CAPTAIN - הכי בורגר בעיר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 31/10/2019 08:55 ● ערב ערב 2939
'קפטן' ● המסעדה החדשה שפתח אביטל ששון במרכז התיירות הוא מקום נקי למשעי, ממוזג ומרווח, מעוצב לתפארת בסגנון תעשייתי אקלקטי, והאוכל המוגש על שולחנות העץ שבו ● גם ההמבורגרים וגם מנות העוף ● טעים ביותר
CAPTAIN - הכי בורגר בעיר

ההמבורגרים ב'קפטן' עשויים 100% בשר מעולה הנטחן במקום יום יום, ומוכן עבורכם על הפלאנצ'ה לפי מידת העשייה המבוקשת על ידכם ומוגשים בלחמניה טרייה. ארוחת 'קפטן' כוללת בורגר/עוף לבחירה, צ'יפס, טבעות בצל, שתייה קלה או בירה. השתייה הקלה מוגשת בשיטת הריפיל - שוב ושוב ללא תשלום נוסף. ואם כבר מדברים על מחיר - המחיר הממוצע של מנה נע בין 40 ₪ ל- 70 ₪ לסועד לפי משקל ההמבורגר או מנת העוף שהזמין.

 

המבחר גדול וכל אחד ימצא כאן מה שהוא אוהב. בתפריט ההמבורגרים:

 

'קפטן בורגר' המוגש עם חסה, עגבנייה, בצל וחמוצים ברוטב 'קפטן', ה'צ'ייזבורג' מוגש אף הוא עם חסה, עגבנייה, בצל וחמוצים ורוטב 'קפטן' בתוספת גבינת צ'דר טבעונית. ויש 'סמוקי' עם קורנביף, טבעות בצל, בצל מטוגן, חסה, עגבנייה, 'הבורגר קראנץ" עם פטריית פורטובלו פריכה, או אולי תבחרו דווקא ב'אל קמינו' המגיע עם רוטב צ'יפוטלה, נאצ'וס, אבוקדו בעונה, ויש 'חסבורגר' ללא לחמניה המגיע לשולחן עם חסה, בצל, חמוצים, עגבנייה ורוטב 'קפטן'.

 


למעדיפים עוף על המבורגר, מחכות מנות טעימות כמו נגיסי עוף טריים בציפוי פריך,  או חזה עוף מטוגן בטמפורה פיקנטית ומגש בלחמניה עם חסה עגבניה ובצל. הפויו פלאצה, היא מנה של חזה עוף במרינדה על הפלנצ'ההמוגת עם חסה עגבניה ובצל ואבוקדו בעונה.  
ויש מנות לטבעוניים כמו צ'יזבורגר ערמונים וסלק מוגש עם גבינת צ'דר טבעונית, חסה, עגבניה, בצל וחמוצים. סלט ה'קפטן' יגיע עשוי מירקות טריים, נאצ'וס, חלפיניו, אבוקדו בעונה, פטריית פורטובלו פריכה, חזה עוף טרי במרינדה על הפלנצ'ה או אם אתם מעדיפים, תקבלו את הסלט שלכם עם דאבל בורגר.
לכל מנה אפשר להזמין תוספות כמו קציצה נוספת, קורנביף, אבוקדו בעונה, בצל מטוגן, פלפל חלפיניו, גבינת צ'דר טבעונית, לחמניה מחיטה מלאה או לחמניה ללא גלוטן, וגם אם תעדיפו, תוכלו לקבל תודות קרנץ' – פטריות פורטובלו, טבעת בצל ביתית או נאצ'וס. ריפיל חינם למשקאות קלים עם כל מנה.
את הצ'יפס הביתי המיוחד וטבעות הבצל מכינים במקום, ומוצרים אלה מוסיפים טעם מיוחד למנות ועושים את ההבדל. 

 

 

רעבים?

 

בואו לבקר את 'קפטן', ההמבורגריה של אביטל ששון, המצטרפת בימים אלה לאחיותיה, 'תרשיש 9 והסושיה', שהיא מסעדה שאפשר ליהנות בה מבשרים על האש ומסלטים וגם מאוכל אסייתי מעולה, ה'עגבניה' - הפיצריה שבה פיצות מיוחדות ומעולות, ולדוכן הנקניקיות 'פיקולו' שבו המילה נקניקיה מקבלת פירושים חדשים שלא הכרתם. כל תחנות המזון שפתח אביטל ששון תופסות מקום של כבוד בין מסעדות אילת, ו'קפטן' מראה סימנים ברורים שגם היא תתייצב במקום מכובד בראש רשימת המסעדות בעיר. כמו כל המסעדות של אביטל ששון, גם ה'קפטן' היא מסעדת רשת, מה שמבטיח מראש שהמזון שתקבלו בהן מחויב לסטנדרט גבוה ביותר. כל המסעדות כשרות וה'עגבניה' כשרה למהדרין. כל המסעדות מעוצבות לתפארת, מרווחות וממוזגות, והאוכל המוגש בהן הוא לא פחות ממצוין.


מיקום: מרכז התיירות במפלס התחתון ליד פאב ה'פאדיס'.
שעות פתיחה:  12:00 עד חצות.
שישי: עד שעתיים לפני כניסת שבת. מוצ"ש: עד שעה אחרי צאת השבת.
טלפון למשלוחים וליצירת קשר:  08-6572222. 
המקום כשר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש