בחירת דלתות פנים - כך תבחרו נכון - דלתות בכר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:27 ● ערב ערב 2936
דלתות פנים הן חלק חשוב בעיצוב הבית. בעזרת דלתות פנים אפשר לקבוע את הטון ואת האווירה ולשדרג גם דירות ישנות. מעבר לכך, דלתות קובעות את סגנון העיצוב של הבית ועליהן להתאים למאפיינים השונים של סגנון עיצוב כפרי לעומת סגנון מודרני. בכל אחד מהמקרים האלה, השאלה המתבקשת היא איך בוחרים דלתות פנים עבור חלל הבית בצורה נכונה.
בחירת דלתות פנים - כך תבחרו נכון - דלתות בכר

 

בחירת דלתות לפי חומרים

 

בשלב הראשון כדאי להשוות בין סוגים שונים של קטלוג דלתות פנים איכותיות לפי חומרים. החומרים שבהם משתמשים על מנת לייצר את הדלת עצמה, את המילוי ואת הציפוי יקבעו עד כמה היא תהיה עמידה והאם יהיה קל לנקות אותה.

בחירת דלתות לפי צירים ושיטת פתיחה

 

מבחינה פרקטית, מה שעושים כדי לבחור בצורה נכונה בין סוגים שונים של דלתות פנים עבור חלל הבית זה להחליט על שיטת פתיחה. אפשרות אחת היא להתקין צירים רגילים לטובת פתיחה וסגירה קדימה ואחורה, בעוד אפשרות שנייה היא להתקין מסילה שעליה ניתן להזיז את הדלת ימינה ושמאלה אל תוך כיס ייעודי בקיר. מטבע הדברים, בכל חדר ובכל בית צריכות להיות העדפות אחרות.

 

בחירת דלתות פנים לפי מחיר

 

אי אפשר לדבר על קטלוג של דלתות פנים איכותיות בלי להזכיר את פערי המחירים. כיום יש פערי מחירים של עשרות אחוזים בין דלתות עץ מלא לבין דלתות שבהן ציפוי העץ הוא בסיסי בלבד, מה גם שאפשר למצוא הבדלים אפילו בין דלתות שעליהן יש את אותו ציפוי פורניר או לכה. מבחינת בעלי בתים פרטיים, הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר את מסגרת התקציב עוד לפני שבוחרים דלת וכך להשאיר מספיק מקום להתקנה ולטיפול בתקלות.

 

השוואת דלתות לפי יצרנים

 

האמת היא שניתן לחסוך חלק גדול מעוגמת הנפש המושקעת בתהליך של בחירת דלתות פנים אם יודעים באיזה יצרן להתמקד. ככל שהיצרן של הדלתות יהיה מוכר וגדול יותר, כך יעלה הסיכוי ליהנות מהשירות והמוצרים שהוא מציע. במידה ולא מכירים שמות של יצרני דלתות פנים, אפשר לקבל המלצות מחברים ובני משפחה וגם להיכנס לאתרי האינטרנט או להגיע לאולמות התצוגה ולהתרשם מקרוב.

 

דלתות פנים לפי סוג החדרים

 

עוד טיפ חשוב לגבי בחירה נכונה של דלתות פנים היא להתאים אותן לסוג החדר. השאיפה היא להגיע כמובן למצב שבו כל דלתות הפנים מעוצבות באותו סגנון וכך לשמור על אחידות, אך יש בכל זאת הבדל בין דלתות לחדרים רטובים כמו שירותים ומקלחות לבין דלתות של חדרי שינה. מבחינת המפרט, דלתות של חדרים רטובים צריכות להיות עמידות בפני לחות. לעומת זאת, בדלתות של חדרי שינה בבתים קטנים אפשר לבחור דלתות הזזה שנכנסות לתוך מסילה ולא דורשות התקנה של משקוף גדול בנפרד.

חפשו בגוגל: דלתות בכר - דלתות פנים מעוצבות


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש