איך לקנות סלולרי בזול מחו"ל עם אתר צ'ק איט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/11/2019 08:23 ● ערב ערב 2942
מאז הטלפון הראשון החכם שיצא לעולם על ידי חברת אפל, הלו הוא אייפון 1 שיצא בשנת 2007, פותחו אינספור טלפונים חכמים עם אופציות שונות ומשונות. למעשה, מחקרים מראים שיש בעולם יותר טלפונים ניידים מאנשים, מה שמסביר מדוע כל אחד מאתנו חייב שיהיה לו טלפון כזה, והאמת היא, שחלק מאתנו זקוקים ליותר מטלפון אחד. בין אם אתם אנשים שרוצים לקנות תמיד את הטלפון הכי חדיש שיש ובין אם פשוט נהרס לכם המכשיר, ברור מדוע אתם מתלבטים באיזה טלפון חדש כדאי לבחור
איך לקנות סלולרי בזול מחו''ל עם אתר צ'ק איט

יש אנשים שנאמנים לחברה מסוימת וקונים מזה שנים רק את המכשירים שלה, אך יש אחרים שמנסים בכל פעם משהו חדש. ישנם לא מעט פרמטרים שעוזרים לכולנו לבחור את הטלפונים הניידים שלנו, כמו לדוגמא: הזיכרון, כובד המכשיר, הגודל שלו, וגם, כמובן, המחיר. נהרס לכם הטלפון הנייד? רוצים לקנות מכשיר חדש? מחפשים את הדיל הכי טוב שקיים? האמת היא, שזה לא משנה למה אתם רוצים לקנות טלפון נייד חדש, כי בכל מקרה אחד הצעדים החכמים ביותר שתוכלו לעשות יהיה השוואת מחירים.

 

איך משווים מחירים עם אתרי קניות בחו"ל? עם צ'ק איט זה קל יותר..

 

עכשיו אתם בוודאי רוצים לדעת איך ניתן להשוות מחירי סלולר בחו"ל, כי אם בצורה כזאת נוכל לחסוך עשרות, ואולי גם מאות שקלים, אז למה שלא נעשה זאת? כל אחד מאתנו רוצה לגלות בסופו של דבר שהוא עשה את העסקה הכי טובה שיש ולכן ברור מדוע גם אתם תרצו להצטרף לחגיגה. התשובה מחכה לכם כבר עכשיו באתר צ'ק איט כי כאן ניתן לעשות השוואת מחירים לא רק בין אתרים ישראלים, אלא גם בין אתרים מכל העולם. בצורה כזאת רכישת טלפון סלולרי מחו"ל הופכת להיות לא רק הרבה יותר זולה אלא גם הרבה יותר נוחה. אתם לא צריכים להתעסק בעניינים מיסים ובירוקרטיה, כי האתר עושה עבורכם הכול ומציג בפניכם את העלות הסופית, כולל הכול. איזו סיבה יש לכם לשלם מחירים כפולים בישראל אם אתם יכולים לחסוך אחוזים משמעותיים על כל קניה שתבצע בחו"ל? העולם שבו אנחנו חיים פורץ גבולות ומאפשר לנו לקנות הכול, מכל מקום ובכל רגע נתון, כך ששווה לנסות את זה עוד היום. בנוסף לכל אלה, אתם תראו באתר גם דילים מיוחדים, קופונים ומבצעים. לכן, אפילו אם אתם רוצים לקנות טלפון נייד בלבד, שווה לבדוק איזה דיל יומי יש באתר ואיזה קופונים תוכלו למצוא בו. יכול להיות שכך תיזכרו בעוד מוצר שתרצו להזמין מחו"ל במחיר חלומי, אז למה לא? הגיע הזמן להבין: היום, כאשר אפשר להשוות מחירים במהירות, בקלות וגם לקנות בחו"ל, אין סיבה להתנדב לשלם מחירים מופקעים בארץ. הקניה היא כמובן חוקית, מהירה ונוחה, כך שגם במובן הזה אין לכם סיבה לחשוש. היום כבר לא יוצאים מהבית כדי להשוות מחירים או כדי לעשות עסקת רכישה טובה, אז למה שלא תתחדשו כבר עכשיו עם טלפון נייד כמו שתמיד רציתם?

 

השוואת מחירים מכל האתרים הגדולים בעולם

 

ישנם המון אתרים שמציעים קניות מהאינטרנט בזול, האתרים הפופלארים ביותר בעולם כיום הם אמזון, איביי ואלי אקספרס אשר מספקים חווית קנייה מעולה, עם דירוג של מוכרים ומגוון אפשרויות משלוח, כאשר אתם רוצים לבדוק מחירים ואתם לא מצליחים להבין מה מסתתר בין השורות, כדאי שתעשו בדיקה מקיפה יותר, באתר צ'ק איט מעבר להשוואת המחירים המעולה שמבצעים גם מציעים לכם לראות ולחפש באתרים כמו איביי בעברית או אלי אקספרס לדוגמא, זה פשוט וקל, ואתם יודעים את כל הפרטים עוד לפני שנכנסתם לאתר.

 

למה כדאי להשקיע בהשוואת מחירים, כולל השוואה בחו"ל?

 

אם יש משהו שאפשר לומר על העידן המודרני שבו אנחנו חיים, זה שהעידן שלנו הוא צרכני. אנחנו קונים ללא הרף, אך זה גם מה שהופך חלק מאתנו לצרכנים חכמים יותר. משמעות הדברים היא שאם אתם יכולים להשוות מחירים בצורה אפקטיבית ומהירה לפני שאתם בוחרים טלפון נייד כזה או אחר, למה שלא תעשו זאת? השוואת מחירים יכולה לקחת לכם דקות ספורות והיא יכולה לסייע לכם לחסוך מאות שקלים. זה נכון, אגב, בין אם אתם רוצים לקנות טלפון נייד או אם אתם רוצים לקנות כל מכשיר חשמלי אחר. בנוסף, היום אתם לא חייבים להסתפק רק בהשוואת מחירים בתוך הארץ, שכן היום ניתן גם להזמין טלפונים ניידים מחו"ל ולשלם עליהם סכומים נמוכים פי כמה. למעשה, כמעט תמיד כאשר עושים השוואת מחירים מגלים שהעסקה החכמה ביותר תהיה לקנות את הטלפון הנייד שלכם בחו"ל, פשוט כי שם זה עולה הרבה פחות. אומנם זה נכון שיהיה עליכם להוסיף בדרך כלל על המחיר עוד משלוח ותשלומים נוספים, אך אפילו אחרי כל התוספות הללו – זה יותר זול מאשר לקנות טלפון נייד בארץ.

 

המאמר בחסות משרד פרסום STG

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש