אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/11/2019 10:29 ● ערב ערב 2940
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע הקרוב עומד להיות בסימן השפעת הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הבין אישית, ונמצא בנסיגה במזל שלכם במהלך כל החודש הקרוב. זה בדיוק הזמן הנכון להגיד את כל אשר על דעתכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

כוכבים משמעותיים שגורמים לכם להתייחס לעבודה בצורה יותר דומיננטית, נמצאים אצלכם בבית הקריירה וזאת כדי לגרום לכם להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בנושאים אלה. מבחינת יחסים בין אישיים חשוב שלא תעמיסו על עצמכם פעילות יתר. נכון שחשוב לכם מאוד להצליח בעבודה, אך נראה שהפעם אתם כל כך במרוץ להצליח  ולהשיג, עד אשר שוכחים לדאוג לעצמכם.   

 

שור

הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת נמצא בנסיגה עובדה שתביא איתה חיכוכים רבים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ויגרום לכך שצרכים אישיים יעלו על השולחן למשא ומתן . זה בדיוק הזמן לנסות לדבר עם כמה שיותר אנשים על מה שאתם מרגישים ושקרובים לכם בדעותיהם וליהנות מכך ככל שאתם יכולים. זה בדיוק הזמן הנכון להגיד את כל העולה על דעתכם לקרובים לכם ולהגיע להידברות.

 

תאומים

השמש בשמיים נמצאת בבית העבודה שלכם ואתם מוצאים את עצמכם נמצאים שעות רבות בעבודה על מנת להראות תוצרת ולהיות מוערכים במה שבאמת חשוב לכם. אתם דינמיים ונמרצים ורוצים לפעול ככל שאתם יכולים על מנת להפיק את מקסימום התועלת בהיבט האישי. מאחר והכוכב שלכם מרקורי נמצא כרגע בנסיגה בבית העבודה שלכם, היזהרו לא לפעול בצורה אימפולסיבית.

 

סרטן

כוכב התקשורת שנמצא החודש בנסיגה מפעיל הפעם אצלכם מקום המקושר עם צעירים מכם ובעיקר כאלה שזקוקים לכם לזמן איכות ולהגנה שלכם. אתם נמצאים  בשלב של חשיבה מעמיקה בה אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם מהי הדרך הנכונה עבורכם . ייתכן ותאלצו להשקיע במקומות שלא ציפיתם, אך תתכוננו לכך שתצטרכו לתת מעצמכם הרבה יותר ממה שהתכוונתם.

 

אריה

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הגיע לבקר בבית המשפחה שלכם וייתן את אותותיו והשפעתו במהלך כל החודש הקרוב. כוכב זה נמצא בנסיגה ולכן נראה שאתם נמצאים בתקופה של חשבון נפש, ומהלך כוכבי זה מתקשר עם העובדה שאתם נמצאים בזמנים שבהם אתם רוצים לקחת אחריות מחודשת, אך עדיין אינכם יודעים כיצד אתם יכולים לעשות זאת באופן המעשי של העניין.

 

בתולה

הכוכב מרקורי שהוא כוכב שאחראי על תקשורת ביחסים בין אישיים נמצא בנסיגה והגיע לבקר אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה לכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים במה אתם צריכים לעשות ומהי הדרך הנכונה על מנת לקדם את עצמכם. יש לכם רצון עז לשפר את צורת המגורים והרצון לסחוף את האחרים ביחד איתכם, לא תמיד עולה בקנה אחד איתכם.

 

מאזניים

אתם חווים תקופה קשה של עשייה שנכפתה עליכם בכוח והתנהלות בחיים שאין לכם רצון לממש באופן יחידי ללא עזרה. כרגע , יש לכם נטייה להסתיר מאחרים את מחשבותיכם האמיתיות כך שאתם משדרים מסרים כפולים לאנשים שמאוד רוצים בקרבתכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שבה חשוב מאוד שתיקחו אחריות על כל מה שאתם עושים ותיזהרו מאוד לא להשקיע יותר ממה שתוכנן מלכתחילה.

 

עקרב

השמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים במזל שלכם אך בנסיגה, עובדה שגורמת לכך שאתם מאוד עסוקים בפרק זמן זה ואף נראה שאתם מתכננים לצאת לחופשה סביב יום הולדתכם. זה הזמן המתאים לכם ביותר למימוש תוכניותיכם הישנות ולכן זה גם הזמן שבו תרגישו במחויבות למשפחה הגרעינית שלכם, שהיא הדבר החשוב ביותר שלכם ומהווה עבורכם גם את מקור הכוח.

 

קשת

אתם נמצאים עכשיו בתקופה מאוד קשה משתי סיבות. האחת היא כמובן כמו מדי שנה לקראת יום הולדתכם האנרגיות מתחילות לרדת וכל דבר נראה לכם ארוך ומייגע מהרגיל. בנוסף, כוכב סטורן שמביא איתו עומס ואחריות נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להמשיך ולפעול תחת לחץ והרבה פעמים מעבר ליכולות שלכם. אתם חייבים לקחת לעצמכם פסקי זמן למנוחה.

 

גדי

כרגיל אתם חושבים דרך מימוש עבודה וקריירה, והחיים האישיים שלכם נדחקים לקרן זווית וזאת בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים מפעילים השבוע, נושאי קריירה ומעמד חברתי. זה הזמן להשקיע ביחסי אנוש ביניכם לבין הסובבים אתכם וגם עם המשפחה שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה להסתיר את תחושותיכם האמיתיות לגבי אנשים שסובבים אתכם ולהשאיר את מחשבותיכם לעצמכם.

 

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת ויחסים בין אישיים ביחד עם השמש בשמיים נמצאים אצלכם בנסיגה בבית המקושר עם כל נושא הקריירה של חייכם. נראה שאתם נמצאים בתקופה שבה זה הזמן הנכון לבדוק מבחינה מקצועית האם יש לכם יכולת לקידום והאם אתם יכולים לממש את תוכניותיכם כפי שכבר מזמן תכננתם. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה טובה יותר.  

 

דגים

אתם המזל שבתקופה האחרונה מרגיש שקצת קשה לכם מהרגיל וזאת בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם מאוד מתאמצים , עובדה שגורמת לכם להרגיש שהכול מגיע לכם קשה ואתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר. אתם עובדים חרוצים מאוד ונראה שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעצור במקצת ולבדוק איך יהיה נכון עבורכם להתנהל לגבי ההמשך.  סעו לטיול והתרעננות שתמלא אתכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש