למי מתאים השירות של פינוי תכולת דירה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/10/2019 11:10 ● ערב ערב 2938
אם גם אתם מתגוררים באילת וסביבותיה או שיש לכם נכס באילת כתוצאה מירושה או השקעה, חשוב שתדעו שקיים שירות חשוב וחינמי הנקרא שירות פינוי דירה. על מה מדובר? באילו מצבים תוכלו להיעזר בשירות זה והאם באמת מדובר על שירות חינמי? תשובות לשאלות אלו במאמר זה. הבה נתחיל..
למי מתאים השירות של פינוי תכולת דירה?
צילום: alicjane / 123RF Stock Photo

 

מהו שירות פינוי תכולת דירה?

 

שירות פינוי דירה הוא שירות בו מומחים בתחום פינוי תכולת דירות מגיעים אל הדירה המיועדת ומפנים את כל התכולה לאתר פסולת רשום, לצדקה ולפעמים גם מוכרים חלק מהחפצים לשווקים השונים. אם עד היום אנשים רבים שכרו שירותי הובלה, דבר שהוביל אותם להוצאה כספית לא קטנה או שפרסמו את תכולת הבית באתרי יד שנייה ואתרי תרומה והסתמכו על כך שאנשים אחרים יבואו ויקחו את החפצים השונים ועל ידי כך יפתרו להם את ההוצאה הלא קטנה על שירותי הובלה, כיום לא צריך להוציא כסף ולא צריך להתבסס על אחרים שיפתרו עבורכם את כל הקשור אל פינוי כל הריהוט מהבית. כיום, ניתן להזמין שירות פינוי דירות המוצע במקרים מסוימים ללא עלות.

 

פינוי דירה – האם השירות מתאים לכם?

 

שירות פינוי דירה מתאים לכל מי שמעוניין להיפטר מרוב התכולה בביתו. הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות:

  • פינוי דירת נפטר – אם אחד מהאנשים היקרים לכם נפטרו והורישו לכם נכס וכעת אינכם יודעים מה לעשות עם כל הריהוט בבית והחפצים האישיים, פינוי דירה בחינם הוא השירות המתאים לכם.
  • עיצוב הדירה מחדש – אם החלטתם על חידוש הבית ועיצובו מחדש, הגיע הזמן לקרוא לחברה שתספק לכם שירותי פינוי דירה מקצועיים ותאפשר לכם לבצע שיפוצים ולעצב את הדירה מחדש, ללא ההתמודדות של אחסון הריהוט הישן או מכירתו.
  • בית לאחר שריפה – פינוי דירה מתאים גם לבתים אשר עברו מצב לא נעים של שריפה.
  • פינוי לאחר השכרת הנכס – פעמים רבות בעלי נכסים אשר מעוניינים להשכיר את הדירות שלהם לדייר הבא, מגלים שהדיירים הקודמים השאירו חלק גדול מהריהוט והחפצים שלהם בדירה ולכן הם נעזרים בשירות פינוי דירה.

בשורה התחתונה: אם אתם מעוניינים לפנות את הדירה שלכם מריהוט וחפצים אישיים, שירות זה מתאים לכם.

 

מה צריך לקחת בחשבון טרם הפנייה לחברות המספקות שירותי פינוי דירה?

 

  • מעבר ואריזה של חפצים – חשוב לעבור על כל החדרים בבית ולהחליט האם ישנם חפצים מסויימים אותם אינכם מעוניינים למסור. חפצים אלו יש לארוז ולשים בצד. צוותי פינוי דירה פועלים במקצועיות ובמהירות ולכן חשוב להקפיד על עבודה מקדימה זו מראש וזאת על מנת למנוע מצב של מפח נפש משום הגילוי שחפץ זה או אחר נמסר בטעות.
  • ביטוח – תמיד יש לוודא שהחברה שמבצעת את פינוי הדירה שלכם מבטחת את עובדיה ואת צוות המשאית והמנוף.
  • תשלום – במקרה של חפצים יקרי ערך החברה תגיש לכם הצעת מחיר לקנייה (באם רלוונטי לחברה). במקרה של חפצים אחרים אתם תספקו לנו היתר למכור חלק מהחפצים בשווקים שונים, כמו למשל שוק הפשפשים ולתרום חלק מהחפצים.

 

בהצלחה עם הפינוי!


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש