מוקירים את פועלו של עזיז למען תיירות הספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 13/11/2019 18:04 ● מה נשמע 626
ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי הפועל להאיר בזרקור מצטיינים בכל התחומים, עושה כן גם בפינת פרגון שפותחת כל ישיבת מועצת עיר ● פינת הפרגון האחרונה הוקדשה לעזיז צרפי, יוזם ומייסד משחקי המחוזיאדה על פועלו ותרומתו לקידום תיירות הספורט בעיר אילת ● משחקי המחוזיאדה למקומות עבודה בירושלים מתקיימים באילת כבר מעל לשלושה עשורים ומביאים עמם מידי שנה אלפי ספורטאים מעשרות מקומות עבודה המשתתפים במאות משחקים
מוקירים את פועלו של עזיז למען תיירות הספורט
האיש שמאחורי המחוזיאדה. עזיז צרפי

אחד מאירועי הספורט הוותיקים המתקיימים מדי שנה באילת הוא אירוע משחקי המחוזיאדה בהפקה של עמותת הפועל לספורט במקומות העבודה ירושלים אותה ייסד וניהל עד לאחרונה, עזיז צרפי. במסגרת אירועי המחוזיאדה פוקדים את העיר מידי שנה למעלה מ - 5,000 ספורטאים מלמעלה מ - 100 מקומות עבודה במרחב ירושלים, אשר משחקים בכל מתקני העיר בליווי אגף הספורט בעירייה בניהולו של יעקב מלכה. אירוע הספורט קרוי על שמה של מרים ז״ל, אשתו של צרפי שנרצחה בפיגוע בקו 405, בשנת 1989. 
ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי וחברי מועצת העיר הודו לעזיז על כך שעמותת הפועל אותה ניהל עד לאחרונה, בוחרת שנה אחר שנה במשך שלושה עשורים, בעיר אילת כיעד המועדף לאירוע משחקי המחוזיאדה. עזיז הודה גם הוא לראש העירייה, לסגנו וממלא מקומו - אלי לנקרי, לגזבר העירייה - אסי בן חמו וליעקב מלכה - מנהל אגף הספורט על התמיכה רבת השנים באירוע הן בחסות כספית והן בליווי מקצועי. 
“אילת היא עיר חמה תרתי משמע" אמר עזיז והוסיף: "זכינו לחיבוק חם כל השנים בכל התחומים ואנו מודים על כך". 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש