זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● 4/12/2019 08:07 ● מה נשמע 629
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 5-11/12
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה
מחשבות ללא הרף בנושאים הקשורים לעבודה ולטרדות כספיות גורמות לעייפות יתרה. עובדת היותכם תקיפים מדי מקשה עליכם להגיע להישגים תוך קיצורי דרך מתבקשים, אלא בדרך הקשה והמייגעת. דיפלומטיה מתבקשת לטובתכם.

שור
לרווקים צפויה היכרות שתוביל למיסוד קשר. יתכן ובעבודה יבקשו להחתים אתכם על חוזה שיבטיח את מעמדכם ויחמיא לכם במיוחד. לנשואים- השבוע השקעה בילדים או בקרובים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. כך שתזדקקו לזמן להירגע ולאסוף כוחות.

תאומים
הקלפים מתריעים מפני כבדות אופיינית בהתעסקות מיותרת בנושאים משפחתיים שאינם ניתנים לפתרונות כעת, מוטב להמתין ולחזק את המקומות שיכולים להניב תוצאות בונות ולא להתעקש לחדור היכן שהדלת טרם נפתחה. 
 
סרטן
הוללות לשמה ופינוקי הגוף והנפש מאפיינים את סופשבוע הקרוב לאחר ימים מתישים בעבודה. ישנה אנרגיה של התאהבות וזרימה. חיזורים ומחמאות. אתם יוצאים ממצב אפור על כל צבעיו למקום צבעוני מואר ומאיר.

אריה
דבש ניגר מפיכם, היכולת הוורבלית שלכם בשיאה. כל הדלתות פתוחות והאנרגיה בזרימה. מסתמנת דרך חדשה ומפתיעה לטובה. ישנה הבטחה לבהירות ולתגמול הולם לקראת השנה החדשה.

בתולה
אתם חשים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מן הנסיבות המעיקות. מבחינה כלכלית המצב די דחוק, רצוי לא לבצע רכישות כרגע גם אם נראה לכם שהדברים חשובים ונחוצים. נסו לבדוק מקורות הכנסה נוספות.

מאזניים
הגיע העת ללמוד להיות מעט מניפולטיביים. היושר והיושרה שלכם עומדים לכם לא פעם לרועץ. עליכם להבין שמרבית האנשים סביבכם מצליחים בחייהם באמצעות תמרונים. טחנות הצדק טוחנות לאט! 

עקרב
השבוע תבלטו במיוחד במקום העבודה בזכות היצירתיות המחשבתית שלכם. התכונות החשובות והיתרונות שלכם יסבו אליכם את תשומת ליבם של מעסיקיכם, אתם צפויים להעלאה במשכורת. גם הזוגיות בבית עולה יפה. 

קשת
הקפידו על אוכל מזין ובריא. השבוע תהיו מוצפים בהצעות לפעילויות חברתיות ולבילויים. יתרה מכך תיתכנה גם הצעות למפגשים רומנטיים. מחד הפנויים שביניכם כמהים לזוגיות אמתית ועמוקה, מאידך איבוד החופש והעצמאות האישית מבהיל וגורם להסתגרות. 

גדי
בולטת במיוחד העובדה שיבוא לכם להיראות במקומות הכי אין. החצנה והתבלטות. ייתכן שאינכם מודעים לכוח המשיכה שלכם, מישהו מנסה להתקרב אליכם ויפתיע בגישתו. נראה כי מצאתם את הנוסחה הנכונה למשיכת הצד השני.

דלי
חוסר המיקוד שלכם בכל הקשור לנושאים כספיים מביא עמו תחושת כובד ותתכן אשליה כי  לא ניתן להיחלץ מהמצוקה. המתינו מעט ותגלו שסכום ממקור לא צפוי בדרך אליכם. כאן השיעור שמוביל להתארגנות מחודשת ושונה.

דגים
בתחום הרומנטי קיים געגוע למה שהיה פעם וייצור תחושה בלתי מאוזנת. התחום הזוגי יעורר ספק רב ואף עלול להציף נקודות שמזמן בחרתם להסתיר. גם רגישות בקיבה עלולה להעיק, הקפידו בתזונה. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש