שווארמה איציק

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: ארכיון יום יום באילת ● 20/11/2019 19:36 ● מה נשמע 627
לא משנה איך היא מגיעה - בפיתה או בצלחת...מה שבטוח השווארמה של איציק תשאיר לכם טעם של עוד!
שווארמה איציק
צילומי ארכיון: רוני מויאל

עוד לפני ההזמנה ב'שווארמה איציק' מנה בפיתה או בצלחה, הריחות של האוכל הטעים המוגש כאן כבר מפעילים את בלוטות הטעם. בנוסף, העובדה שהמקום מרווח וממוזג וכמובן - מבריק מניקיון, גורמת ללקוחות הנאה צרופה הרבה יותר. תענוג גדול הוא לשקוע בכורסה או על ספה ב'שווארמה איציק' וליהנות מאחת המנות המשובחות המוגשות כאן.

'שווארמה איציק' שוקקת אדם ומרגישה כמו בית: עם אווירה חמימה ומבחר רחב של מנות: שווארמה פרגית, שווארמה הודו, פלאפל, שניצל, מעורב ירושלמי ושיפודים, חומוס שווארמה ועוד, אין מצב שלא תרגישו בבית. כל המנות מלוות במגוון סלטים מהבר החופשי הנחתכים במקום מדי יום טרי טרי. הפיתות, הלאפות והבאגטים נאפים במאפייה של 'שווארמה איציק' ומוגשים כשהם טריים טריים. כל הבשרים כשרים למהדרין וניתן גם להזמין משלוחים.

 

'שווארמה איציק' מתנהל ומתקתק כמו שעון שווייצרי בניהולם של איציק ומירב מעל ל- 12 שנה. איציק, שהוא עצמאי מגיל 17.5, הבין כבר בגיל צעיר שעסק זה דבר הדורש תשומת לב, הקפדה על פרטים ואהבת המקצוע, ו'שווארמה איציק' מתנהלת בדיוק כך - במקצועיות, עם הקפדה על פרטים, על יחס של חום ואהבה ללקוחות, על איכות, על טעם ועל שמירה על טיב המזון וטריותו, על הניקיון מושלם ועל שירות חם ואישי.

המקום כשר למהדרין ונגיש לנכים.

לסיכום: המחירים עממיים ביותר, היחס חם ואישי ומהר מאד מרגישים אצל איציק כאמור כמו בבית, מה שמסביר את הלקוחות המגיעים למקום באופן קבוע כדי לאכול ומתקבלים בשמחה וחום על ידי איציק והצוות.


שווארמה איציק, טלפון 08-6323231. פתוח א-ה
 11:00-02:00,  מוצ"ש מצאת השבת עד 02:00.  
טל:  08-6323231. שירות המשלוחים פועל:
 א-ה  12:00-02:00, מוצ"ש - מצאת השבת עד 02:00. 
מיקום: שדרות התמרים מרכז רזין 4 ו- 5.


חדשות אילת - ערב ערב באילת