טיפולים אסתטיים – מהם החידושים בתחום?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/11/2019 11:15 ● ערב ערב 2939
הטיפולים לשיפור האסתטיות של מראה העור רק השתכללו להם בשנים האחרונות והפכו להיות יותר אפקטיביים ועם פחות תופעות לוואי. אם תרצו לחדש את מראה עור הפנים שלכם ולהצעיר אותו, אז דעו לכם שיש מגוון רחב של טיפולים אפקטיביים שאפשר לבחור בהם ולראות תוצאות מעולות.
טיפולים אסתטיים – מהם החידושים בתחום?

ד"ר חדד מציע מגוון של טיפולים שיהיה כדאי לכם לשקול במידה ומעניין אתכם לשפר את האסתטיות של עור הפנים שלכם. תזכרו שאם תעשו את הטיפולים המתאימים על מנת להרגיש טוב יותר עם עור הפנים שלכם, אז כך גם הדימוי העצמי שלכם יהיה גבוה יותר וזה ישפיע לחלוטין על כל תחושת הדימוי העצמי.

  • הזרקת בוטוקוס – זהו טיפול נפוץ במיוחד וגם בטוח לחלוטין. הזרקה של בוטוקס עוזרת לטפל בקמטים ולהעניק למראה עור הפנים מראה הרבה יותר צעיר ורענן. זה מתאים לכל אותם אנשים שסובלים מקמטי הבעה או קמטים במצח שלא מוצאים חן בעיניהם.
  • מתיחת פנים ללא ניתוח – מרגישים שהפנים שלכם נפולות ופשוט אין לכם מושג מה לעשות בכדי לגרום להן להיראות טוב יותר? ד"ר חדד מבצע טיפול של מתיחת פנים ללא ניתוח, אשר ניתן להשיג עם הטיפול תוצאות אסתטיות יוצאות מן הכלל.
  • מילוי קמטים – במקרים שבהם יש קמטים משמעותיים שמופיעים על עור הפנים, ניתן לעבור טיפול של מילוי קמטים עם חומרים מתאימים שלא מזיקים לגוף ורק ישפרו את מראה עור הפנים שלכם.
  • הזרקת שומן לפנים – רוצים להעניק יותר נפח לאזורים מסוימים בפנים ובכך לשפר את הסימטריה? ניתן לעשות זאת בקלות עם הזרקה מהירה של שומן לפנים שמתבצעת בקליניקה בתוך זמן קצר. אנו בטוחים שתופתעו לטובה מהתוצאות של הטיפול הזה אם רק תבחרו לעשות אותו.

אם אתם מתכוונים לעשות טיפול אסתטי מכל סוג שהוא, יהיה כדאי לכם לעשות בדיקות בנושא ולכל הפחות לשמוע את דעתו של ד"ר חדד, כך שהוא יוכל לבדוק אתכם באופן ספציפי ולהמליץ לכם על הטיפולים שעשויים להתאים לכם בצורה הטובה ביותר, כך שתהיו שלמים עם התוצאות האסתטיות בסופו של דבר.

אתם לא צריכים להישאר עם עור פנים שלא מוצא חן בעיניכם, וזאת במיוחד כאשר יש כל כך הרבה טיפולים מעולים שאפשר לעשות אצל ד"ר חדד. זה הזמן שלכם להתחיל לבדוק את סוגי הטיפול השונים ולהחליט מה בדיוק לעשות על מנת להשיג את התוצאות האסתטיות הרצויות מבחינתכם כבר בזמן הקרוב ולהרגיש יותר בנוח לבסוף.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש