אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 23/10/2019 19:10 ● ערב ערב 2938
טיפ לילידי השבוע - השבוע עומד להיות שבוע משמעותי בו אתם מתחילים מחזוריות חדשה. כוכב וונוס שאחראי על יחסים וכספים יהיה החודש במזל שלכם ויקרין אליכם מטובו.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

עקרב

זהו חודש משמעותי עבורכם גם מעבר לעובדה שזוהי תקופת יום ההולדת שלכם. הכוכב מרקורי, האחראי על התקשורת, ייתן לכם עומק מחשבה בנוסף למה שיש לכם עד היום, ולכן יש לכם יכולת לקבל תובנות חדשות על החיים שיעזרו לכם מאוד בהמשך. כמו כן, תקופת יום הולדת היא תמיד תקופה של התחלות חדשות, והנה אתם מתחילים מחזוריות חדשה תחת השפעת הכוכב וונוס שיפנק אתכם החודש בבשורות טובות.

 

קשת

החודש עומד להיות חודש לא קל עבורכם, כיוון שאתם מתחילים להרגיש את תסמונת טרום יום ההולדת. מצד אחד הכוכב יופיטר במזל שלכם ואמור לתת לכם תחושת רווחה, אך נראה שכוכב כמו מרקורי שנותן יכולת לתקשר ביחסים בין אישיים, נמצא בבית תת ההכרה וגורם לכם לרצות להתכנס פנימה עם תחושה שאתם מעדיפים שיניחו לכם לנפשכם. עובדה זו מנוגדת לאופייכם הבסיסי, ולכן אתם נמצאים בקונפליקט.

 

גדי

אתם נמצאים בהתחלות חדשות מבחינה חברתית ולכן זוהי תקופה מצוינת לבסס את המעמד שלכם על מנת להכניס אנשים חדשים לחייכם. מומלץ לכם לנסות ולהיפתח לאפשרויות חדשות ולא לתת למצבי רוח משתנים לעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם. השתדלו לארח ולהתארח כמה שיותר, כיוון שעובדה זו תגרום להתרחבות המעגל החברתי שלכם ולהגיע למקומות בהם אתם שואפים להיות.

 

דלי

מבחינה אישית ומקצועית נראה שאתם נמצאים במקום טוב מאוד ואנשים מאוד מעריכים את היכולת שלכם להתקדם, למרות חילוקי דיעות שאתם חווים ברמה האישית. הגעתם לשלב שבו אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולמרות שביניכם לבין עצמכם אתם בהתבלטויות כיצד להמשיך ולהתנהל, כלפי חוץ אתם מקרינים עוצמה פנימית שהיא זו אשר בסופו של דבר משאירה את הרושם על האחרים.

 

דגים

מבחינה מקצועית נראה שאתם נמצאים בתקופה של שגשוג ואנשים מאוד מעריכים את מה שאתם עושים בשבילם. עובדה זו מתבטאת במעגל הרחוק וגם במעגל הקרוב של חייכם. הפעילו את האינטואיציה שלכם כיצד להתנהל עם אנשים שלא תמיד מוכנים להקשיב לכם ויתרה מכך, אומרים לכם כיצד אתם צריכים להתנהג. בנועם ובחוכמה תוכלו להגיע למטרות שלכם ומומלץ לכם לא להיגרר למריבות.

 

 

טלה

בשבוע הקרוב תעסקו בתוכניותיכם הכלכליות הקיימות וגם העתידיות, כיוון שמסתבר שמגיע לכם כספים שעד היום התעכבו ואתם יכולים להיעזר בהם להגשמת תוכניותיכם. הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לרצות להשתחרר מכל מה שכבל אתכם עד היום לאנשים ולמחויבות ובהתאם לכך, אתם אכן מתנהלים. קחו בחשבון שייתכן והסביבה לא תמיד תקבל את התנהגותכם.

 

שור

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת, וזה הזמן לחשבונות נפש משמעותיים.  נראה ששגרת חייכם מופרת על ידי אירועים חדשים בחייכם שעד לאחרונה העדפתם להתעלם מהם. מומלץ לכם להגיד בדיוק מה שאתם חושבים, על מנת שלא תצברו מתחים או כעסים על האנשים במעגל הראשון של חייכם. יש לכם הזדמנות לשפר את תנאי העסקתכם וזה הזמן לעשות זאת.

 

תאומים

הכוכב יופיטר עדיין נמצא בבית השותפויות והזוגיות שלכם ומעניק לכם הזדמנויות  להתחלות חדשות ומרגשות בכל הנוגע למערכות היחסים של חייכם. זוהי התחלה מבורכת. לעומת זאת, בכל הנוגע לעבודה, אתם עדיין מרגישים שאתם משקיעים מאמצים רבים ומיוחדים וייתכנו שינויים והתפתחויות שעד עכשיו לא התאפשרו. מומלץ לכם לבדוק עם עצמכם מה אתם מעוניינים לעשות בהמשך, ובהתאם לכך להתנהל.

 

סרטן

הכוכב יופיטר ממשיך לבקר בבית העבודה והבריאות שלכם ולתת לכם תחושה שהנה אתם מבוקשים ומוערכים מבחינה מקצועית. ייתכנו שינויים משמעותיים אצלכם ונראה שזה גם הזמן שלכם לפתוח את תיבת הפנדורה הקטנה שיש לכם מול המעסיקים שלכם ולא לאפשר להם לעשות איתכם כראות עינם. זה הזמן שלכם להכתיב את התנאים והקצב ונראה כי בהחלט יקשיבו לכם בהמשך.

 

אריה

הכוכב נפטון שלא תמיד מאפשר חשיבה צלולה נמצא אצלכם בבית הכספים שמתקבלים מאחרים, עובדה שמצביעה על כך שהגיע הזמן שתבדקו מחדש את ההתנהלות הכספית והכלכלית שלכם, כיוון שאולי אתם פועלים בצורה שלא בהכרח נכונה וטובה לכם. זה הזמן לחסוך ולבדוק בשבע עיניים כל הוצאה. אירועים משמחים במעגל המשפחתי הקרוב לכם יסיטו מכם את הפוקוס מהעיקר, לשבועיים הקרובים.

 

בתולה

בחודש הקרוב, יהיה לכם נכון לבצע את כל התוכניות שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שזה הדבר הנכון עבורכם. הכוכב מרס נמצא בבית הכספים שלכם וייתן לכם את הכוחות הדרושים לפרק זמן של חודש שנועדו למימוש תוכניותיכם. זהו שבוע שבו מומלץ לבדוק כל דבר לעומק בדיוק כמו שאתם אוהבים, ואנשים בסביבה הקרובה שלכם יבינו את הצורך שלכם לעשות זאת ולא יבואו אליכם בטענות.

 

מאזניים

זהו שבוע שייתכן ותרגישו בו דכדוך פנימי כלשהו, וזאת בגלל העובדה שכוכב סטורן המביא לקשיים ועיכובים עדיין משפיע עליכם ואתם עלולים להרגיש שהאנרגיות שלכם פוחתות, כך שהעשייה תהייה קשה עליכם במשך כל החודש הקרוב. זהו זמן שבו תוכלו לתכנן דברים, אך זמן הביצוע עדיין לא הגיע. נושאי כספים מתחילים להשתפר וילידי המחצית השנייה של החודש מתחילים להרגיש שהם בכיוון הנכון.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש