כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילות במצלמה טרמית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/12/2019 10:39 ● ערב ערב 2943
אם בעבר הסימנים על נזילות מים היו עובש או סימנים של רטיבות בקירות או בתקרה, שלוליות מים פתאומיות על הרצפות או חשבון מים מנופח ללא כל סיבה, ואם זיהיתם אחד מהסימנים הללו, פעמים רבות היה צורך בשבירה של חלקי קירות גדולים או פירוק מלא של מרצפות בחדר בכדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה ולבצע את התיקון, היום האיתור הזה הרבה יותר פשוט.
כל מה שחשוב לדעת על איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית מאפשר לדעת מהו המיקום המדויק של הנזילה, ובצורה הזו למקד את המקום בו מבצעים את הפירוק והשברים ולבצע את התיקון בצורה מדויקת ונכונה.

 

כיצד מתבצע איתור נזילות במצלמה טרמית?

 

איתור נזילות במצלמה טרמית זוהי דרך לאתר במדויק את המיקום בו מתחילה הנזילה, ואת המקום הבעייתי. מצלמה טרמית עובדת למעשה על שינוי טמפרטורות. היא יכולה לזהות היכן בקיר ישנם אזורים קרים יותר מאחרים, ועל פי כך לסמן את המקומות הבעייתיים ולאפשר לאינסטלטור לזהות את המקום בו מתחילה הנזילה המדוברת.

בכדי לבצע את האיתור לא צריך לשבור קירות או לגרום נזק מיותר. כל מה שצריך הוא להעביר את המצלמה בסמוך לקיר, לתקרה או למרצפות, ועל המסך תוכלו לראות את המיקום הנכון בו מתחילה הנזילה, וזהו למעשה המקום בו יש להגיע אל הצנרת בכדי לבצע את התיקון הנכון.

 

מי יכול לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית?

 

עבודה של איתור נזילות במצלמה טרמית היא עבודה שמצריכה ידע והבנה בתחום. לא כל אחד שמחזיק מצלמה תרמית יכול באמת לבצע את האיתור בצורה נכונה ומדויקת. לעיתים רבות הבדלי הטמפרטורה בקירות יכולים לנבוע גם מסיבות אחרות ולאו דווקא מנזילה ולכן חשוב להזמין אינסטלטור שהוא איש מקצוע מומחה אשר יכול לבצע את האיתור של הנזילות על הצד הטוב ביותר ויכול לאפשר לכם לסמוך על חוות הדעת שלו ולהיות בטוחים כי הוא מעניק לכם את הייעוץ הטוב, הנכון והמדויק ביותר, ומציע את הפתרון הנכון ביותר לנזילה בבית שלכם.

 

מתי כדאי להזמין מומחה לצורך איתור נזילות במצלמה טרמית?

 

הזמנה של מומחה לצורך איתור נזילות במצלמה טרמית כדאי לבצע כמה שיותר מוקדם. אם אתם מבחינים בסימנים של נזילה או רטיבות על הקירות, התקרה או המרצפות, אם אתם רואים סימנים של עובש או קילופים של הטיח, אל תחכו. ככל שיעבור הזמן כך הנזק שתגרום הנזילה לבית שלכם יהיה גדול יותר.

לכן, אל תמתינו ופנו כמה שיותר מוקדם אל מומחה מקצועי אשר יבצע עבורכם איתור של הנזילה תוך שימוש במצלמה תרמית וימליץ לכם על הדרך הנכונה לבצע את התיקון.

כדאי לבצע גם בדיקה כזו לפני קניה של בית מיד שניה או לפני כניסה לבית חדש בכדי להיות בטוחים כי לא קיימות נזילות נסתרות מהעין.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש