבר אחד - לעצור הכל לכמה שעות ופשוט לשיר, ביחד.

במהלך האירוע, ילמדו המשתתפים עיבוד מוזיקלי חדש לשיר מוכר ויבצעו אותו בליווי הצוות המוזיקלי והובלת המנצחת לילך קרקואר.

רוצים להיות בין השרים? הירשמו באתר העירייה!

*מדובר באירוע מצולם. *השתתפות באירוע מהווה אישור לצילום של כל משתתף.

יום ראשון, י' בכסלו תש"ף, 8.12.19, בפארק הטרמינל (שדה התעופה הישן), בין השעות 14:00-17:00.

טלפון: 08-6367334.


 

מועדון הסרט הטוב - אחרי החתונה

 

איזבל הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם היא מלווה כאילו היו הילדים שלה עצמה. כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה - אשת עסקים יפה ועשירה. אך כשתרזה מזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע, מגלה איזבל כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע לעברה.

יום שלישי, 10.12.19, בשעה 19:00, בתיאטראות אילת.


 

ערב התרמה - ערב לקידום הנגישות ושילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה

 

הנכם מוזמנים לערב ההתרמה של עמותת נגישות ישראל במרחב אילת והערבה למען קידום הנגישות ושילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה.

בתוכנית:

18:00 – קבלת פנים וקוקטייל עשיר | 18:30 – התחלת מופע. מופע סטנד אפ עם דדי הגולש. מופע מוזיקלי עם מיטל בן נון זמרת ויוצרת אילתית בהנחיית ירון לוי סבג.

יום ראשון, 15.12.19, שעה 18:00, מלון המלך שלמה אילת. להזמנת כרטיסים כתרומה: 050-8895547.


 

המלצת ספר - מי את, רוזלינד? מאת סם רקובר

 

"מי את, רוזלינד?" מאת סם רקובר בהוצאת הספרים 'כרמל', הוא רומן מרתק על רצח ונקמה, על עצב וכמיהה עמוקים, ועל יד זיכרון לאהבה גדולה

מיכאיל וורושילובסקי, שיסד את בית הדפוס המשגשג 'וורושילובסקי', הזמין לארוחת ערב מפוארת את שני בניו, אבשלום הצייר ואבנר הנשוי לרותי היפה המנהל למעשה את בית הדפוס מאז שמיכאיל פרש מניהולו לאחר מות אשתו, את עורכת הדין האחראית על ענייני בית הדפוס, ואת גרישה ידיד נעוריו מאוקראינה המטפל בו בשנים האחרונות. מיכאיל הנוטה למות מבקש לומר להם דברים אחרונים לפני מותו. אולם במקום מילים של פרידה, הוא מספר להם שלושה סיפורים, שניים קצרים ואחד ארוך מאוד המהווה את עיקר הרומן.

סיפור זה הוא על מפקחת שוש לוגסי, יפהפייה אדומת שיער, חכמה וחוקרת מעולה. היא נמצאת בתקופה קשה, מחפשת בן זוג ושוקלת לעבור מהמשטרה לעריכת דין. שוש פונה לפרקליטות, ופרקליט המחוז מבקש ממנה להכין חוות דעת על תיק רצח. הנרצח הוא יעקב פרח והחשוד הוא דוד יפתח. שוש סבורה שהתיק אינו בשל להעמדת דוד יפתח לדין ופותחת בחקירה. הפקפוקים באשמת הרצח גדלים למרות העדויות שדוד הוא נוכל וגנב. היא מגלה שאחיו של יעקב פרח, יוסף אברהמי, נפטר בבית אבות וחושדת שרציחתו נעשתה על ידי אותם אנשים שחיסלו את יעקב פרח.

סיפורו של מיכאיל על שוש משתלב בחייו האישיים של אבשלום הצייר. הוא מתחבט בציור של אישה בעירום בעזרת ליאת הדוגמנית. אבשלום מתאהב בדמותה של שוש לוגסי היפהפייה ולאחר מות אביו הוא מחפש תשובות לשאלות, מיהי שוש לוגסי? ומדוע נעלם גרישה מיד לאחר מותו של מיכאיל, שהוריש לו סכום כסף גדול מאוד.

אבשלום מגלה בבית הוריו מחבוא בו נמצא הפתרון לחידות. הכל התחיל בלוגנסק שבאוקראינה שנכבשה בשנת 1942 על ידי הנאצים. הוא מוצא תמונה של משפחת אביו ומשפחת גרישה. לאביו הייתה אחות יפהפייה, רוזלינד הדומה כשתי טיפות מים לשוש לוגסי, שעונתה, נאנסה ונרצחה בלוגנסק. הוא מוצא מכתב מאביו וגרישה המחבר בין רציחת שני האחים יעקב פרח ויוסף אברהמי לבין חיסול משפחתו, משפחת גרישה ורציחתה המזוויעה של רוזלינד. כתוצאה, נכנס אבשלום לקונפליקט אמוציונאלי קשה ומחליט גם לצייר את רוזלינד היפה נשקפת במראה. ציור זה מביא ביופיו ובטרגיות העולה ממנו את ליאת לידי בכי. אבל זה לא הסיום כולו, כי ישנה שם הפתעה. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש