שלום כתה א'

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/12/2019 08:20 ● מה נשמע 629
700 ילדי כיתות א' שהחלו השנה את לימודיהם בבתי הספר, קיבלו כמידי שנה שי מראש העירייה – מאיר יצחק הלוי ● השנה הוענק לילדים הספר "מאיה, ינאי וגוזלי הדרור", העוסק בציפורים הפוקדות בהמוניהן את עירנו אילת. לצד קריאת הספר, הזמין ראש העירייה את הילדים לבקר בפארק הצפרות, ולראות מקרוב את מאות הציפורים, שבוחרות מידי שנה לנוח באילת
שלום כתה א'
לקרוא באהבה. תלמידי כתות א' בבית הספר יעלים

מזה מספר שנים מעניק ראש העירייה שי לילדי כיתות א', ספר שנכתב במיוחד עבורם. בשנים האחרונות קיבלו הילדים מספר ספרים, ביניהם "שירי וצור בעולם המיחזור", שנכתב על ידי תושבת העיר, קרן מזרחי. ספר נוסף שנכתב על ידי תושב העיר, פרופ' ראובן יוסף עסק בציפורים הנודדות הפוקדות את פארק הציפורים באילת. ספר נוסף שנכתב, מספר על מעמקי הים, וסדרת הספרים "לטייל עם אריאל", שכתב תושב העיר בני גמליאלי, ארבעה ספרים בתחומי הצמחייה המדברית של אילת, הכרות עם בעלי החיים במדבר, שנותיה הראשונות של אילת, נופיה המדבריים של אילת, ספר נוסף "רוני אוהבת מקרוני" שעוסק בקידום אורח חיים בריא והספר שהוענק כאמור השנה "מאיה, ינאי וגוזלי הדרור" עוסק בציפורים הפוקדות את עירנו. את הספר איירה תום שריר דניאלי, ועיצבה אותו אביבה וייס - שתיהן תושבות העיר גם כן. לצדם, כל השותפים בהכנת הספר הם תושבי אילת. 
בימים אלה, יקבלו כל ילדי כיתות א' את הספר. ראש העירייה העניק את הספרים באופן אישי לילדי כיתות א' בבית ספר "יעלים", במסגרת ביקוריו בבתי הספר. "אני משוכנע שבמשך שנת הלימודים הראשונה תלמדו לאהוב לקרוא ספרים רבים ובמשך השנים תגלו שהספר הוא החבר הטוב ביותר " אמר ראש העירייה לילדים והזמין אותם ואת בני המשפחה לבקר בפארק הצפרות, ולראות מקרוב את מאות הציפורים, שבוחרות לנוח מידי שנה, באילת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש